Zomertransfers 2017 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

DM
5
6%
RWB
6
8%
RCV
6
8%
CV
9
11%
LCV
3
4%
LWB
6
8%
CVM
4
5%
CM
17
21%
CAM
10
13%
RW
5
6%
SP
5
6%
LW
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 80

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Khas »

BlueJedi schreef:
Khas schreef: Jodenmentaliteit. Titel telt. Enkel de titel telt. Hoe, wat, waarom doet er niet toe. Ik wil die titel.
:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
Tenzij je er elke keer 10 jaar op wilt wachten is dat wel de aangewezen manier van denken.
:puke:
Walgelijke ingesteldheid.
Laatst gewijzigd door Khas op 19 jun 2017, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Peet »

BlueJedi schreef:
Khas schreef: Jodenmentaliteit. Titel telt. Enkel de titel telt. Hoe, wat, waarom doet er niet toe. Ik wil die titel.
:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
Tenzij je er elke keer 10 jaar op wilt wachten is dat wel de aangewezen manier van denken.
:ban:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Pica »

We moeten als Club fans de ambitie hebben om te mikken op het hoogst mogelijke, maar dat beperkt zich niet tot de titel en is al helemaal niet de kernwaardes van deze Club. Toch niet van het mijne. Het moment dat enkel de titel telt, is het moment waarop we mauve worden.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

CFR Cluj heeft de transfer van Olimpiu Moruțan bijna afgerond.
Er ligt een bod van 600k en 50% op de doorverkoop op tafel, FC Botosani wil nog 100k meer krijgen.
http://sportincluj.ro/2017/06/cfr-cluj- ... u-morutan/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
FCB_7
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 jun 2016, 14:05

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door FCB_7 »

BlueJedi schreef:
FCB_7 schreef: Ik wil hier nu niet blind vertrouwen hebben in alle transfers, maar panikeren hoeft toch ook nog niet? Ok anderlecht doet een toptransfer met Kums. Maar de transfers van Gent zijn toch ook afwachten? Want het is niet omdat ze er 3 miljoen (en meer) voor neerleggen, dat ze ook effectief gaan slagen.. (zie Pina). Engels en Izzy vertrekken sowieso, Denswil wordt afwachten en Diaby zal (na enkele goede matchen in de zomer) ook vertrekken naar pakweg Turkije. Voorin is er al heel wat ingekocht, achterin ook. Dus Mannaert heeft gelijk als hij zegt dat het vooral een 6 is die we zoeken (dit is dan ook héél belangrijk en daar zouden ze serieus mogen in investeren). En daarnaast nog een winger ipv Izquierdo. Zijn we dan niet genoeg gewapend? Ik zou wel Coopman houden en concurrentie laten aangaan met Hans, die mag wel eens een tandje gaan bijsteken.
Qua aantal zijn er veel bijgekocht qua kwaliteit heb ik mijn twijfels
Voorlopig is er ook nog niemand weg. Als enkel engels zou vertrekken, hebben we poulain die dit perfect kan opvangen. Voorin nog een goede vervanger voor Izquierdo vinden, maar voor de rest is er ook niemand weg. Dus eigenlijk hebben we momenteel een veel te grote kern waarbij er dus nog veel zullen uitgeleend worden.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef: Ik denk dat Mannert nog volgende spelers haalt Vanlerberghe, McGree en Sinisterra en dat het dan gedaan is.

Butelle, Bruzesse, RVR, Pina, Izquierdo, Engels, Denswil en Diaby zullen ze verkopen.

Strandberg, Brodic, Coopman, Lemoine, Osei en Boli zullen ze denk ik nog verhuren.
Je hebt het artikel gelezen zei je, daarin staat toch duidelijk dat er nog een 6 komt? Waarom spreek je dan enkel over die 3?..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef:
Pica schreef: Engels en Denswil is koffiedik kijken, plus daarvoor willen we cashen, dus die gaan niet zomaar weg.
Diaby blijft sowieso, Standard en Oostende zijn niet van het niveau dat hij ambieert (dixit mannaert)

De lijst van huurlingen klopt, behalve Boli, daar is niks rond geweten dacht ik (en eerder wishful thinking)

De lijst van inkomende spelers zijn de geruchten en kloppen ook, maar nogmaals, je focust op de 6, terwijl we misschien zonder 6 gaan spelen. Eerst komt de trainer aan het woord over 'zijn' systeem vind ik.
Trainer is er nu, dat hij het eens duidelijk maakt hoe hij wilt spelen. Maar volgens mij weet hij het zelf nog niet en zijn de transfers die er gedaan worden gewoon aankopen van Mannaert waar weinig of geen visie achter zit.
Omdat je jonge getalenteerde jongens koopt heb je geen visie..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef:
FCB_7 schreef: Ik wil hier nu niet blind vertrouwen hebben in alle transfers, maar panikeren hoeft toch ook nog niet? Ok anderlecht doet een toptransfer met Kums. Maar de transfers van Gent zijn toch ook afwachten? Want het is niet omdat ze er 3 miljoen (en meer) voor neerleggen, dat ze ook effectief gaan slagen.. (zie Pina). Engels en Izzy vertrekken sowieso, Denswil wordt afwachten en Diaby zal (na enkele goede matchen in de zomer) ook vertrekken naar pakweg Turkije. Voorin is er al heel wat ingekocht, achterin ook. Dus Mannaert heeft gelijk als hij zegt dat het vooral een 6 is die we zoeken (dit is dan ook héél belangrijk en daar zouden ze serieus mogen in investeren). En daarnaast nog een winger ipv Izquierdo. Zijn we dan niet genoeg gewapend? Ik zou wel Coopman houden en concurrentie laten aangaan met Hans, die mag wel eens een tandje gaan bijsteken.
Qua aantal zijn er veel bijgekocht qua kwaliteit heb ik mijn twijfels
Dat is toch gewoon maar omdat je ze niet kent? Voor iedereen onder ons zijn die spelers een gok hé, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat ook zo zal zijn.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Er zijn er hier veel die precies last hebben van de warmte.
Vertrouwen in Vince !
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Nergens »

Talentjes haal je in begin transferperiode, gevestigde waarden op het einde. Iedereen weet toch dat je zo de beste deals doet!
:hide:
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door CePa »

Afrikaanse media weet dat Marvelous Nakamba (Vittese) naar Belgie is gevlogen om medische testen te ondergaan en een overgan te finaliseren.
Never underestimate the power of PASSION
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Tiki Taka »

CePa schreef: Afrikaanse media weet dat Marvelous Nakamba (Vittese) naar Belgie is gevlogen om medische testen te ondergaan en een overgan te finaliseren.
Dat zal voor de mauve zijn...of toch voor Club ?
Laatst gewijzigd door Tiki Taka op 20 jun 2017, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Khas schreef:
BlueJedi schreef:
Khas schreef: Jodenmentaliteit. Titel telt. Enkel de titel telt. Hoe, wat, waarom doet er niet toe. Ik wil die titel.
:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
Tenzij je er elke keer 10 jaar op wilt wachten is dat wel de aangewezen manier van denken.
:puke:
Walgelijke ingesteldheid.
Het is een walgelijke instelling om de titel te willen winnen ?
Gesloten