Wintertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

Doelman
0
Geen stemmen
Rechtervleugel
2
5%
Centrale verdediger
2
5%
Linkervleugel
20
48%
Verdedigende middenvelder
0
Geen stemmen
Positie Vormer
0
Geen stemmen
Positie Vanaken
10
24%
Spits
8
19%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Okido »

Club is echt een goeie transferperiode aan het neerzetten, terwijl alles al goed liep. In het verleden heb ik vaak het gevoel gehad dat er versterkingen nodig waren maar toen bleven die precies wat uit. Maar dat goeie gevoel nu kan natuurlijk snel weer verdwijnen als je de beker en titel niet pakt... Al heb ik het gevoel dat we nu echt wel een prijs gaan pakken.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

1 prijs zouden we toch moeten halen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door DavidVM »

Fire schreef: 1 prijs zouden we toch moeten halen.
De enige die mij echt interesseert is de titel. Als we enkel de beker zouden winnen zou ik toch ontgoocheld zijn hoor
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

De titel is voor mij intussen een must geworden, veeeeeeeel meer nog dan de beker, ook al zou ik graag eindelijk nog eens de dubbel pakken.
Dat aan deelname aan de Champions League nu 30 miljoen euro zal hangen.. Mogen we niet laten liggen. Zeker niet als je ziet hoe we er nu voor staan.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

DavidVM schreef:
Fire schreef: 1 prijs zouden we toch moeten halen.
De enige die mij echt interesseert is de titel. Als we enkel de beker zouden winnen zou ik toch ontgoocheld zijn hoor
Ik zou toch teleurgesteld zijn als we de beker niet winnen als je ziet welke ploegen er over blijven... Enkel als genk écht zou beginnen draaien onder Phil kunnen die ons op 1 match pijn doen maar Kortrijk en Standard??
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Clubpolska »

Titel is het enigste dat telt, de rest zijn momentopnames. Stel u voor dat we CL spelen en zo de ploeg kunnen samenhouden, dit Club kán meer dan het vorig Club in de CL & dat wil ik graag zien.
Oh Frail.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

Clubpolska schreef: Titel is het enigste dat telt, de rest zijn momentopnames. Stel u voor dat we CL spelen en zo de ploeg kunnen samenhouden, dit Club kán meer dan het vorig Club in de CL & dat wil ik graag zien.
Ik vermoed dat aan Denswil wel een vertrek volgende zomer zal beloofd zijn, gezien die vorige zomer bijna weg was maar alsnog bleef.
Simons stopt.
Vossen zie ik ook vertrekken. Zoals hij tegen Charleroi speelde geen aderlating en met Wesley hebben we zijn vervanger al.
Diaby zal ook stilaan weg willen vermoed ik. Enige reden dat die er nog is is dat hij vorige zomermercato's net uit blessure terugkeerde. Dennis en Diatta kunnen hem vervangen.
Wat met Nakamba en Clasie? Hoe concreet is de interesse in Nakamba? En hoe groot is de kans dat we Clasie kunnen behouden?
Voor Vormer en Vanaken zal er intussen ook wel interesse zijn... Vormer zie ik nog blijven, maar Hans? Misschien voor de CL.. Misschien..
Refaelov zal ook wel vertrekken, misschien nog deze maand zelfs, maar is toch "maar" luxeinvaller.

Enfin, om maar te zeggen dat ik niet zo zeker ben van de ploeg te kunnen behouden. Al is het even goed mogelijk dat Denswil de enige vertrekkende basisspeler is.
Sowieso zullen we tegen volgende mercato best uitkijken naar verdedigende versterking.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Stylisimo »

DavidVM schreef:
Stylisimo schreef: Bestaat dat dan nog? Keepers die ballen klemmen?
Ik heb de indruk dat keepers zo opgeleid worden tegenwoordig. Wegboksen ipv klemmen want stel dat je hem zou lossen, dan was hij beter weggebokst die bal...
Heeft mss ook te maken met de evolutie van de ballen en het effect dat die soms mee krijgen? :dunno:
Zeker waar, maar toch is het meer dan dat. Zo weinig mogelijk risico pakken en dus die bal zo ver mogelijk wegboksen, dat moeten ze doen.
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

Voor veel van die spelers zal een titel/dubbel & CL ook wel tellen, maar Denswil en diaby zie ik ook vertrekken.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

Ik zou verdomme kwaad zijn als er geen bekerfinale komt.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Hans1981 »

Clubpolska schreef: Titel is het enigste dat telt, de rest zijn momentopnames. Stel u voor dat we CL spelen en zo de ploeg kunnen samenhouden, dit Club kán meer dan het vorig Club in de CL & dat wil ik graag zien.
#metoo
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

Khas schreef: Ik zou verdomme kwaad zijn als er geen bekerfinale komt.
Dit. Ik wil terug naar Brussel.

Voor de rest veel aannames en veronderstellingen, zeker bij Cé. Denswil was vorig jaar al een transfer beloofd, er was zo goed als een akkoord en hij bleef toch op eigen initiatief. Kan zomaar nog eens gebeuren. De rest moeten we allemaal zien.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door DavidVM »

JRut schreef:
Khas schreef: Ik zou verdomme kwaad zijn als er geen bekerfinale komt.
Dit. Ik wil terug naar Brussel.

Voor de rest veel aannames en veronderstellingen, zeker bij Cé. Denswil was vorig jaar al een transfer beloofd, er was zo goed als een akkoord en hij bleef toch op eigen initiatief. Kan zomaar nog eens gebeuren. De rest moeten we allemaal zien.
Op eigen initiatief, daar zijn we toch ook niet zeker van? Er is gecommuniceerd dat hij "moest" blijven omdat Poulain lang out was. De vraag is dus of dat echt de waarheid is, of Denswil effectief niet happig was om naar Brighton te vertrekken
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

DavidVM schreef:
JRut schreef:
Khas schreef: Ik zou verdomme kwaad zijn als er geen bekerfinale komt.
Dit. Ik wil terug naar Brussel.

Voor de rest veel aannames en veronderstellingen, zeker bij Cé. Denswil was vorig jaar al een transfer beloofd, er was zo goed als een akkoord en hij bleef toch op eigen initiatief. Kan zomaar nog eens gebeuren. De rest moeten we allemaal zien.
Op eigen initiatief, daar zijn we toch ook niet zeker van? Er is gecommuniceerd dat hij "moest" blijven omdat Poulain lang out was. De vraag is dus of dat echt de waarheid is, of Denswil effectief niet happig was om naar Brighton te vertrekken
Zijn eigen Instagram uit die periode en het gebrek aan grote artikels sedertdien doet mij denken dat het minstens een combinatie van beide gaat zijn.
#hetishierbeter
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Bjorno »

nesnaj713 schreef: Van Rhijn had in het huidige systeem ook heel goed gespeeld, daar ben ik bijna van overtuigd.
Ja, maar niet op de positie die iedereen denkt.

Hij zou het gezien zijn recente evolutie zeker niet slecht doen op de plek van Poulain.
Heeft na een aanpassingsperiode eerst enkele matchen bij de beloften centraal gestaan en de laatste tijd ook in het eerste elftal, zowel competitie als beker.

Maar voor alle duidelijkheid: niks tegen Poulain, als die blessurevrij blijft is dat puur verdedigend absolute top en geeft soms van die lange ballen die je van hem niet zou verwachten dus kan echt wel meer dan man op man spelen.

Denk ook niet dat er nog een terugkeer voor Van Rhijn in zit, het water tussen hem en Mannaert is echt héél erg diep.
Gesloten