Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Afbeelding
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

mehdivdh schreef: Waarom geen 3 miljoen geven aan Matz Sels. Topkeeper en als de Nekken hem echt willen dan gaan ze d’er nog over moeten. Ik heb meer vertrouwen in Sels dan Letica, die in mijn ogen een Horvath bis is.


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
Laat Sels maar waar die is, zo'n topkeeper is die echt niet.
En Letica beoordelen zonder hem al aan het werk te zien is ook al te gek.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

https://www.transfermarkt.nl/robert-bau ... ler/179634" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

Amai ! Letica, Mitro, Mbokani , Bauer. het is duidelijk dat na de talentjes die we gehaald hebben het nu tijd is voor de serieuze versterkingen!

Over Bauer, ik volg de bundesliga toch regelmatig. Die is veel te goed voor België, echt stevige transfer en zou betekenen dat ze toch er van uit gaan dat Mitrovic niet zo doorgaan. Buiten indien ze hem op de RB zetten wat hij ook kan. Vind hem persoonlijk wel stevig op de CV , even goed zoniet beter als Mitrovic maar alles zal afhangen van de prijs natuurlijk.

Mbokani zou ik alleen maar toejuichen , kost niks heeft bakken ervaring en blijft echt wel een goeie speler.

ivm Lukebakio, Watford wilt hem enkel uitlenen dus denk niet dat het opportuun voor ons is om onze eigen spelers te blokkeren voor iemand die we dan lenen. Indien Watford paar weken in de voorbereiding beseft dat ze hem niet meer hoeven kunnen we nog altijd eens aankloppen. Heeft hen "maar" 5M gekost dus indien hij daar flopt kunnen we toch weer een Belgisch talent strikken voor rond de 2-3M!
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

rambopirou schreef: Amai ! Letica, Mitro, Mbokani , Bauer. het is duidelijk dat na de talentjes die we gehaald hebben het nu tijd is voor de serieuze versterkingen!

Over Bauer, ik volg de bundesliga toch regelmatig. Die is veel te goed voor België, echt stevige transfer en zou betekenen dat ze toch er van uit gaan dat Mitrovic niet zo doorgaan. Buiten indien ze hem op de RB zetten wat hij ook kan. Vind hem persoonlijk wel stevig op de CV , even goed zoniet beter als Mitrovic maar alles zal afhangen van de prijs natuurlijk.

Mbokani zou ik alleen maar toejuichen , kost niks heeft bakken ervaring en blijft echt wel een goeie speler.

ivm Lukebakio, Watford wilt hem enkel uitlenen dus denk niet dat het opportuun voor ons is om onze eigen spelers te blokkeren voor iemand die we dan lenen. Indien Watford paar weken in de voorbereiding beseft dat ze hem niet meer hoeven kunnen we nog altijd eens aankloppen. Heeft hen "maar" 5M gekost dus indien hij daar flopt kunnen we toch weer een Belgisch talent strikken voor rond de 2-3M!
Bauer volg ik volledig. Vrees wel een pittig loon.
Mbokani zal ook duur zijn en op die leeftijd heb je er niets meer aan, zou dan eerder opteren voor een eveneens vrije Ezekiel, met Vanaken die hem tussendoor kan steken is hij ideaal voor de Belgische competitie. Is gefaald bij de Mauves omdat ze met 4-3-3 speelden en Okaka daar de man was onder Hasi. Sterk groot en veel voorzetten en lange ballen, eindigden dan ook maar 3des dat jaar. Speelde bij Standard schitterend in een twee spitsen systeem samen met Batsman en De Camargo. Tevens is Ezekiel nog relatief jong.
Lukebakio kan ik je ook volledig volgen, huren is dom, kopen is goed.
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Die is sinds hij bij Standard vertrok overal geflopt..
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

fcb 4 life schreef: Die is sinds hij bij Standard vertrok overal geflopt..
Inderdaad. We mogen toch hoger mikken dan een spits die sinds eind 2015 de volle 8 doelpunten maakte (inclusief goals bij anderlecht)...
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

Maximus schreef:
fcb 4 life schreef: Die is sinds hij bij Standard vertrok overal geflopt..
Inderdaad. We mogen toch hoger mikken dan een spits die sinds eind 2015 de volle 8 doelpunten maakte (inclusief goals bij anderlecht)...
Prestatiegericht contract, heb bij hem een beter gevoel dan bij Mbokani. Maar liefst vanal Cardona van Barcelona B. :jerk:
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

Bosko schreef: Afbeelding
Wat dan met Vossen? :lol:
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

Bosko schreef: Afbeelding
Is Mbokani voetbalbelg?
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

VingtCinq schreef:
Maximus schreef:
fcb 4 life schreef: Die is sinds hij bij Standard vertrok overal geflopt..
Inderdaad. We mogen toch hoger mikken dan een spits die sinds eind 2015 de volle 8 doelpunten maakte (inclusief goals bij anderlecht)...
Prestatiegericht contract, heb bij hem een beter gevoel dan bij Mbokani. Maar liefst vanal Cardona van Barcelona B. :jerk:
Waarom zou die gast zo'n contract accepteren?
En ik dacht dat het duidelijk was dat Club niet nog naar een kleine snelle spits zocht.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Bobbiesemans
Tester
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:44

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bobbiesemans »

Bosko schreef:
Flank?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Bobbiesemans schreef:
Bosko schreef:
Flank?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Neen
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

fcb 4 life schreef:
Bobbiesemans schreef:
[spoiler]
Bosko schreef:
Flank?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Neen
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gesloten