Zomertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Welke aanvallers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?

Acolatse
31
8%
Brodic
39
11%
Dennis
5
1%
Diaby
21
6%
Diatta
1
0%
Limbombe
7
2%
Osei-Berkoe
35
10%
Perbet
42
11%
Pereira
39
11%
Refaelov
30
8%
Rotariu
28
8%
Van Vaerenbergh
35
10%
Vlietinck
35
10%
Vossen
13
4%
Wesley
6
2%
 
Totaal aantal stemmen: 367

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door t4nd »

fcb 4 life schreef: Acolatse naar Stvv
Definitief of uitleen?
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Okido »

t4nd schreef:
fcb 4 life schreef: Acolatse naar Stvv
Definitief of uitleen?
Definitieve transfer, wel jammer dat die hier nooit echt zijn kans kreeg...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Rafke7 »

Hopelijk dan toch met doorverkoop-percentage. Ik zie die ook nog doorbreken...
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door rambopirou »

De manager van Wesley heeft in Italië een interview gegeven waarin hij zegt dat de real rond is.
Wordt gewag gemaakt van 12m + bonussen die tot boven de 15m kunnen lopen
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

Lijkt me een mooie deal dan.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door GenGhibli »

Fuck. Leuk van dat bedrag. Maar had hem hier nog graag langer gezien. Hopelijk wordt het geld goed besteed.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bjorno »

Op zich een heel mooi bedrag, maar doordat de markt de afgelopen 2-3 jaar zo is geëxplodeerd kan je dat niet eens meer uitzonderlijk noemen.
Soit, als ze één ding moeten geleerd hebben dan is het dat je spelers die echt weg willen niet langer moet houden dan nodig, en cashen op een moment dat ze een goed seizoen achter de rug hebben.
Zo lang je er een faire prijs voor krijgt zou ik zeggen dat ze mogen vertrekken en dat het niet meer steekt op dat laatste miljoen meer of minder.
Wesley 12-15mio en Limbombe 15-20mio vind ik in dat opzicht fair.

Dé uitdaging wordt dan wel om kwalitatief in te kopen in plaats van kwantitatief zoals al te vaak het geval geweest is.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bjorno »

Nog twintig (!) vertrekkers op komst wat mij betreft:

- Limbombe, Wesley: onderhandelingen afronden
- Denswil, Diaby: in navolging van Limbombe en Wesley ook hun transfer gunnen (tegen een correcte prijs)
- Refaelov: zou ik laten gaan gezien Vanaken titularis blijft, Schrijvers erbij komt en Coopman in principe terugkeert
- Gabulov, Hubert, Tomecak: onvoldoende en mogen vertrekken
- Teunckens, Van Rhijn, Pina, Rotariu, Brodic, Perbet: keren terug van uitleenbeurt maar zie ik bij ons geen potten breken; mogen vertrekken
- Verburgh, Osei-Berkoe, Van Vaerenbergh: keren terug van uitleenbeurt zonder indruk te maken, stilaan op een leeftijd (20j) waarbij ze moeten spelen en bij ons zal dat nu en ook volgende jaren niet lukken; mogen vertrekken
- Masovic, Touba, Vlietinck: ook weinig speelkansen maar blijven opties voor de toekomst; verhuren

Voorlopig krijgen we dan zoiets (als Senesi en Peres binnengehaald worden):

Afbeelding

+ Gabriel, Baiye en Ngonge van bij de beloften om tot een kern van 25 te komen.

Zoals ik hierboven al zei, belangrijk wordt in deze fase om enkel nog échte meerwaarden te halen (kwaliteit boven kwantiteit) op posities waar er wat twijfel is, vnl. diepe spits (is Vossen voldoende en is Openda al klaar?) en CVM (voldoet Vanlerberghe als doublure voor Nakamba?).
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

[spoiler]
Bjorno schreef: Nog twintig (!) vertrekkers op komst wat mij betreft:

- Limbombe, Wesley: onderhandelingen afronden
- Denswil, Diaby: in navolging van Limbombe en Wesley ook hun transfer gunnen (tegen een correcte prijs)
- Refaelov: zou ik laten gaan gezien Vanaken titularis blijft, Schrijvers erbij komt en Coopman in principe terugkeert
- Gabulov, Hubert, Tomecak: onvoldoende en mogen vertrekken
- Teunckens, Van Rhijn, Pina, Rotariu, Brodic, Perbet: keren terug van uitleenbeurt maar zie ik bij ons geen potten breken; mogen vertrekken
- Verburgh, Osei-Berkoe, Van Vaerenbergh: keren terug van uitleenbeurt zonder indruk te maken, stilaan op een leeftijd (20j) waarbij ze moeten spelen en bij ons zal dat nu en ook volgende jaren niet lukken; mogen vertrekken
- Masovic, Touba, Vlietinck: ook weinig speelkansen maar blijven opties voor de toekomst; verhuren

Voorlopig krijgen we dan zoiets (als Senesi en Peres binnengehaald worden):

Afbeelding

+ Gabriel, Baiye en Ngonge van bij de beloften om tot een kern van 25 te komen.

Zoals ik hierboven al zei, belangrijk wordt in deze fase om enkel nog échte meerwaarden te halen (kwaliteit boven kwantiteit) op posities waar er wat twijfel is, vnl. diepe spits (is Vossen voldoende en is Openda al klaar?) en CVM (voldoet Vanlerberghe als doublure voor Nakamba?).
Coopman blijft hier ook niet. Hubert zal wel blijven gezien zen Belgisch paspoort en als enige 2de doelman wil zijn.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bjorno »

Daar zou ik niet zomaar van uit gaan want Coopman is de enige van de verhuurde spelers die op de spelerspagina op onze website staat.
Dus misschien toch een teken dat ze hem graag zouden zien blijven in tegenstelling tot alle andere verhuurde spelers.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

Bjorno schreef: Daar zou ik niet zomaar van uit gaan want Coopman is de enige van de verhuurde spelers die op de spelerspagina op onze website staat.
Dus misschien toch een teken dat ze hem graag zouden zien blijven in tegenstelling tot alle andere verhuurde spelers.
Gezien de transfer van Schrijvers zie ik niet in op welke plaats die ng zou spelen.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Okido »

fcb 4 life schreef:
Bjorno schreef: Daar zou ik niet zomaar van uit gaan want Coopman is de enige van de verhuurde spelers die op de spelerspagina op onze website staat.
Dus misschien toch een teken dat ze hem graag zouden zien blijven in tegenstelling tot alle andere verhuurde spelers.
Gezien de transfer van Schrijvers zie ik niet in op welke plaats die ng zou spelen.
Ik denk ook eerder dat hij zal vertrekken. Maar als Schrijvers vooral als 2de spits gezien wordt, dan kan Coopman wel doublure zijn voor Hans.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
duvel1984
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 mei 2018, 19:54

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door duvel1984 »

Okido schreef:
fcb 4 life schreef:
Bjorno schreef: Daar zou ik niet zomaar van uit gaan want Coopman is de enige van de verhuurde spelers die op de spelerspagina op onze website staat.
Dus misschien toch een teken dat ze hem graag zouden zien blijven in tegenstelling tot alle andere verhuurde spelers.
Gezien de transfer van Schrijvers zie ik niet in op welke plaats die ng zou spelen.
Ik denk ook eerder dat hij zal vertrekken. Maar als Schrijvers vooral als 2de spits gezien wordt, dan kan Coopman wel doublure zijn voor Hans.
Wanneer Wesley gaat vertrekken zullen ze toch sowieso een type Wesley moeten bijhalen aangezien die onmisbaar was in het spel van leko. Ik zie dit siebe niet nadoen. Maar coopman houden en eens kijken hoe het loopt als doublure van hans is een goed gedacht, zeker omdat rafa normalieter zal vertrekken. Die zal zo een seizoen zoals hij gemaakt heeft niet meer zien zitten. Ik hoop gewoon dat ze echt een goalgetter gaan halen. Dit heb ik dit seizoen veel te weinig gezien.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door t4nd »

Ik dacht eigenlijk dat Rafa ondertussen al naar Standard vertrokken was. Elk seizoen is het ook verrassend om te zien wie uit huur terugkomt, Pina bijvoorbeeld.
duvel1984
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 mei 2018, 19:54

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door duvel1984 »

t4nd schreef: Ik dacht eigenlijk dat Rafa ondertussen al naar Standard vertrokken was. Elk seizoen is het ook verrassend om te zien wie uit huur terugkomt, Pina bijvoorbeeld.
Pina moest niet meer terugkomen, die mocht niet meer meedoen met de trainingen. Ik vermoed dat hij in spanje gaat blijven.
Gesloten