Wintertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door BlueJedi »

Levi schreef:
BlueJedi schreef: Butelle, Hubert, Rafa en Diaby zou ik willen zien vertrekken

Touba, Jordi, Masovic en MC Gree uitlenen zodat ze aan wat speelminuten geraken
In de ene topic is butelle de oplossing voor ons keeper probleem en in deze moet hij vertrekken? Tussen beide Posts zit een week tussen? Zit weinig visie op lange termijn in.
Ik ging er in die post vanuit dat Butelle geen kans meer ging krijgen onder Leko. Was vorig zomer al het plan dat hij moest vertrekken, als de trainer hem geen eerlijke kans meer zou geven (waar ik vanuit ging) dan moest hij inderdaad vertrekken.

Ik denk dat we allemaal verast waren dat Leko zijn kar toch 180 graden gekeerd heeft wat betreft Butelle en hij nu toch weer een volwaardige optie is.

Dan verandert de context natuurlijk helemaal.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 01 dec 2017, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Khas »

Een paar spelers uitlenen om wat plaats te maken voor twee nieuwe talentjes lijkt me geen slecht idee. Of het echt noodzakelijk is, is iets anders.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Nergens »

Hoeveel spelers zijn er eigenlijk die overschieten? We hebben er een paar (palacios, Mera, VLB, ...) die 'vergeten zijn', maar dat komt voornamelijk ook door gewoon nog geen blessures en nog geen kaartenlast.
Als je ziet dat de beloftenspelers die uitgeleend worden (Brodic en paar in Nederland dacht ik), moeite hebben om zich door te zetten in 2de klasse, vraag ik me af of het echt veel zin heeft voor een McGree of Masovic uit te lenen voor een half jaar?
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Nergens schreef: Hoeveel spelers zijn er eigenlijk die overschieten? We hebben er een paar (palacios, Mera, VLB, ...) die 'vergeten zijn', maar dat komt voornamelijk ook door gewoon nog geen blessures en nog geen kaartenlast.
Als je ziet dat de beloftenspelers die uitgeleend worden (Brodic en paar in Nederland dacht ik), moeite hebben om zich door te zetten in 2de klasse, vraag ik me af of het echt veel zin heeft voor een McGree of Masovic uit te lenen voor een half jaar?
Van Landschoot speelt wel redelijk veel bij Eindhoven, met zo'n invalbeurten ga je ook vlugger kunnen inschatten of ze ooit goed genoeg gaan zijn voor de eerste ploeg.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Nakamba gelinkt aan Liverpool en Newcastle.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Alethio »

Dat hij maar schoon hier blijft.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door rambopirou »

Bosko schreef: Nakamba gelinkt aan Liverpool en Newcastle.
Gewoon zoals Van Holsbeeck doen : 40M dan mag hij weg!

ze zullen snel weglopen
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

rambopirou schreef:
Bosko schreef: Nakamba gelinkt aan Liverpool en Newcastle.
Gewoon zoals Van Holsbeeck doen : 40M dan mag hij weg!

ze zullen snel weglopen
Een beetje inschikkelijk zijn he...vraag er 39 miljoen voor. :grin:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Nakamba gelinkt aan Liverpool en Newcastle.
Ik ben ervan overtuigd dat deze jongeman heel vlot de record transfersom van Izquierdo gaat overtreffen.
Zoals hij zelf aangaf is een uitgaande transfer in de winterstop niet aan de orde.
Even op de zaken vooruit lopen...Stel dat we kampioen spelen en een Engelse ploeg doet in de zomer een bod van 30 miljoen, dan zal Club niet
2 maal dezelfde fout maken als deze die ze destijds met Engels gemaakt hebben. Dat lijkt me nogal wiedes.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef:
Bosko schreef: Nakamba gelinkt aan Liverpool en Newcastle.
Ik ben ervan overtuigd dat deze jongeman heel vlot de record transfersom van Izquierdo gaat overtreffen.
Zoals hij zelf aangaf is een uitgaande transfer in de winterstop niet aan de orde.
Even op de zaken vooruit lopen...Stel dat we kampioen spelen en een Engelse ploeg doet in de zomer een bod van 30 miljoen, dan zal Club niet
2 maal dezelfde fout maken als deze die ze destijds met Engels gemaakt hebben. Dat lijkt me nogal wiedes.
Als je dan met een deel van dat geld Clasie kan houden, heb je zelfs geen enkel probleem op die positie
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Okido »

DavidVM schreef:
Tiki Taka schreef:
Bosko schreef: Nakamba gelinkt aan Liverpool en Newcastle.
Ik ben ervan overtuigd dat deze jongeman heel vlot de record transfersom van Izquierdo gaat overtreffen.
Zoals hij zelf aangaf is een uitgaande transfer in de winterstop niet aan de orde.
Even op de zaken vooruit lopen...Stel dat we kampioen spelen en een Engelse ploeg doet in de zomer een bod van 30 miljoen, dan zal Club niet
2 maal dezelfde fout maken als deze die ze destijds met Engels gemaakt hebben. Dat lijkt me nogal wiedes.
Als je dan met een deel van dat geld Clasie kan houden, heb je zelfs geen enkel probleem op die positie
Voor dat scenario wil ik wel tekenen, worden we allemaal beter van.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Cedrinho »

Benieuwd hoeveel we zullen kunnen krijgen voor Nakamba. Alle boden onder de 10 miljoen sowieso van tafel vegen uiteraard.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Fire »

Naka gewoon houden tot het einde van 't seizoen, wat is dat hier nu voor gelul!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door DavidVM »

Fire schreef: Naka gewoon houden tot het einde van 't seizoen, wat is dat hier nu voor gelul!
ik had het dan ook over na het seizoen :coffee:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Fire »

Dan is't niks voor dit topic ;-)
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gesloten