Zomertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Welke aanvallers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?

Acolatse
31
8%
Brodic
39
11%
Dennis
5
1%
Diaby
21
6%
Diatta
1
0%
Limbombe
7
2%
Osei-Berkoe
35
10%
Perbet
42
11%
Pereira
39
11%
Refaelov
30
8%
Rotariu
28
8%
Van Vaerenbergh
35
10%
Vlietinck
35
10%
Vossen
13
4%
Wesley
6
2%
 
Totaal aantal stemmen: 367

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door zegmaardag »

Clubpolska schreef: h0ppa; Club-onwaardig.
2
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Gratchski »

Scholz weg en Poulain weg?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

h0ppa schreef: Vossen,Tomecak,Gabulov,Perbet,Rafa,Poulain, Scholz allemaal Club onwaardig of te blessuregevoelig.
Akkoord, alleen Scholz is te voorbarig om die nu al af te schrijven.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: Scholz weg en Poulain weg?
Poulain is veel te blessure gevoelig, kan je te weinig op rekenen.
Scholz komt er wel nog door vermoed ik.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
h0ppa schreef: Vossen,Tomecak,Gabulov,Perbet,Rafa,Poulain, Scholz allemaal Club onwaardig of te blessuregevoelig.
Akkoord, alleen Scholz is te voorbarig om die nu al af te schrijven.
h0ppa, Tiki Taka allemaal Club onwaardig of te succesgevoelig.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
h0ppa schreef: Vossen,Tomecak,Gabulov,Perbet,Rafa,Poulain, Scholz allemaal Club onwaardig of te blessuregevoelig.
Akkoord, alleen Scholz is te voorbarig om die nu al af te schrijven.
h0ppa, Tiki Taka allemaal Club onwaardig of te succesgevoelig.
Bekijk bovenstaande spelerslijst eens objectief en oordeel of deze spelers een meerwaarde zijn voor Club en/of Club
er kan op rekenen het grootste deel van het seizoen. (blessure gevoeligheid)
Dan is enkel Scholz een twijfelgeval in mijn ogen.
Echt nodig om nu weer een persoonlijke aanval in te zetten? :teach:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Gratchski »

Ik vind persoonlijk dat Tomecak nog tot eind vant seizoen de tijd krijgt om zich in te werken.
Scholz mag zeker blijven en Poulain ook als back-up

Enkele Rafa en Vossen zouden moeten vertrekken van me. Gaan we weinig transfergeld voor krijgen, maar wel enorm stuk loonmassa die wegvalt.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
h0ppa schreef: Vossen,Tomecak,Gabulov,Perbet,Rafa,Poulain, Scholz allemaal Club onwaardig of te blessuregevoelig.
Akkoord, alleen Scholz is te voorbarig om die nu al af te schrijven.
h0ppa, Tiki Taka allemaal Club onwaardig of te succesgevoelig.
Bekijk bovenstaande spelerslijst eens objectief en oordeel of deze spelers een meerwaarde zijn voor Club en/of Club
er kan op rekenen het grootste deel van het seizoen. (blessure gevoeligheid)
Dan is enkel Scholz een twijfelgeval in mijn ogen.
Echt nodig om nu weer een persoonlijke aanval in te zetten? :teach:
Kleine correctie, lieve TT:

Ik ben een Club supporter, al heel lang. Ik vereenzelvig mij met Club Brugge; jij valt club (ergo mij) constant aan uit het niets. Dus, als het gaat om persoonlijke aanvallen ben jij schuldig en niet ik.
Als je je associeert met het randgeval genaamd h0ppa (persoonlijke aanval, maar ik aanvaard de warning graag), verdien je in mijn ogen niet veel krediet meer.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Akkoord, alleen Scholz is te voorbarig om die nu al af te schrijven.
h0ppa, Tiki Taka allemaal Club onwaardig of te succesgevoelig.
Bekijk bovenstaande spelerslijst eens objectief en oordeel of deze spelers een meerwaarde zijn voor Club en/of Club
er kan op rekenen het grootste deel van het seizoen. (blessure gevoeligheid)
Dan is enkel Scholz een twijfelgeval in mijn ogen.
Echt nodig om nu weer een persoonlijke aanval in te zetten? :teach:
Kleine correctie, lieve TT:

Ik ben een Club supporter, al heel lang. Ik vereenzelvig mij met Club Brugge; jij valt club (ergo mij) constant aan uit het niets. Dus, als het gaat om persoonlijke aanvallen ben jij schuldig en niet ik.
Als je je associeert met het randgeval genaamd h0ppa (persoonlijke aanval, maar ik aanvaard de warning graag), verdien je in mijn ogen niet veel krediet meer.
Ik ben ook al een tijdje Club supporter (25 jaar ongeveer), kritiek moet kunnen evenals complimenten als het goed gaat en dat doe/geef ik ook. Blindelings alles goed vinden dat geassocieerd wordt met Club is naïef.
Bekijk het onderstaande lijstje spelers en geef jouw mening eens ;
Vossen: Is over en out voor een topclub, voor een middenmotor kan die wel nog veel betekenen.
Tomecak: Wat voor een grijze muis is dit? Buiten zijn goal tegen Antwerp heeft die nog maar weinig goeds getoond.
Gabulov: Is totnogtoe geen puntenpakker gebleken.
Rafa: Het beste is er van af, merk je ook aan de kwaliteit van zijn sporadische invalbeurten.
Perbet: Idem Jelle Vossen, goede speler voor een middenmotor.
Poulain: Ik ben fan van Poulain, alleen is hij veel te blessure gevoelig om er voldoende op te kunnen rekenen.
Scholz: Heeft wat tijd nodig om zich aan te passen, in te werken, zie ik wel nog goed komen.

Voorts stelde ik me in een ander topic de vraag of Hoppa gek geworden is ivm. een van zijn uitspraken.
Me associëren met hem is dus allesbehalve wat ik doe.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef:
h0ppa schreef: Vossen,Tomecak,Gabulov,Perbet,Rafa,Poulain, Scholz allemaal Club onwaardig of te blessuregevoelig.
Akkoord, alleen Scholz is te voorbarig om die nu al af te schrijven.
Zonder blessures en mits iedereen in goede vorm steekt, is Denswil-Poulain-Mitrovic onze best mogelijke defensie, denk ik. Poulain schrijf ik dus niet af. Scholz is dan weer een meer dan degelijke back-up/invaller/concurrent/hoe je het ook maar wil omschrijven.

Vossen heeft nog altijd een erg grote waarde voor Club lijkt me en ik blijf fan, maar ik vrees dat dit seizoen hem bij Club dood zal doen (lees: volgende zomer zal een bod niet geweigerd worden). Ik zie die vertrekken. Hij speelt niet beter of slechter dan vorig seizoen, maar het uitblijven van doelpunten zal niet in zijn voordeel spreken. ALS hij al zou blijven, dan zou het als back-up voor Wesley zijn (wat hij nu al is) en iemand met zijn staat van dienst kan daar - terecht - geen vrede mee nemen.

Perbet lijkt mij dan absoluut te mogen terugkeren naar Club. Exact hetzelfde profiel als Vossen, maar 5 jaar ouder en dus hopelijk makkelijker vrede nemend met een invallersstatuut. Nu goed, alleen als Vossen vertrekt dus.

Gabulov kan blijven in een Kujovic-rol, maar dat is nu gewoon koffiedikkijken. Het is afwachten hoe Vermeer presteert, of Horvath zijn vertrouwen terugvindt, et cetera. Teunckens is blijkbaar maar 4e keuze bij Antwerp, Hubert is niet goed genoeg, maar zowel Vermeer als Horvath willen eerste doelman zijn, ... De doelmannenkwestie belooft een moeilijke keuze te worden.

Rafa en Tomecak tenslotte... Tomecak heeft vooralsnog niet bewezen dat hij terecht werd aangekocht, maar tegelijk speelde hij hier hoop en al nog maar een match of 5 dus dat is vrij vroeg om te oordelen.
Refaelov mag voor mijn part nog lang blijven, maar iedereen weet dat dat niet zal gebeuren en dat hij een afscheid door de grote poort verdient. Zo lang hij niet naar rsca of gent gaat, is het mij allemaal goed. Zelfs met een transfer naar Cercle zou ik kunnen leven (idem voor Vossen trouwens).

Enfin, samengevat: vooralsnog is niemand uit jullie lijst Club onwaardig. En ook bij blessuregevoelig (dat slaat enkel op Poulain) durf ik mijn vraagtekens zetten.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door MattJensen »

Cedrinho schreef: Zonder blessures en mits iedereen in goede vorm steekt, is Denswil-Poulain-Mitrovic onze best mogelijke defensie, denk ik.
Mechele?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
#ZonderJenne
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Cedrinho »

MattJensen schreef:
Cedrinho schreef: Zonder blessures en mits iedereen in goede vorm steekt, is Denswil-Poulain-Mitrovic onze best mogelijke defensie, denk ik.
Mechele?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Een fitte en in vorm zittende Poulain schat ik hoger in.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef:
Tiki Taka schreef:
h0ppa schreef: Vossen,Tomecak,Gabulov,Perbet,Rafa,Poulain, Scholz allemaal Club onwaardig of te blessuregevoelig.
Akkoord, alleen Scholz is te voorbarig om die nu al af te schrijven.
Zonder blessures en mits iedereen in goede vorm steekt, is Denswil-Poulain-Mitrovic onze best mogelijke defensie, denk ik. Poulain schrijf ik dus niet af. Scholz is dan weer een meer dan degelijke back-up/invaller/concurrent/hoe je het ook maar wil omschrijven.

Vossen heeft nog altijd een erg grote waarde voor Club lijkt me en ik blijf fan, maar ik vrees dat dit seizoen hem bij Club dood zal doen (lees: volgende zomer zal een bod niet geweigerd worden). Ik zie die vertrekken. Hij speelt niet beter of slechter dan vorig seizoen, maar het uitblijven van doelpunten zal niet in zijn voordeel spreken. ALS hij al zou blijven, dan zou het als back-up voor Wesley zijn (wat hij nu al is) en iemand met zijn staat van dienst kan daar - terecht - geen vrede mee nemen.

Perbet lijkt mij dan absoluut te mogen terugkeren naar Club. Exact hetzelfde profiel als Vossen, maar 5 jaar ouder en dus hopelijk makkelijker vrede nemend met een invallersstatuut. Nu goed, alleen als Vossen vertrekt dus.

Gabulov kan blijven in een Kujovic-rol, maar dat is nu gewoon koffiedikkijken. Het is afwachten hoe Vermeer presteert, of Horvath zijn vertrouwen terugvindt, et cetera. Teunckens is blijkbaar maar 4e keuze bij Antwerp, Hubert is niet goed genoeg, maar zowel Vermeer als Horvath willen eerste doelman zijn, ... De doelmannenkwestie belooft een moeilijke keuze te worden.

Rafa en Tomecak tenslotte... Tomecak heeft vooralsnog niet bewezen dat hij terecht werd aangekocht, maar tegelijk speelde hij hier hoop en al nog maar een match of 5 dus dat is vrij vroeg om te oordelen.
Refaelov mag voor mijn part nog lang blijven, maar iedereen weet dat dat niet zal gebeuren en dat hij een afscheid door de grote poort verdient. Zo lang hij niet naar rsca of gent gaat, is het mij allemaal goed. Zelfs met een transfer naar Cercle zou ik kunnen leven (idem voor Vossen trouwens).

Enfin, samengevat: vooralsnog is niemand uit jullie lijst Club onwaardig. En ook bij blessuregevoelig (dat slaat enkel op Poulain) durf ik mijn vraagtekens zetten.
Club onwaardig is idd overdreven, laat ons stellen geen meerwaarde spelers (meer) voor Club. ;-)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

MattJensen schreef:
Cedrinho schreef: Zonder blessures en mits iedereen in goede vorm steekt, is Denswil-Poulain-Mitrovic onze best mogelijke defensie, denk ik.
Mechele?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Poulain krijgt extra medische onderzoeken deze week. Die is dus bijlange nog niet terug... #blessure saga
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Lazio, one of the long-established clubs of Serie A, planned to separate his routes from Stefan de Vrij to Matej Mitrovic, who was leased from Beşiktaş to Club Brugge. (Corriero dello Sport)
Gesloten