Zomertransfers 2016 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Carcela?

PRO!
15
38%
Liever iemand anders.
14
36%
GODVERDOMME NEE!
10
26%
 
Totaal aantal stemmen: 39

BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BB1891 »

Gratchski schreef:
Bosko schreef:
Gratchski schreef:
Omdat zijn kop al zotgemaakt was.
En heeft ondertussen al aangegeven dat hij beter meer had geluisterd naar MPH.
jup, heel erg belangrijk aspect.
voorhoede met Lestienne, Izzy en Diaby

vroem,vroem,vroem zenne. waar teken ik?
Fucking lekker. Maar hoe haalbaar is die? Volgens mij kan het in principe. Als Max zelf wil natuurlijk.
Gebruikersavatar
dacoster
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:48
Locatie: Vitória, Brasil

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door dacoster »

Ik denk dat Lestienne daar wel voor open staat. Terug dicht bij huis spelen, vertrouwde omgeving en maar knallen.
Enig probleem is dat hij wellicht massas zal kosten aan loon en die Arabieren zullen uiteraard nog iets willen recupereren.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BB1891 »

dacoster schreef:Ik denk dat Lestienne daar wel voor open staat. Terug dicht bij huis spelen, vertrouwde omgeving en maar knallen.
Enig probleem is dat hij wellicht massas zal kosten aan loon en die Arabieren zullen uiteraard nog iets willen recupereren.
Oké, maar je betaalt géén transferprijs, en je hebt iemand die het CL-niveau zeker aankan. Lijkt me een relatieve goedkope investering voor wat je ervoor kan terugkrijgen. Hij moet wel zijn kopke leeg krijgen en op niveau spelen, maar ik zou het enorm graag zien.
Gebruikersavatar
dacoster
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:48
Locatie: Vitória, Brasil

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door dacoster »

Waarom betalen wij geen transferprijs?
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BinonFCB »

dacoster schreef:Waarom betalen wij geen transferprijs?
omdat we hem waarschijnlijk zullen huren dan....?
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BB1891 »

Inderdaad huren. Overkopen wordt lastig, of er moet sterk onderhandeld worden. Maar in de eerste plaats gewoon een seizoen huren ja.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gratchski »

BinonFCB schreef:
dacoster schreef:Waarom betalen wij geen transferprijs?
omdat we hem waarschijnlijk zullen huren dan....?
Ook bij huur kan het goed zijn dat je maandelijks of bij aanvang huur een fiks bedrag moet betalen hoor... Los van de deelname in zijn loon...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BinonFCB »

Gratchski schreef:
BinonFCB schreef:
dacoster schreef:Waarom betalen wij geen transferprijs?
omdat we hem waarschijnlijk zullen huren dan....?
Ook bij huur kan het goed zijn dat je maandelijks of bij aanvang huur een fiks bedrag moet betalen hoor... Los van de deelname in zijn loon...
ja, Dat weet ik ook wel. Noem het ipv "transferprijs' dan "huursom" of zo. Dat is duidelijker.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gratchski »

BinonFCB schreef:
Gratchski schreef:
BinonFCB schreef: omdat we hem waarschijnlijk zullen huren dan....?
Ook bij huur kan het goed zijn dat je maandelijks of bij aanvang huur een fiks bedrag moet betalen hoor... Los van de deelname in zijn loon...
ja, Dat weet ik ook wel. Noem het ipv "transferprijs' dan "huursom" of zo. Dat is duidelijker.
Sowieso betaal je er flink voor dus ;)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BinonFCB »

Gratchski schreef:
BinonFCB schreef:
Gratchski schreef:Ook bij huur kan het goed zijn dat je maandelijks of bij aanvang huur een fiks bedrag moet betalen hoor... Los van de deelname in zijn loon...
ja, Dat weet ik ook wel. Noem het ipv "transferprijs' dan "huursom" of zo. Dat is duidelijker.
Sowieso betaal je er flink voor dus ;)
Tuurlijk. PSV heeft het zelfs te danken aan Liestienne zelf dat hij daar speelt, want hij heeft een deel van zijn loon laten vallen zodat PSV alles kon betalen bovenop de huursom.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
dacoster
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:48
Locatie: Vitória, Brasil

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door dacoster »

BinonFCB schreef:
Gratchski schreef:
BinonFCB schreef: omdat we hem waarschijnlijk zullen huren dan....?
Ook bij huur kan het goed zijn dat je maandelijks of bij aanvang huur een fiks bedrag moet betalen hoor... Los van de deelname in zijn loon...
ja, Dat weet ik ook wel. Noem het ipv "transferprijs' dan "huursom" of zo. Dat is duidelijker.
Die huurprijzen zijn redelijke sommen inderdaad. Je koopt er natuurlijk wel meteen rendement voor maar aan het einde van de rit, als je de clausule niet betaalt, heb je er eigenlijk niets aan (puur verlies, tenzij indirect door je kampioen te maken).
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Nergens »

Tgoh ik geloof in huren als je iemand huurt die normaal basis11 haalt. Bijvoorbeeld nu zou het enige zekerheid kunnen geven voor de CL matchen, zonder echt 5mil aan een speler te moeten betalen die evengoed kan falen.

Ik zou ook beginnen met huren voor een half seizoen, ofwel met aankoopoptie na dat half seizoen ofwel met mogelijk voor club om half seizoen te verlengen. Zo dek je je in, speelt hij pannen van het dak dat we nog CL/europa spelen en beker na de winter dan kan je hem verlengen/(kopen?). Zet hij zich niet door en/of heb je geen overwintering/beker meer dan heb je hem ook niet meer nodig.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BB1891 »

Lestienne is een speler die wel eens zou kunnen zorgen dat we het sprookje van Gent nabootsen. Alleen daarom is het die huurprijs waard.
Ik ben absoluut ook niet voor lenen, en hoe bvb anderlecht het doet is het slecht. Maar in sommige gevallen kun je toch een zaak doen en dat zou in dit geval wel zijn volgens mij.

En uiteindelijk, is van PSV naar Club zo'n grote stap terug? Ik vind het toch meevallen. Nederlands voetbal is niet meer wat het is geweest.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door MattJensen »

BB1891 schreef:Lestienne is een speler die wel eens zou kunnen zorgen dat we het sprookje van Gent nabootsen. Alleen daarom is het die huurprijs waard.
Ik ben absoluut ook niet voor lenen, en hoe bvb anderlecht het doet is het slecht. Maar in sommige gevallen kun je toch een zaak doen en dat zou in dit geval wel zijn volgens mij.

En uiteindelijk, is van PSV naar Club zo'n grote stap terug? Ik vind het toch meevallen. Nederlands voetbal is niet meer wat het is geweest.
Kijk eens wanneer PSV gestrand is in de CL, en hoe.
Dat zie ik ons niet doen hoor.
#ZonderJenne
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BB1891 »

MattJensen schreef:
BB1891 schreef:Lestienne is een speler die wel eens zou kunnen zorgen dat we het sprookje van Gent nabootsen. Alleen daarom is het die huurprijs waard.
Ik ben absoluut ook niet voor lenen, en hoe bvb anderlecht het doet is het slecht. Maar in sommige gevallen kun je toch een zaak doen en dat zou in dit geval wel zijn volgens mij.

En uiteindelijk, is van PSV naar Club zo'n grote stap terug? Ik vind het toch meevallen. Nederlands voetbal is niet meer wat het is geweest.
Kijk eens wanneer PSV gestrand is in de CL, en hoe.
Dat zie ik ons niet doen hoor.
Gent?
Het is niet dat PSV dat elk jaar gaat doen hé. Knappe campagne, en vooral geluk dat ze een matig ManU in de groep hadden. Ze zijn nog altijd beter dan ons, dat ontken ik niet. Maar het verschil is niet zo groot als vroeger. Die komen hier niet over ons heen walsen, ben ik zeker van.
Gesloten