Zomertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Welke aanvallers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?

Acolatse
31
8%
Brodic
39
11%
Dennis
5
1%
Diaby
21
6%
Diatta
1
0%
Limbombe
7
2%
Osei-Berkoe
35
10%
Perbet
42
11%
Pereira
39
11%
Refaelov
30
8%
Rotariu
28
8%
Van Vaerenbergh
35
10%
Vlietinck
35
10%
Vossen
13
4%
Wesley
6
2%
 
Totaal aantal stemmen: 367

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door JRut »

Diaby as in "moet" vertrekken? Al te zot. Zou graag hebben dat hij blijft, onze beste spits. Maar zou hem wel een transfer gunnen, zou ook dik verdiend zijn.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door leem »

Inderdaad.

En bedankt om mijn punt te herhalen Cé.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Pica »

tis dan ook een classespeler :mrgreen:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door BlueJedi »

JRut schreef: Diaby as in "moet" vertrekken? Al te zot. Zou graag hebben dat hij blijft, onze beste spits. Maar zou hem wel een transfer gunnen, zou ook dik verdiend zijn.
Heeft zelf al aangegeven dat hij wenst te vertrekken deze zomer.

Wat mij betreft ook zwaar over het paard getild als spits dus als die weg gaat zal ik het zeker niet erg vinden.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Brechtje »

Ik zou Diabie graag zien blijven.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Spelers als Diaby en Denswil zijn volgens mij bijna uitgekeken op Club en laten we dus best vertrekken.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Gratchski »

Bosko schreef: Spelers als Diaby en Denswil zijn volgens mij bijna uitgekeken op Club en laten we dus best vertrekken.
Ik geef Boskoop gelijk!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Fire »

Spelers die zich niet meer 100% kunnen opladen moeten we laten gaan.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Spelers die zich niet meer 100% kunnen opladen moeten we laten gaan.
Idd lijkt me nogal wiedes.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Fire »

Em toch hebben veel supporters het daar altijd moeilijk mee.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door leem »

Van Denswil kan je dat (misschien!) beweren maar niet van Diaby. Maar ik gun het hem ook, en begrijpen doe ik het zeker. Hij krijgt hier veel te weinig waardering.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door BlueJedi »

leem schreef: Van Denswil kan je dat (misschien!) beweren maar niet van Diaby. Maar ik gun het hem ook, en begrijpen doe ik het zeker. Hij krijgt hier veel te weinig waardering.
Hoezo krijgt hier te weinig waardering ?

Als hij scoort dan juicht het publiek toch even hard ? Publiek heeft hem nooit uitgejouwd, coach heeft hem nooit aan de schandpaal genageld en als hij fit was dan heeft hij altijd zijn speelminuten gekregen zelfs wanneer hij minder presteerde bleef hij meestal als vaste waarde in de ploeg staan.

Meer kan je als speler niet verwachten. Maar hij denk duidelijk van zichzelf dat hij de man is en kerel heeft een ego van hier tot in china. Zijn eigenbelang primeert duidelijk boven dat van de club (herinner u die cruciale penalty die hij perse wou trappen want het was lang geleden dat hij nog eens een goal gemaakt had).

Wou vorig jaar al vertrekken maar niet voldoende interesse. Geeft nu aan opnieuw zeker te willen vertrekken. Het laatste wat wij met zo iemand moeten doen is die hier houden.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door leem »

Hij is wel degelijk meermaals uitgejouwd geweest en liet deze winter verschillende aanbiedingen schieten omdat hij nog eens kampioen wou spelen met club. Toch bedankt BJ.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door BinonFCB »

2! Toch grappig dat hier nu nog mensen zijn die dat niet weten. Hoe hard die gast de grond werd ingeboord, als er iets niet lukte...heel weinig credit gehad.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door JRut »

BlueJedi schreef:
leem schreef: Van Denswil kan je dat (misschien!) beweren maar niet van Diaby. Maar ik gun het hem ook, en begrijpen doe ik het zeker. Hij krijgt hier veel te weinig waardering.
Hoezo krijgt hier te weinig waardering ?

Als hij scoort dan juicht het publiek toch even hard ? Publiek heeft hem nooit uitgejouwd, coach heeft hem nooit aan de schandpaal genageld en als hij fit was dan heeft hij altijd zijn speelminuten gekregen zelfs wanneer hij minder presteerde bleef hij meestal als vaste waarde in de ploeg staan.

Meer kan je als speler niet verwachten. Maar hij denk duidelijk van zichzelf dat hij de man is en kerel heeft een ego van hier tot in china. Zijn eigenbelang primeert duidelijk boven dat van de club (herinner u die cruciale penalty die hij perse wou trappen want het was lang geleden dat hij nog eens een goal gemaakt had).

Wou vorig jaar al vertrekken maar niet voldoende interesse. Geeft nu aan opnieuw zeker te willen vertrekken. Het laatste wat wij met zo iemand moeten doen is die hier houden.
Al die leugens.
Tijdens de zomer was er meer dan voldoende interesse, maar Club wou hem houden. Logisch, want hij was onze beste spits. Er zijn toen zelfs ook gewoon een paar aanbiedingen uit Spanje naast ons neergelegd.

Daarnaast juicht het publiek inderdaad als hij scoort. Daar gaat het dan ook niet aan om. Het is eerder wat er gebeurt wanneer hij een kans mist of zijn controle mist. Het publiek gaat heel snel morren dan. In vergelijking met bijvoorbeeld een Vossen krijgt Abdou veel minder steun. Dat is dan ook wat hij zelf aangeeft, want hij heeft veel nood aan waardering. Die krijgt hij te weinig, al bij al, dat kan perfect.

Over welke cruciale penalty heb je het trouwens?
#hetishierbeter
Gesloten