Zomertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Welke aanvallers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?

Acolatse
31
8%
Brodic
39
11%
Dennis
5
1%
Diaby
21
6%
Diatta
1
0%
Limbombe
7
2%
Osei-Berkoe
35
10%
Perbet
42
11%
Pereira
39
11%
Refaelov
30
8%
Rotariu
28
8%
Van Vaerenbergh
35
10%
Vlietinck
35
10%
Vossen
13
4%
Wesley
6
2%
 
Totaal aantal stemmen: 367

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door BlueJedi »

JRut schreef:
BlueJedi schreef:
leem schreef: Van Denswil kan je dat (misschien!) beweren maar niet van Diaby. Maar ik gun het hem ook, en begrijpen doe ik het zeker. Hij krijgt hier veel te weinig waardering.
Hoezo krijgt hier te weinig waardering ?

Als hij scoort dan juicht het publiek toch even hard ? Publiek heeft hem nooit uitgejouwd, coach heeft hem nooit aan de schandpaal genageld en als hij fit was dan heeft hij altijd zijn speelminuten gekregen zelfs wanneer hij minder presteerde bleef hij meestal als vaste waarde in de ploeg staan.

Meer kan je als speler niet verwachten. Maar hij denk duidelijk van zichzelf dat hij de man is en kerel heeft een ego van hier tot in china. Zijn eigenbelang primeert duidelijk boven dat van de club (herinner u die cruciale penalty die hij perse wou trappen want het was lang geleden dat hij nog eens een goal gemaakt had).

Wou vorig jaar al vertrekken maar niet voldoende interesse. Geeft nu aan opnieuw zeker te willen vertrekken. Het laatste wat wij met zo iemand moeten doen is die hier houden.
Al die leugens.
Tijdens de zomer was er meer dan voldoende interesse, maar Club wou hem houden. Logisch, want hij was onze beste spits. Er zijn toen zelfs ook gewoon een paar aanbiedingen uit Spanje naast ons neergelegd.

Daarnaast juicht het publiek inderdaad als hij scoort. Daar gaat het dan ook niet aan om. Het is eerder wat er gebeurt wanneer hij een kans mist of zijn controle mist. Het publiek gaat heel snel morren dan. In vergelijking met bijvoorbeeld een Vossen krijgt Abdou veel minder steun. Dat is dan ook wat hij zelf aangeeft, want hij heeft veel nood aan waardering. Die krijgt hij te weinig, al bij al, dat kan perfect.

Over welke cruciale penalty heb je het trouwens?
Ik heb het over deze:
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a036a193/" onclick="window.open(this.href);return false;

Een van de voorbeelden die voor mij aantonen dat Diaby zijn eigenbelang boven dat van de ploeg stelt.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door JRut »

Zo cruciaal was die penalty echt niet he. Maar ok, daar heb je een spits die denkt aan scoren. Net zoals je al eens een spits hebt die zelf naar doel schiet - ook al staat een ploegmaat beter.
Maakt jou dat een mindere ploegspeler? Twijfelachtig, maar volgens deze redenering duidelijk wel. Laat het ons houden op een discussie die onbeslist is.

Ik kijk dan ook uit naar de tal van andere voorbeelden. Handig trouwens met zo'n link, mag je in het vervolg van de discussie ook doen. :nice:
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Cedrinho »

Diaby is de beste spits bij Club sinds Bacca. Heeft ons meermaals diensten bewezen. Kostte ons ook wel een bekeroverwinning, maar goed, shit happens. Diaby is ook een ambitieus iemand die 2 jaar geleden en vorig jaar ook al wilde vertrekken. Als die nu goeie play-offs speelt en blessurevrij blijft, dan is hij deze zomer weg en zal hij dat verdiend hebben ook.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: Diaby is de beste spits bij Club sinds Bacca. Heeft ons meermaals diensten bewezen. Kostte ons ook wel een bekeroverwinning, maar goed, shit happens. Diaby is ook een ambitieus iemand die 2 jaar geleden en vorig jaar ook al wilde vertrekken. Als die nu goeie play-offs speelt en blessurevrij blijft, dan is hij deze zomer weg en zal hij dat verdiend hebben ook.
Idd, bij gebrek aan beter is hij momenteel de beste diepe spits van Club. Wesley en Vossen kan je bezwaarlijk goalgetters noemen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door The_One »

Diaby verliest redelijk wat aan populariteit door zijn lichaamstaal volgens mij. Er zit een redelijke hoge macho-factor & i'm the man attitude in...
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Gratchski »

The_One schreef: Diaby verliest redelijk wat aan populariteit door zijn lichaamstaal volgens mij. Er zit een redelijke hoge macho-factor & i'm the man attitude in...
zolang je scoort, vindt niemand dat erg.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door The_One »

Gratchski schreef:
The_One schreef: Diaby verliest redelijk wat aan populariteit door zijn lichaamstaal volgens mij. Er zit een redelijke hoge macho-factor & i'm the man attitude in...
zolang je scoort, vindt niemand dat erg.
Vind jij dat misschien niet erg, maar ik zou niet niemand durven zeggen...
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door leem »

Op wie doel je dan? een deel van de supporters? BJ? Jezelf? Also: wat een hoop subjectief gezever weeral, en al zeker geen reden om na 2 verkeerde passen uitgefloten te worden.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Gratchski »

The_One schreef:
Gratchski schreef:
The_One schreef: Diaby verliest redelijk wat aan populariteit door zijn lichaamstaal volgens mij. Er zit een redelijke hoge macho-factor & i'm the man attitude in...
zolang je scoort, vindt niemand dat erg.
Vind jij dat misschien niet erg, maar ik zou niet niemand durven zeggen...
Neen, ik vind dat niet erg.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door BlueJedi »

Ik vind dat op zich ook niet erg en het belangrijkste is dat een spits vlot scoort. Maar zo vlot scoort Diaby helemaal niet, hij is echt zo een typische speler die hoogtes met laagtes afwisselt, totaal niet constant. Hij kan lang droogstaan, bijna niks goed raken en weinig impact hebben en dan opeens in een wedstrijd (die we meestal toch zowiezo zouden winnen) 4 goals maken, daardoor is hij dan weer een tijdje vertrokken en speelt hij goed maar dat duurt nooit heel erg lang en komt hij weer in het sukkelstraatje terecht. Ik vind het grappig dat hij van zichzelf denk dat hij het niveau van de belgische competitie ontgroeid is want dat is gewoon niet waar, ik geef hem eigenlijk vrij weinig kans om het echt te maken in een topcompetitie zoals de spaanse liga waar hij blijkbaar naar toe wil.

Ja Diaby is de beste spits van Brugge maar zoals Tiki Taka zegt, hij is enkel de beste door gebrek aan beter. Beter zijn dan Vossen en Wesley is echt geen kunst aan hoor. Of hij echt beter is dan Dennis durf ik te betwijfelen, misschien op dit moment wel maar Dennis is nog heel erg jong en heeft zowiezo wat tijd nodig voor zich aan te passen maar qua potentieel schat ik Dennis hoger in dan Diaby.

Als je er dan zijn egoïstisch gedrag bijneemt waardoor ik ook denk dat hij misschien niet super in de groep zal liggen is het voor mij geen groot gemis als hij zou vertrekken. Weliswaar alleen op de voorwaarde dat er dan is eindelijk geïnvesteerd wordt in een echt goede allround spits die wel de kwaliteit heeft om onze aanval te dragen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door IsO »

BlueJedi schreef: Ik vind dat op zich ook niet erg en het belangrijkste is dat een spits vlot scoort. Maar zo vlot scoort Diaby helemaal niet, hij is echt zo een typische speler die hoogtes met laagtes afwisselt, totaal niet constant. Hij kan lang droogstaan, bijna niks goed raken en weinig impact hebben en dan opeens in een wedstrijd (die we meestal toch zowiezo zouden winnen) 4 goals maken, daardoor is hij dan weer een tijdje vertrokken en speelt hij goed maar dat duurt nooit heel erg lang en komt hij weer in het sukkelstraatje terecht. Ik vind het grappig dat hij van zichzelf denk dat hij het niveau van de belgische competitie ontgroeid is want dat is gewoon niet waar, ik geef hem eigenlijk vrij weinig kans om het echt te maken in een topcompetitie zoals de spaanse liga waar hij blijkbaar naar toe wil.

Ja Diaby is de beste spits van Brugge maar zoals Tiki Taka zegt, hij is enkel de beste door gebrek aan beter. Beter zijn dan Vossen en Wesley is echt geen kunst aan hoor. Of hij echt beter is dan Dennis durf ik te betwijfelen, misschien op dit moment wel maar Dennis is nog heel erg jong en heeft zowiezo wat tijd nodig voor zich aan te passen maar qua potentieel schat ik Dennis hoger in dan Diaby.

Als je er dan zijn egoïstisch gedrag bijneemt waardoor ik ook denk dat hij misschien niet super in de groep zal liggen is het voor mij geen groot gemis als hij zou vertrekken. Weliswaar alleen op de voorwaarde dat er dan is eindelijk geïnvesteerd wordt in een echt goede allround spits die wel de kwaliteit heeft om onze aanval te dragen.
.
Heb je in een systeem met 2 spitsen noodzakelijk één dragende spits nodig? Of ben je meer met een complementair duo?

En Wesley, die eind november nog maar 22 wordt? Op de bank ermee, ondanks het potentieel dat hij al heeft getoond? Hij is nu misschien nog niet dragend, maar kan dat in mijn ogen zeker en vast worden, zelfs in een systeem met 1 spits.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Heereveen wil Rotariu huren met optie.

FC Eindhoven wil Van Landschoot langer houden, maar Van Vaerenbergh niet.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Clubpolska »

Cedrinho schreef: *deleted*

Geen dank.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Storm staat op het lijstje van KVM.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Khas »

Clubpolska schreef:
Cedrinho schreef: *deleted*

Geen *deleted*
Wat?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gesloten