Nieuwe T1

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie moet Ivan Leko opvolgen?

Michel Preud'homme terugbrengen
0
Geen stemmen
Felice Mazzu
0
Geen stemmen
Yannick Ferrera
0
Geen stemmen
Jurgen Klinsmann
0
Geen stemmen
Frank De Boer
0
Geen stemmen
Luis Enrique
0
Geen stemmen
Laurent Blanc
0
Geen stemmen
Thomas Tuchel
0
Geen stemmen
Slaven Bilic
0
Geen stemmen
Sinisa Mihajlovic
0
Geen stemmen
Bert Van Marwijk
0
Geen stemmen
Frank Rijkaard
0
Geen stemmen
iemand anders
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door BinonFCB »

Pica schreef: De Boer heeft drie keer kampioen gespeeld met ajax, dan naar Club komen is geen stap overslaan é :mrgreen:

Zoals al gezegd, pak die gast, laat hem doen en betonneer hem voor een jaar of 2-3. Erna kan hij gaan waar hij wil.
Ja, als hij komt, liefst voor minimum 2-3 jaar.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1

Bericht door Pica »

En dat gezever dan een trainer moet 'willen' komen. Wat heeft clubliefde geholpen voor de Caje? Wat ben je met trainers die graag komen, maar niet het gewenste niveau hebben? Als je hoog mikt, dan gaat het niet over de kleuren van de Club of de passie van de fans, dan gaat het over de middelen ter beschikking en het loon dat je krijgt om 'onder' je niveau te gaan coachen. Welkom realiteit. Dan heb ik zelf trouwens liever een goeie trainer die wat later komt en ambitieus is, dan een met alle respect, Mazzu voor wie Club een promotie zou zijn.

Ik had beter ook gesolliciteerd: dag beste Vince, ik ben grote fan van Club en ik zou doodgraag trainer willen worden van Club, ik ben direct beschikbaar en werk voor het minimumloon of als vrijwilliger. Mag ik nu aub direct voorgesteld worden? Thx man!
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door Khas »

Ik heb het liefst een trainer zonder Clubliefde, dan is de kans ook groter dat de liefde niet wederzijds is.
Enkel beoordeeld op wat hij presteert, wat een droom zou dat niet zijn.

De laatste twee jaar hebben mij een bitter man gemaakt denk ik.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door Peet »

Khas schreef: Ik heb het liefst een trainer zonder Clubliefde, dan is de kans ook groter dat de liefde niet wederzijds is.
Enkel beoordeeld op wat hij presteert, wat een droom zou dat niet zijn.

De laatste twee jaar hebben mij een bitter man gemaakt denk ik.
Kdenk dat Binon vooral bedoeld dat er "goesting" moet aanwezig zijn bij de nieuwe coach. En om eerlijk te zijn van Inter naar Club is toch een grote stap terug.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1

Bericht door Pica »

Tis toch ook blauw en zwart :mrgreen: ?
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door rambopirou »

Peet schreef:
Khas schreef: Ik heb het liefst een trainer zonder Clubliefde, dan is de kans ook groter dat de liefde niet wederzijds is.
Enkel beoordeeld op wat hij presteert, wat een droom zou dat niet zijn.

De laatste twee jaar hebben mij een bitter man gemaakt denk ik.
Kdenk dat Binon vooral bedoeld dat er "goesting" moet aanwezig zijn bij de nieuwe coach. En om eerlijk te zijn van Inter naar Club is toch een grote stap terug.
ja maar zijn reputatie heeft een enorme deuk opgelopen na zijn passage bij Inter. Als hij naar hier komt kan hij rustiger werken en met goede prestaties terug in de schijnwerpers komen te staan en dan die gedroomde stap naar Engeland maken
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuwe T1

Bericht door JRut »

Als De Boer komt, gaat er toch sowieso volle bak goesting en drive zijn bij die kerel? Die kan het zich niet veroorloven om hier compleet af te gaan en de verwachtingen gaan hoog liggen. Da's voldoende om 'goesting' te triggeren hoor.
#hetishierbeter
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door Peet »

rambopirou schreef:
Peet schreef:
Khas schreef: Ik heb het liefst een trainer zonder Clubliefde, dan is de kans ook groter dat de liefde niet wederzijds is.
Enkel beoordeeld op wat hij presteert, wat een droom zou dat niet zijn.

De laatste twee jaar hebben mij een bitter man gemaakt denk ik.
Kdenk dat Binon vooral bedoeld dat er "goesting" moet aanwezig zijn bij de nieuwe coach. En om eerlijk te zijn van Inter naar Club is toch een grote stap terug.
ja maar zijn reputatie heeft een enorme deuk opgelopen na zijn passage bij Inter. Als hij naar hier komt kan hij rustiger werken en met goede prestaties terug in de schijnwerpers komen te staan en dan die gedroomde stap naar Engeland maken
Hoeveel coaches kan je opnoemen die vanuit België, mooie "transfer" deden? Eerlijk, ik geen enkele.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Nieuwe T1

Bericht door BlueJedi »

Khas schreef: Het is maar als een speler zoiets zegt dat hij welkom is en een grote held. Een trainer met ambitie? Ho maar
INderdaad Joske die een stap hogerop wilt, is een burte held maar Frank De Boer die ambitie heeft om in Engeland te coachen die moet niet afkomen hoor :hurr:

Als die naar hier komt dan zal die zich ook wel verbinden aan het project van Club voor de komende jaren. Het zal niet zijn dat die na een jaar meteen weer weg gaat op voorwaarde als alles piekfijn in orde is met het bestuur. Je moet er natuurlijk ook niet op hopen dat hij hier 5 jaar zal blijven zitten maar dat gebeurt bijna met geen enkele coach. Zelfs iemand als een HVH krijgt al de ambitie om belgisch voetbal te verlaten na enkele succesvolle jaren.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door Khas »

Peet schreef:
rambopirou schreef:
Peet schreef:
Khas schreef: Ik heb het liefst een trainer zonder Clubliefde, dan is de kans ook groter dat de liefde niet wederzijds is.
Enkel beoordeeld op wat hij presteert, wat een droom zou dat niet zijn.

De laatste twee jaar hebben mij een bitter man gemaakt denk ik.
Kdenk dat Binon vooral bedoeld dat er "goesting" moet aanwezig zijn bij de nieuwe coach. En om eerlijk te zijn van Inter naar Club is toch een grote stap terug.
ja maar zijn reputatie heeft een enorme deuk opgelopen na zijn passage bij Inter. Als hij naar hier komt kan hij rustiger werken en met goede prestaties terug in de schijnwerpers komen te staan en dan die gedroomde stap naar Engeland maken
Hoeveel coaches kan je opnoemen die vanuit België, mooie "transfer" deden? Eerlijk, ik geen enkele.
Hoeveel kan je er noemen die er één verdienden? Ik geen enkele
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Nieuwe T1

Bericht door IsO »

Khas schreef: Ik heb het liefst een trainer zonder Clubliefde, dan is de kans ook groter dat de liefde niet wederzijds is.
Enkel beoordeeld op wat hij presteert, wat een droom zou dat niet zijn.

De laatste twee jaar hebben mij een bitter man gemaakt denk ik.
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, maar toch enkele bedenkingen:

Je suggereert dat de emotionele argumenten te hard doorwogen bij de beslissing van Club om door te gaan met MPH/van MPH om toch nog een jaar door te doen bij Club. Ik vermoed inderdaad dat een deel van de redenen daarachter emotioneel zal geweest zijn: "we geven hem nog de kans zich te tonen op het hoogste Europese toneel, waarnaar hij de deur zelf heeft geopend", "ligt goed bij fans en bestuur", enzovoort.

Toch waren er ook rationele argumenten; tijdens die laatste twee jaar waarover je het hebt, is er immers wel een titel gepasseerd natuurlijk, en dat lijkt me toch een prestatie. Als je een T1 dan enkel beoordeelt op prestaties (in de zin van: prijzen), blijft hij na zo'n seizoen (en hetgeen eraan voorafging) gewoon aan als hoofdtrainer, zeker als je continuïteit wil (en dat wou ons bestuur; zo werd ook geprobeerd de groep samen te houden); op zich is dat laatste ook een rationeel argument, en ééntje waarvoor ikzelf trouwens niet ongevoelig was.

Het punt dat je wil maken is denk ik dat die emotionele aspecten eigenlijk niet zou mogen meespelen bij de evaluatie na het seizoen, maar dat rationeel moet worden gekeken naar het geleverde spel (= ook prestaties), los van het eindresultaat, maar ook naar de zwaktes (tegenstanders hebben ondertussen op tactisch vlak antwoorden gevonden, kern raakt fysiek uitgeperst en raakt de focus wat kwijt,...) om op basis daarvan te bepalen of er nog groeimarge en dus een toekomst is. Als dat je punt is, ben ik het met je eens.

Het is natuurlijk altijd gemakkelijk achteraf, maar met dat soort analyse was de conclusie na de titel in 2016 waarschijnlijk geweest dat het al bij al toch niet zo'n goed idee was nog door te gaan met MPH, en dat zeg ik met alle respect voor hem, en wetende dat we met wat meer geluk (blessures,...) ook dit jaar de titel hadden kunnen pakken in een competitie die niet echt door één bepaald team werd gedomineerd.

Zelfde analyse kan overigens worden gemaakt voor Weiler. Tenzij die zich plots een tactisch meesterbrein toont én de middelen krijgt om een ander soort voetbal te spelen, zie ik die zijn kunstje van vorig jaar niet herhalen. Ik denk dat hij er - met de kern waarover hij beschikte en met het systeem waarin hij speelde - het maximum heeft uitgeperst. De toekomst zal het wel uitwijzen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door Khas »

Ik HOOP dat het enkel de emotionele redenen waren, anders zitten we met een veel dieper probleem.
Wat ik bedoelde was echter de mentaliteit van het publiek.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Nieuwe T1

Bericht door Brechtje »

Afbeelding

Nu mag hij wel afkomen :hide:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door Khas »

Tis niet omdat het een gematigde sos is, dat het nu plots anders is.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuwe T1

Bericht door Tiki Taka »

Brechtje schreef: Afbeelding

Nu mag hij wel afkomen :hide:
T zal wel ! :rock:
Gesloten