Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef:
Fire schreef:
BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef: Lol, een aankoopprijs overeenkomen en dan toch nog onderhandelen. Enfin, als het maar lukt.
Ze zijn geen aankoopprijs overeengekomen, ze zijn een aankoopoptie overeengekomen. Club Brugge heeft de optie om hem over te nemen voor €4.5 miljoen, als blijkt dat Mitrovic voor hun geen €4.5miljoen waard is dan moeten ze die optie ook niet lichten wat niet wilt zeggen dat het geen interessante speler kan zijn voor minder geld maar daar hoeft Besiktas zich dan weer niet aan te houden dus is er voldoende reden om met alle partijen rond de onderhandelingstafel te gaan zitten.

Kan goed zijn dat Besiktas zegt dat ze niet voor minder dan €4.5 miljoen zaken willen doen en zal club een keuze moeten maken maar voor hetzelfde geld is Besiktas misschien blij als ze er al vanaf zijn voor een miljoen minder en dan zou het dwaas zijn van Club Brugge dat ze het niet eens proberen.

Vraag is of Mitrovic voor ons €4.5 miljoen waard is en of wij €4.5 miljoen beschikbaar hebben in ons budget voor hem binnen te halen. Want het blijft enorm veel geld voor een verdediger natuurlijk.
Dat idee dat spitsen en middenvelders meer mogen kosten dan keepers en verdedigers mag feitelijk eens gaan stoppen. Zonder een solide verdediging en keeper kom je nergens. De pintjes liga kan je nog wel domineren, maar dan is het europees weer om te bleiten. Mitrovic is absoluut zijn prijs waard. Leuk dat club onderhandelt, maar ik zou hem absoluut willen zien komen voor 4.5 mio!
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat ze van plan zijn met Clasie en Vermeer. Willen ze daar ook de optie lichten?
Bij Clasie heeft Club geen aankoopoptie afgedongen als ik me niet vergis, bij Vermeer en Mitrovic dus wel.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

Gewoon alle 3 de opties lichten! (Eindelijk geld van de CL eens goed besteed)
Ik dacht trouwens dat we geen optie hadden op Clasie.

Maar ik moet wel zeggen dat ik nog niet 100% overtuigd ben van Vermeer.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Gewoon alle 3 de opties lichten! (Eindelijk geld van de CL eens goed besteed)
Ik dacht trouwens dat we geen optie hadden op Clasie.

Maar ik moet wel zeggen dat ik nog niet 100% overtuigd ben van Vermeer.
Laat Vermeer zich eerst nog maar eens een aantal matchen bewijzen in de playoffs.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Jullie hebben gelijk wat Clasie betreft, inderdaad geen optie. Excuses
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: Jullie hebben gelijk wat Clasie betreft, inderdaad geen optie. Excuses
Geen probleem hoor, men kan niet alles weten he. :grin:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

Niet omdat er geen aankoopoptie is op Clasie, dat er niet gesproken kan worden over een verlengd verblijf... Desnoods een tweede jaar huren.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

Kan zeker maar moet dan sowieso los staan van Mitrovic.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

D'office.

Ik hoop zo hard dat we de titel pakken. Zekerheid van 30 miljoen en die dan investeren in de aankoop van Mitrovic, Vermeer en een verlengd verblijf van Clasie.
Graag ook een 10 als opvolger/concurrent van Vanaken. En concurrenten voor Limbombe en Cools (beter dan Tomecak..). Een scorende spits lijkt me ook aangewezen, gezien Vossen en Diaby waarschijnlijk vertrekken.
En dan nog een LCV uiteraard..
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 23 mar 2018, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef: D'office.

Ik hoop zo hard dat we de titel pakken. Zekerheid van 30 miljoen en die dan investeren in de aankoop van Mitrovic, Vermeer en een verlengd verblijf van Clasie.
Graag ook een 10 als opvolger/concurrent van Vanaken. En concurrenten voor Limbombe en Cools (beter dan Tomecak..). Een scorende spits lijkt me ook aangewezen, gezien Vossen en Diaby waarschijnlijk vertrekken.
En dan nog een LCV uiteraard..
:thumbb:
Zou je (als die haalbaar zou zijn) Origi halen ipv Diaby en Vossen? Lijkt me een type spits die ideaal zou zijn voor ons systeem met 2 spitsen.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door nesnaj713 »

Origi is toch nooit haalbaar voor ons? Dan lijkt een Dimata toch haalbaarder denk ik. Maar ik denk niet dat één van beiden zal komen. Ik verwacht eigenlijk een nobele onbekende die er bij zal komen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

nesnaj713 schreef: Origi is toch nooit haalbaar voor ons? Dan lijkt een Dimata toch haalbaarder denk ik. Maar ik denk niet dat één van beiden zal komen. Ik verwacht eigenlijk een nobele onbekende die er bij zal komen.
Goh het gaat toch serieus bergaf met hem de laatste 2 jaar.
Die jongen heeft nood aan een volledig seizoen speelminuten en in ons systeem zou die perfect passen denk ik.
Een jaartje huren zou volgens mij best kunnen en de CL kan een mooi podium zijn om zichzelf opnieuw te bewijzen.
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 26 mar 2018, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Waarom gaat Club niet voor Stallone Limbombe? Is Belg, transfervrij en heeft er een sterk seizoen opzitten...
Lijkt me een ideale back-up voor Cools. Tja, nu gaat Gent er mee lopen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: Waarom gaat Club niet voor Stallone Limbombe? Is Belg, transfervrij en heeft er een sterk seizoen opzitten...
Lijkt me een ideale back-up voor Cools. Tja, nu gaat Gent er mee lopen.
Voor Cools? Die speelt in de spits hé. Wat heeft hij al bewezen te kunnen verdedigen en zijn positie te kunnen houden?
Is ook 27 jaar, eerste jaar op het hoogste niveau. Speelt inderdaad een goed seizoen, maar als we iedereen moet halen die een goed seizoen speelt, kunnen we 30 ploegen oprichten.
Begrijpelijk dat we daar niet voor gaan.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Ik denk dat er veel zijn die vergeten dat het de oudere broer is precies :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

Mensen denken dat het gewoon een kloon is van zijn broer. Want ja Jordan Lukaku en Romelu zijn toch kopieën van elkaar.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gesloten