Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Odoi, Depoitre... Doe keer normaal, 't is de bedoeling dat we de ploeg versterken hé :D Gignac klinkt al een pak beter. Nu hebben we geen nood aan "investeringen met oog op de toekomst". Ik wil direct inzetbare meerwaardes, zoals eerder al aangegeven. Als je Gignac kan halen moet je niet twijfelen. Liever Gignac dan die Colombiaan.
Odoi echt wel massas stappen gezet... idem met Depoitre. Als jij beide niet goed genoeg vind voor je ploeg, dan moet je dit forum maar verlaten en op het Liverpoolforum blijven.
Je wilt direct inzetbare spelers? dan zit je goed met die spelers.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Odoi, Depoitre... Doe keer normaal, 't is de bedoeling dat we de ploeg versterken hé :D Gignac klinkt al een pak beter. Nu hebben we geen nood aan "investeringen met oog op de toekomst". Ik wil direct inzetbare meerwaardes, zoals eerder al aangegeven. Als je Gignac kan halen moet je niet twijfelen. Liever Gignac dan die Colombiaan.
Odoi echt wel massas stappen gezet... idem met Depoitre. Als jij beide niet goed genoeg vind voor je ploeg, dan moet je dit forum maar verlaten en op het Liverpoolforum blijven.
Je wilt direct inzetbare spelers? dan zit je goed met die spelers.
Odoi maakte blijkbaar wel indruk als CV
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Odoi kan ik me niet over uitspreken, want zie die amper spelen, maar Depoitre is onderschatte speler. Denk dat we daar het laatste nog niet van gezien hebben. Beetje laatbloeier, mede door zijn studies.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Brechtje »

IsO schreef: Odoi kan ik me niet over uitspreken, want zie die amper spelen, maar Depoitre is onderschatte speler. Denk dat we daar het laatste nog niet van gezien hebben. Beetje laatbloeier, mede door zijn studies.
Jep, is burgerlijk ingenieur als ik me niet vergis. Moet ook plezant zijn om bij de Duivels naast de Defours en Fellaini's van deze wereld te zitten. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef:
Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Odoi, Depoitre... Doe keer normaal, 't is de bedoeling dat we de ploeg versterken hé :D Gignac klinkt al een pak beter. Nu hebben we geen nood aan "investeringen met oog op de toekomst". Ik wil direct inzetbare meerwaardes, zoals eerder al aangegeven. Als je Gignac kan halen moet je niet twijfelen. Liever Gignac dan die Colombiaan.
Odoi echt wel massas stappen gezet... idem met Depoitre. Als jij beide niet goed genoeg vind voor je ploeg, dan moet je dit forum maar verlaten en op het Liverpoolforum blijven.
Je wilt direct inzetbare spelers? dan zit je goed met die spelers.
Ok, ambitie hebben mag dus niet meer. En ik weet dat jij me hier liever niet meer hebt, maar op het Liverpoolforum zit ik niet dus ja, pech.
Depoitre geen versterking vindn , dat vind ik ridicuul ja. En zoals hierboven beschreven: Odoi krijgt flink wat lof op de cv en dat in een betere competitie als de onze...

en jij 'weet' dat ik je liever hier niet meer hebt? toch flink verkeerd hoor cé ;-)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

Depoitre mag van mij direct komen, enige speler die ik mij voor de geest kan halen die een verdediging puur fysisch zo kon doen afzien. Inderdaad niet de scherpschutter, niet de snelste, maar in onze 3-5-2 vind ik dat een héél interessant profiel! Hij heeft diepgang, kan met de rug naar doel spelen, is intelligent (niet alleen naast het veld) & een harde werker die de spotlight niet hoeft!

@Khas Voetbalprimeur (I know, I know) meldt dat Sport Nova aankondigt dat de deal met Letica rond is, ik ken echter Sport Nova niet. Heb 24sata gecheckt, Dnevnik.hr,... maar vindt daar niks. Vind jij iets terug?
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

zegmaardag schreef: Depoitre mag van mij direct komen, enige speler die ik mij voor de geest kan halen die een verdediging puur fysisch zo kon doen afzien. Inderdaad niet de scherpschutter, niet de snelste, maar in onze 3-5-2 vind ik dat een héél interessant profiel! Hij heeft diepgang, kan met de rug naar doel spelen, is intelligent (niet alleen naast het veld) & een harde werker die de spotlight niet hoeft!
Dit is inderdaad waarom ik hem aanhaalde als optie. Hij maakt het zoveel makkelijker voor de spelers rondom hem.

Peter Vandenbempt vond trouwens ook dat Depoitre moest geselecteerd worden als targetspits voor de Rode Duivels en niet Benteke, zegt ook wel iets toch.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

zegmaardag schreef: @Khas Voetbalprimeur (I know, I know) meldt dat Sport Nova aankondigt dat de deal met Letica rond is, ik ken echter Sport Nova niet. Heb 24sata gecheckt, Dnevnik.hr,... maar vindt daar niks. Vind jij iets terug?
Wat Sport Nova anders zou moeten zijn, heb ik geen flauw idee van. Ik dacht eerst Nova TV, maar Nova TV meldt helemaal niets.
Jutarnji verklaart dat Hadjuk probeert hem te houden met een verbeterd contract, maar niet op kan tegen de bedragen van uit België, Nederland en Spanje.
Op het Torcida forum zijn ze er van overtuigd dat hij naar Madrid trekt.
Ik vind niets van overtuigend nieuws.

EDIT/ Normaalgezien tekent Letica op 1 juni een profcontract, waardoor looneisen en transfersom de hoogte in gaan. Ze hebben niet de pretensie om hem in Split te houden.
Laatst gewijzigd door Khas op 30 mei 2018, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door PetjeFCB »

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180530_03538159" onclick="window.open(this.href);return false;

HNB omtrent Schrijvers en Coopman
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Khas schreef:
zegmaardag schreef: @Khas Voetbalprimeur (I know, I know) meldt dat Sport Nova aankondigt dat de deal met Letica rond is, ik ken echter Sport Nova niet. Heb 24sata gecheckt, Dnevnik.hr,... maar vindt daar niks. Vind jij iets terug?
Wat Sport Nova anders zou moeten zijn, heb ik geen flauw idee van. Ik dacht eerst Nova TV, maar Nova TV meldt helemaal niets.
Jutarnji verklaart dat Hadjuk probeert hem te houden met een verbeterd contract, maar niet op kan tegen de bedragen van uit België, Nederland en Spanje.
Op het Torcida forum zijn ze er van overtuigd dat hij naar Madrid trekt.
Ik vind niets van overtuigend nieuws.

EDIT/ Normaalgezien tekent Letica op 1 juni een profcontract, waardoor looneisen en transfersom de hoogte in gaan. Ze hebben niet de pretensie om hem in Split te houden.
Hoe kan die nu nog geen profcontract hebben?
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

PetjeFCB schreef: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180530_03538159" onclick="window.open(this.href);return false;

HNB omtrent Schrijvers en Coopman
Misschien niet de meest populaire opinie op dit forum maar ik zou Schrijvers altijd verkiezen boven Coopman. Had echt verwacht dat Sander er dit jaar helemaal ging staan maar heeft toch een bleek seizoen gedraaid. Schrijvers had gewoon het probleem dat met Pozuelo er iemand op zijn plaats speelt die tot de allerbesten in België behoord.

In ons systeem met 2 spitsen is hij iemand die ook enorm complementair kan zijn met zowel Wesley als Vossen ( Diaby laat ik er even uit aangezien die toch zou vertrekken)

Er wordt gewag gemaakt van een bedrag tussen de 2 en de 3 miljoen , dan vind ik het zeker de moeite door te drukken voor Schrijvers.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door leem »

rambopirou schreef:
PetjeFCB schreef: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180530_03538159" onclick="window.open(this.href);return false;

HNB omtrent Schrijvers en Coopman
Misschien niet de meest populaire opinie op dit forum maar ik zou Schrijvers altijd verkiezen boven Coopman. Had echt verwacht dat Sander er dit jaar helemaal ging staan maar heeft toch een bleek seizoen gedraaid. Schrijvers had gewoon het probleem dat met Pozuelo er iemand op zijn plaats speelt die tot de allerbesten in België behoord.

In ons systeem met 2 spitsen is hij iemand die ook enorm complementair kan zijn met zowel Wesley als Vossen ( Diaby laat ik er even uit aangezien die toch zou vertrekken)

Er wordt gewag gemaakt van een bedrag tussen de 2 en de 3 miljoen , dan vind ik het zeker de moeite door te drukken voor Schrijvers.
Ik vrees dat ik die mening deel, ook al is het altijd leuker als een speler met wat meer achtergrond bij club kan doorbreken. Kan je Schrijvers ook niet gewoon op meer posities uitspelen? lijkt mij interessant als Rafa en/of Limombe zouden vertrekken. Coopman komt voor mij over als Vanaken-light, ik vraag mij af of het ooit wel meer dan dat wordt.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

Cedrinho schreef:
Maximus schreef:
Cedrinho schreef: Odoi, Depoitre... Doe keer normaal, 't is de bedoeling dat we de ploeg versterken hé :D Gignac klinkt al een pak beter. Nu hebben we geen nood aan "investeringen met oog op de toekomst". Ik wil direct inzetbare meerwaardes, zoals eerder al aangegeven. Als je Gignac kan halen moet je niet twijfelen. Liever Gignac dan die Colombiaan.
Doe keer normaal... Zegt de man die Mechele zou verpatsen.
Ik schat Mechele even hoog in als namen als Odoi en Depoitre hoor: goed genoeg op Belgisch niveau, maar internationaal door de mand vallend.
Gignac heeft op zijn minst toch al iets bewezen en scoort nog altijd aan de lopende band.
Goed genoeg op belgisch niveau...zegt genoeg. Het kan geen kwaad om ambitious te zijn en internationale spelers te kopen die wel al ervaring hebben én het belgische niveau nog kunnen ontgroeien. Odoi en depoitre breken geen potten in het buitenland, waarom ze dan terughalen ?

depoitre of Wesley? ik kies voor wesley
Laatst gewijzigd door Generaloberst op 31 mei 2018, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Carcela brak ook geen potten in het buitenland, maar hij heeft Standard bijna in z'n eentje de titel bezorgd... Een speler kan in het buitenland floppen om een of andere reden maar elders terug erdoor komen. Om maar een extreem voorbeeld te noemen: Salah, De Bruyne en Lukaku waren alledrie "te zwak" voor Chelsea en nu spelen ze bij betere ploegen de pannen van het dak, mits een tussenstap elders. Depoitre kan geflopt zijn (omwille van verscheidene redenen), maar dat wil niet zeggen dat het een slechte speler is.

Zelf ben ik fan van Coopman én Schrijvers. In onze huidige situatie snap ik dat Coopman 'gewisseld' wordt voor Schrijvers. Ons middenveld staat er (en blijft hopelijk staan volgend seizoen), en met Rits is er al een Belgische backup. Ik zie Coopman dit seizoen niet geweldig veel spelen bij ons - Schrijvers zie ik een pak meer kansen krijgen. Coopman heeft zelf ook al aangegeven dat hij wil spelen, en als zijn beloftentrainer hem dan wil begrijp ik hem compleet en hoop ik hem het allerbeste toe.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef:
Maximus schreef:
Cedrinho schreef: Odoi, Depoitre... Doe keer normaal, 't is de bedoeling dat we de ploeg versterken hé :D Gignac klinkt al een pak beter. Nu hebben we geen nood aan "investeringen met oog op de toekomst". Ik wil direct inzetbare meerwaardes, zoals eerder al aangegeven. Als je Gignac kan halen moet je niet twijfelen. Liever Gignac dan die Colombiaan.
Doe keer normaal... Zegt de man die Mechele zou verpatsen.
Ik schat Mechele even hoog in als namen als Odoi en Depoitre hoor: goed genoeg op Belgisch niveau, maar internationaal door de mand vallend.
Gignac heeft op zijn minst toch al iets bewezen en scoort nog altijd aan de lopende band.
Goed genoeg op belgisch niveau...zegt genoeg. Het kan geen kwaad om ambitious te zijn en internationale spelers te kopen die wel al ervaring hebben én het belgische niveau nog kunnen ontgroeien. Odoi en depoitre breken geen potten in het buitenland, waarom ze dan terughalen ?
Breken geen potten.. Odoi promoveert naar de PL als basisspeler bij zen ploeg.
Gesloten