Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

DavidVM schreef: Ik vind het wel beetje spijtig hoe sommigen Engels hier volledig afmaken voor die laatste maanden hier. Ok, de laatste maanden waren niet fameus en je kan vragen stellen bij zijn ingesteldheid, maar vergeten we dan eventjes de overige 5 jaar?!? Die kerel heeft het EK laten schieten voor Club, en wss ook op dat moment een grotere transfer... Een beetje dankbaarheid is wel op zijn plaats vind ik.
Vind ik ook. Sommigen kunnen zaken moeilijk rationeel bekijken.
NastjaCeh
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 jun 2017, 18:59

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door NastjaCeh »

Laten schieten voor club?
Nah

Eerder de man willen zijn in de titelmatch met het oog op een nog grotere transfer....uit liefde voor club Denk ik niet dat het was ...
Blij dattem weg is
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Atarisjeuh »

Ik vind ook dat hij meer respect verdient. Is al van jongs af aan een clubsupporter en ondanks een teleurstellend laatste jaar denk ik toch dat die hem 100% gegeven heeft. Suc6 Engels!!! Merci vr uw inzet en hopelijk behaal je nog vele successen.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Woop woop Denswil blijft
Claudemir1891
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 aug 2017, 20:58

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Claudemir1891 »

Peet schreef:
DavidVM schreef: Ik vind het wel beetje spijtig hoe sommigen Engels hier volledig afmaken voor die laatste maanden hier. Ok, de laatste maanden waren niet fameus en je kan vragen stellen bij zijn ingesteldheid, maar vergeten we dan eventjes de overige 5 jaar?!? Die kerel heeft het EK laten schieten voor Club, en wss ook op dat moment een grotere transfer... Een beetje dankbaarheid is wel op zijn plaats vind ik.
Vind ik ook. Sommigen kunnen zaken moeilijk rationeel bekijken.
De waarheid zal ergens in het midden liggen. Akkoord, hij heeft lang een zeer goede mentaliteit getoond zowel op als naast het veld. Door zijn blessures heeft hij volgens mij een soort 'nu of nooit' angst gekweekt (op vlak van grote transfer) wat hem naar mijn mening iets te egocentrisch heeft gemaakt. Hij dacht al even niet meer in het belang van Club.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Ludovic Butelle zegt 'neen' tegen Lierse
Club Brugge-doelman Ludovic Butelle gaat niet naar Lierse. De Fransman komt bij blauw-zwart niet meer van de bank en kon naar de Pallieters, maar weigerde. Butelle wil niet in 1B gaan voetballen. Lierse wil zeker nog een doelman binnenhalen.
Claudemir1891
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 aug 2017, 20:58

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Claudemir1891 »

Bosko schreef: Ludovic Butelle zegt 'neen' tegen Lierse
Club Brugge-doelman Ludovic Butelle gaat niet naar Lierse. De Fransman komt bij blauw-zwart niet meer van de bank en kon naar de Pallieters, maar weigerde. Butelle wil niet in 1B gaan voetballen. Lierse wil zeker nog een doelman binnenhalen.
Groot gelijk dat hij heeft. Butelle past toch totaal niet in 1B?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Cedrinho »

Anders Hubert of Teunckens aanbieden.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef: Anders Hubert of Teunckens aanbieden.
Mo komaan zeg stop nu toch eens met die zever over Hubert en Butelle.
Teunckens is op weg naar Nederland of is er al en Hubert hebben ze pas gehaald en zien ze al 2de doelman.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bjorno »

Man of 5-6 te weinig vertrokken me dunkt.
Geen cadeau voor Leko om elke match een gans elftal in de tribune te moeten zetten.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Cedrinho »

fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Anders Hubert of Teunckens aanbieden.
Mo komaan zeg stop nu toch eens met die zever over Hubert en Butelle.
Teunckens is op weg naar Nederland of is er al en Hubert hebben ze pas gehaald en zien ze al 2de doelman.
En waarom?
We hebben sowieso een doelman te veel.
De derde doelman moet altijd de beloftengoalie zijn, dus Teunckens of als die vertrekt Gabriel of Shinton of zo. Dus een uitleenbeurt van Teunckens kan sowieso geen kwaad. Integendeel, als hij veel kan spelen is het goed voor iedereen.
Maar voor de tweede doelman.. Daar zit je met Hubert en Butelle. En ok, Hubert is pas gehaald én Belg, maar Butelle is nog altijd de betere doelman van de twee én er is al vaak gezegd tijdens de voorbereiding dat Butelle het goed doet op training en erop gebrand is Clubs ongelijk te bewijzen.
Ik heb niet het gevoel dat we in de problemen zullen komen qua voetbalbelgen, dus dan heb ik veel liever dat we Butelle houden om Horvath het vuur aan de schenen te leggen dan dat we Butelle respectloos dumpen ergens voor een middelmatige Hubert.
Kunnen Hubert én Butelle hebben, beiden volwaardig in de a-kern, dat is gewoon een luxe naar Belgische normen. Veel beter dan Sels-Boeckx, Kalinic-Thoelen, Vukovic-?? of Ochoa-Gillet.
Ook voor Horvath lijkt het me beter om Butelle's ervaring te hebben als begeleiding dan Hubert.
Vandaar: Hubert én Teunckens uitlenen, of op zijn minst toch Hubert, ik zou er perfect mee kunnen leven.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef:
fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Anders Hubert of Teunckens aanbieden.
Mo komaan zeg stop nu toch eens met die zever over Hubert en Butelle.
Teunckens is op weg naar Nederland of is er al en Hubert hebben ze pas gehaald en zien ze al 2de doelman.
En waarom?
We hebben sowieso een doelman te veel.
De derde doelman moet altijd de beloftengoalie zijn, dus Teunckens of als die vertrekt Gabriel of Shinton of zo. Dus een uitleenbeurt van Teunckens kan sowieso geen kwaad. Integendeel, als hij veel kan spelen is het goed voor iedereen.
Maar voor de tweede doelman.. Daar zit je met Hubert en Butelle. En ok, Hubert is pas gehaald én Belg, maar Butelle is nog altijd de betere doelman van de twee én er is al vaak gezegd tijdens de voorbereiding dat Butelle het goed doet op training en erop gebrand is Clubs ongelijk te bewijzen.
Ik heb niet het gevoel dat we in de problemen zullen komen qua voetbalbelgen, dus dan heb ik veel liever dat we Butelle houden om Horvath het vuur aan de schenen te leggen dan dat we Butelle respectloos dumpen ergens voor een middelmatige Hubert.
Kunnen Hubert én Butelle hebben, beiden volwaardig in de a-kern, dat is gewoon een luxe naar Belgische normen. Veel beter dan Sels-Boeckx, Kalinic-Thoelen, Vukovic-?? of Ochoa-Gillet.
Ook voor Horvath lijkt het me beter om Butelle's ervaring te hebben als begeleiding dan Hubert.
Vandaar: Hubert én Teunckens uitlenen, of op zijn minst toch Hubert, ik zou er perfect mee kunnen leven.
Waarom? Omdat dit voor Club GEEN optie is.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Bjorno schreef: Man of 5-6 te weinig vertrokken me dunkt.
Geen cadeau voor Leko om elke match een gans elftal in de tribune te moeten zetten.
Te weinig, wie moet er nog weg dan?
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bjorno »

fcb 4 life schreef:
Bjorno schreef: Man of 5-6 te weinig vertrokken me dunkt.
Geen cadeau voor Leko om elke match een gans elftal in de tribune te moeten zetten.
Te weinig, wie moet er nog weg dan?
Butelle, Masovic, Mera, Vanlerberghe, McGree, Touba, Vlietinck en Acolatse lijken mij allemaal op weinig minuten te moeten rekenen, een aantal onder hen zou gebaat zijn bij een uitleenbeurt. En Club zelf ook.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Bjorno schreef:
fcb 4 life schreef:
Bjorno schreef: Man of 5-6 te weinig vertrokken me dunkt.
Geen cadeau voor Leko om elke match een gans elftal in de tribune te moeten zetten.
Te weinig, wie moet er nog weg dan?
Butelle, Masovic, Mera, Vanlerberghe, McGree, Touba, Vlietinck en Acolatse lijken mij allemaal op weinig minuten te moeten rekenen, een aantal onder hen zou gebaat zijn bij een uitleenbeurt. En Club zelf ook.
Mera? Heel vreemd.
Butelle vertrekt waarschijnlijk nog.
Acolatse was lang out en zie ik echt wel min maken.
Dan zijn het vooral zeer jonge gasten die ze bij de beloften nog kunnen plaatsen om hun matchen te spelen.
Gesloten