Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Jens27 schreef:
Extra concurrentie op het middenveld is welgekomen. Wel benieuwd naar deze speler.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Jens27 »

Officieel nu.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

We zouden ook klaar zijn met inkomende transfers
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

rambopirou schreef: We zouden ook klaar zijn met inkomende transfers
Tenzij Denswil nog zou vertrekken zal Club rond zijn met de inkomende transfers.
21,5 miljoen gespendeerd, jawadde ! :wave: :hupclub:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

Pica schreef:
t4nd schreef:
zegmaardag schreef: Ik ziet het eerder als een ‘opportuniteit’ om een talentvolle speler vast te leggen onder de marktprijs.
Dat denk ik dus ook. Limbombe was trouwens volgens de meerderheid ook "iemand met sterallures die dacht dat hij het al was", gezien de wijze waarop hij telkens van club wisselde. Uiteindelijk heeft hij toch een groot aandeel in onze titel gehad en brengt hij ons normaal gezien een hoop geld op. Het is niet omdat Amrabat wat sterallures had dat hij nu niet terug met de voetjes op de grond kan staan.
Dus zoals Limbombe hier vertrokken is, is allemaal goed? We moeten meer van dat soort spelers halen :mrgreen: ?
2 jaar bij ons spelen, mee kampioen maken en dan voor voor viervoudie van aankoopbedrag vertrekken?
Kun je niet veel op tegen hebben.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef:
HeervanBiesen schreef:
Maximus schreef: Wel jammer voor Baiye als Amrabat komt... Kan minuten maken bij ons dan wel vergeten.
Volledig mee eens!
Onze jeugd is toch echt niet slecht, als je ziet dat half Italië achter Touba zit dat is niet voor niets, hij heeft er mooie dingen laten zien in de Viareggio cup, hij krijgt ook geen kansen bij ons...

En dan is het dat Nakamba uit ligt en er iets moet bijkomen in de breedte, dan had ik toch Daouda Peeters zijn zin gegeven en laten meetrainen met de A-kern, want door die reden is deze ruwe diamant vertrokken naar Sampdoria. We hadden er anders nog een toptalent bij in ons A-elftal.
Lees eens het artikel in het nieuwsblad van gisteren over de jeugd van Club...Als ze de kans niet krijgen, is het teken dat ze gewoon geen meerwaarde zijn. Of denk je dat ze bij Club liever investeren in een buitenlands talent wanneer er een Belgisch jeugd alternatief voor handen is ?!
Heb geen krant.. Enkel in het weekend haal ik er eentje voor de sport
En anderzijds bekijk een Coopman die zijn doorbraak bij ons is altijd tegengewerkt door concurrentie die ze bleven aankopen. Want dat gastje kan wel voetballen en schatte ik nog hoger in als die bij ons in de basis zou gespeeld hebben.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bruges8940 »

HeervanBiesen schreef:
Tiki Taka schreef:
HeervanBiesen schreef:
Maximus schreef: Wel jammer voor Baiye als Amrabat komt... Kan minuten maken bij ons dan wel vergeten.
Volledig mee eens!
Onze jeugd is toch echt niet slecht, als je ziet dat half Italië achter Touba zit dat is niet voor niets, hij heeft er mooie dingen laten zien in de Viareggio cup, hij krijgt ook geen kansen bij ons...

En dan is het dat Nakamba uit ligt en er iets moet bijkomen in de breedte, dan had ik toch Daouda Peeters zijn zin gegeven en laten meetrainen met de A-kern, want door die reden is deze ruwe diamant vertrokken naar Sampdoria. We hadden er anders nog een toptalent bij in ons A-elftal.
Lees eens het artikel in het nieuwsblad van gisteren over de jeugd van Club...Als ze de kans niet krijgen, is het teken dat ze gewoon geen meerwaarde zijn. Of denk je dat ze bij Club liever investeren in een buitenlands talent wanneer er een Belgisch jeugd alternatief voor handen is ?!
Heb geen krant.. Enkel in het weekend haal ik er eentje voor de sport
En anderzijds bekijk een Coopman die zijn doorbraak bij ons is altijd tegengewerkt door concurrentie die ze bleven aankopen. Want dat gastje kan wel voetballen en schatte ik nog hoger in als die bij ons in de basis zou gespeeld hebben.
Coopman is inderdaad goeie voetballer, maar gewoon iets te licht voor ons niveau dat we nastreven. Maar heeft zoals je zegt mss onvoldoende kansen gekregen om zich te tonen bij Club zelf. Maar het feit dat hij Zulte Waregem logo kustte vorig jaar en een dom instagram bericht heeft geplaatst overlaatst heeft zijn situatie niet echt geholpen.
Bjorn1981
Tester
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jun 2016, 20:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bjorn1981 »

Coopman heeft zijn 2de jaar bij zulte toch ook veel te weinig in de basis gestaan en dat wil toch ook veel zeggen vind ik.
Normaal had hij toen een van de vaste waarden moeten zijn en dan had hij hier mss nog kunnen meedoen.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Hannes »

Gratchski schreef:
Pica schreef:
t4nd schreef:
zegmaardag schreef: Ik ziet het eerder als een ‘opportuniteit’ om een talentvolle speler vast te leggen onder de marktprijs.
Dat denk ik dus ook. Limbombe was trouwens volgens de meerderheid ook "iemand met sterallures die dacht dat hij het al was", gezien de wijze waarop hij telkens van club wisselde. Uiteindelijk heeft hij toch een groot aandeel in onze titel gehad en brengt hij ons normaal gezien een hoop geld op. Het is niet omdat Amrabat wat sterallures had dat hij nu niet terug met de voetjes op de grond kan staan.
Dus zoals Limbombe hier vertrokken is, is allemaal goed? We moeten meer van dat soort spelers halen :mrgreen: ?
2 jaar bij ons spelen, mee kampioen maken en dan voor voor viervoudie van aankoopbedrag vertrekken?
Kun je niet veel op tegen hebben.
Mja. Al blijf ik er voorstander van dat een transfer verdiend wordt met prestaties óp het veld, en miet door in de bestuurskamer op tafel te kloppen en één of ander recht op te eisen. Uiteindelijk manoeuvreert hij Club daarmee in een moeilijke onderhandelingspositie tov geïnteresseerde clubs en kost dit ons een pak duiten. Zie ook Diaby.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Chris Willock weigerde onder andere aanbieding van ons.
https://www.instagram.com/p/BnjnS5tB7pX ... _copy_link" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten