Wintertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

Doelman
0
Geen stemmen
Rechtervleugel
2
5%
Centrale verdediger
2
5%
Linkervleugel
20
48%
Verdedigende middenvelder
0
Geen stemmen
Positie Vormer
0
Geen stemmen
Positie Vanaken
10
24%
Spits
8
19%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door DavidVM »

BlueJedi schreef:
Alethio schreef: Als er iets is dat anderlecht vorig jaar heeft bewezen, is het wel dat je daar wél op kan blijven teren. :p
Je weet nooit niet hoe lang zoiets duurt. Er zijn al veel matchen waar het voor ons nog helemaal verkeerd had kunnen uitdraaien en dat is niet omdat wij de mindere ploeg waren maar wel omdat we enorm veel kansen blijven missen.

Dat is gewoon een pijnpunt en daar moet je iets aan doen.
Castillo was een goalgetter, maar daar had je in het spel nu is niks aan. Als jij dat dan verkiest, so be it
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Bjorno »

Voor mij geen wintertransfers a.u.b., ik weet niet hoe en waar we ons kunnen versterken zonder ons blauw te betalen.

Afbeelding

Horvath, De Bock, Decarli, Simons, Refaelov, Dennis en Vossen op de bank.
Dennis eventueel in de ploeg in plaats van een middenvelder en omschakelen van 3-4-3 naar 3-5-2, afhankelijk van de tegenstander.

Voor onze twee Colombianen en Vanlerberghe zou ik een tijdelijke oplossing via verhuur zoeken want die dreigen anders het ganse seizoen te verliezen.
Bij Teunckens, Masovic, McGree, Touba (indien terug fit) en Vlietinck liggen de kaarten anders, die kunnen voorlopig bij de beloften aan de bak en doorschuiven naar de A-kern in geval van blessures.

Hubert en Diaby verkopen/weggeven a.u.b.

Dus voor mij hoeft er echt niemand bij tenzij er een sleutelfiguur vertrekt.
Refaelov is dat voor mij bijvoorbeeld niet meer. Met miljoenen gaan smijten voor pakweg Morioka omdat er een bankzitter weggaat vind ik al te gek.
Laatst gewijzigd door Bjorno op 03 dec 2017, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Bjorno schreef: Voor mij geen wintertransfers a.u.b., ik weet niet hoe en waar we ons kunnen versterken zonder ons blauw te betalen.

Afbeelding

Horvath, De Bock, Decarli, Simons, Refaelov, Dennis en Vossen op de bank.
Dennis eventueel in de ploeg in plaats van een middenvelder en omschakelen van 3-4-3 naar 3-5-2, afhankelijk van de tegenstander.

Voor onze twee Colombianen en Vanlerberghe zou ik een tijdelijke oplossing via verhuur zoeken want die dreigen anders het ganse seizoen te verliezen.
Bij Teunckens, Masovic, McGree, Touba (indien terug fit) en Vlietinck liggen de kaarten anders, die kunnen voorlopig bij de beloften aan de bak en doorschuiven naar de A-kern in geval van blessures.

Hubert en Diaby verkopen/weggeven a.u.b.

Dus voor mij hoeft er echt niemand bij tenzij er een sleutelfiguur vertrekt.
Refaelov is dat voor mij bijvoorbeeld niet meer. Met miljoenen gaan smijten voor pakweg Morioka omdat er een bankzitter weggaat vind ik al te gek.
Keeper, rechtsmidden en spits.
Palacios uitlenen, extra keeper erbij is geen overbodige luxe, al heeft Butelle nog een maand om iedereen van gedacht te veranderen en Mannaert sprak al van een extra targetman.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

DavidVM schreef:
BlueJedi schreef:
Alethio schreef: Als er iets is dat anderlecht vorig jaar heeft bewezen, is het wel dat je daar wél op kan blijven teren. :p
Je weet nooit niet hoe lang zoiets duurt. Er zijn al veel matchen waar het voor ons nog helemaal verkeerd had kunnen uitdraaien en dat is niet omdat wij de mindere ploeg waren maar wel omdat we enorm veel kansen blijven missen.

Dat is gewoon een pijnpunt en daar moet je iets aan doen.
Castillo was een goalgetter, maar daar had je in het spel nu is niks aan. Als jij dat dan verkiest, so be it
Wel eens benieuwd hoe die dat in het huidig systeem ging doen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Clubpolska »

Heb gedroomd dat Rafa elke match domineerde de 2de seizoenshelft, rare droom.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door DavidVM »

DavidVM schreef:
nesnaj713 schreef:
DavidVM schreef: Wat mij betreft moet er absoluut een (aanvallende) linkerflank bij die de rol van Limbombe kan overnemen.
Waarom? De Bock heeft dat toch uitstekend gedaan toen Limbombe geschorst was?
Omdat je in het systeem dat Leko nu speelt naar mijn idee 1 offensieve flank nodig hebt en 1 defensieve flank (die uiteraard ook hun defensieve/offensieve werk moeten doen). Als je De Bock op links zet heb je 2 defensieve flanken en dat werkt niet. Daarom dus mijn vraag naar een concurrent voor Limbombe met hetzelfde profiel. Touba zou inderdaad een goeie optie zijn, maar blijkbaar gelooft Leko niet in hem.
Spijtig genoeg vandaag bevestigd
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Hans1981 »

Clubpolska schreef: Heb gedroomd dat Rafa elke match domineerde de 2de seizoenshelft, rare droom.
Zou zomaar nog kunnen natuurlijk.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Hans1981 »

DavidVM schreef:
DavidVM schreef:
nesnaj713 schreef:
DavidVM schreef: Wat mij betreft moet er absoluut een (aanvallende) linkerflank bij die de rol van Limbombe kan overnemen.
Waarom? De Bock heeft dat toch uitstekend gedaan toen Limbombe geschorst was?
Omdat je in het systeem dat Leko nu speelt naar mijn idee 1 offensieve flank nodig hebt en 1 defensieve flank (die uiteraard ook hun defensieve/offensieve werk moeten doen). Als je De Bock op links zet heb je 2 defensieve flanken en dat werkt niet. Daarom dus mijn vraag naar een concurrent voor Limbombe met hetzelfde profiel. Touba zou inderdaad een goeie optie zijn, maar blijkbaar gelooft Leko niet in hem.
Spijtig genoeg vandaag bevestigd
Gaan we ook niet meer zien denk ik. Is echt niet meer het materiaal waar wij naar moeten streven als je nog vooruitgang wil boeken.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

De Bock verpatsen, Rafa ook, de 1 omdat het moet en de ander omdat het te triestig is. Dan kun je voor links en rechts 2 spelers halen waar je wel iets aan hebt als het nodig is.
Keeper mag ook, tenzij Butelle ons de komende weken kan overtuigen.
Spits erbij als een Diaby of Vossen vertrekt, en ik zou er toch 1 van de 2 wegsturen.
Hadden we wat minder verdedigers dan haalde ik er nog ene. Als Poulain(en ik ben grote fan) uw beste verdediger is al Club zijnde en Mechele de meest constante dan weet je het ook wel.. Maar door Mera en Decarli die er ook nog rondlopen is er daar geen ruimte meer voor over.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

Een rechtsvoetige CV en een linker flank als talenten en een doelman voor in de basis. Dat zal het worden zeker?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door nesnaj713 »

DavidVM schreef:
DavidVM schreef:
nesnaj713 schreef:
DavidVM schreef: Wat mij betreft moet er absoluut een (aanvallende) linkerflank bij die de rol van Limbombe kan overnemen.
Waarom? De Bock heeft dat toch uitstekend gedaan toen Limbombe geschorst was?
Omdat je in het systeem dat Leko nu speelt naar mijn idee 1 offensieve flank nodig hebt en 1 defensieve flank (die uiteraard ook hun defensieve/offensieve werk moeten doen). Als je De Bock op links zet heb je 2 defensieve flanken en dat werkt niet. Daarom dus mijn vraag naar een concurrent voor Limbombe met hetzelfde profiel. Touba zou inderdaad een goeie optie zijn, maar blijkbaar gelooft Leko niet in hem.
Spijtig genoeg vandaag bevestigd
Spijtig genoeg wel ja. Ik geef je na gisteren dan ook volkomen gelijk. ;)
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

Khas schreef: Een rechtsvoetige CV en een linker flank als talenten en een doelman voor in de basis. Dat zal het worden zeker?
Hebben we niet meer aan een linksvoetige CV, als back-up voor Denswil?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door nesnaj713 »

Cedrinho schreef:
Khas schreef: Een rechtsvoetige CV en een linker flank als talenten en een doelman voor in de basis. Dat zal het worden zeker?
Hebben we niet meer aan een linksvoetige CV, als back-up voor Denswil?
Khas wil vooral iemand die we op de positie van Poulain kunnen zetten. Een verdediger met een goede pass in de voeten. Poulain is eerder voor de positie van Mechele, maar hoe die speelt, kan je hem er moeilijk uit halen.

Enfin, dat is wat ik denk dat Khas wil natuurlijk :mrgreen:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Clubpolska »

Weet er eigenlijk iemand wat Khas wil.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Drank, drugs, seks en Club. Iedere combinatie zal wel goed zijn.
Gesloten