Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

brambo
Tester
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2017, 20:11

Re: Forumscouting

Bericht door brambo »

Stanislav Lobotka
h0ppa
Tester
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 jun 2016, 21:57

Re: Forumscouting

Bericht door h0ppa »

Stanislav Lobotka is zich inderdaad in de kijker aan het spelen @ EURO U21.
zwaar verbeterde versie van blondel. Moet je altijd voor gaan polsen!
https://www.transfermarkt.nl/stanislav- ... ler/192735" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=E_8q9h1Or1c" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Forumscouting

Bericht door Bosko »

Misschien interessant.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Forumscouting

Bericht door Gratchski »

graag
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Forumscouting

Bericht door Stylisimo »

Zeker halen mocht die haalbaar zijn!
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Forumscouting

Bericht door fcb 4 life »

Toch niet haalbaar?
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Forumscouting

Bericht door Brugia »

Is Milic (KVO) geen optie, in ons nieuwe 3 - 4 - 3 systeem?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

No way dat KVO een speler naar ons laat komen. Of het zou voor 10 miljoen moeten zijn.
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Forumscouting

Bericht door Brugia »

Cedrinho schreef: No way dat KVO een speler naar ons laat komen. Of het zou voor 10 miljoen moeten zijn.

Mechele in de transfer betrekken? Huur met aankoop? Maar je hebt inderdaad gelijk. Zijn teveel gegroeid qua ploeg en mogelijkheden.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Forumscouting

Bericht door zegmaardag »

Brugia schreef: Is Milic (KVO) geen optie, in ons nieuwe 3 - 4 - 3 systeem?
Laat ons vooral snel van die 3-4-3 afstappen...
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: Forumscouting

Bericht door Peet »

zegmaardag schreef:
Brugia schreef: Is Milic (KVO) geen optie, in ons nieuwe 3 - 4 - 3 systeem?
Laat ons vooral snel van die 3-4-3 afstappen...
2

Edit: Volgens mij hebben we er echt de spelers niet voor. Want eerlijk is eerlijk. Met De Bock en Palacios wordt 3-4-3 een 5-4-1.
Laatst gewijzigd door Peet op 28 jul 2017, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RE: Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Peet schreef:
zegmaardag schreef:
Brugia schreef: Is Milic (KVO) geen optie, in ons nieuwe 3 - 4 - 3 systeem?
Laat ons vooral snel van die 3-4-3 afstappen...
2
Op zich heb ik niet echt iets tegen een 3-4-3, maar wel tegen de concrete invulling die er aan werd gegeven. Bij ons werd dat een soort 5-2-3 of 5-2-------2-1, en dat is miserie zoeken, zeker tegen zo'n ploeg, en zeker als er maar één echte creatieve speler op het veld staat (Rafa). Was eigenlijk al vrij verbaasd dat het de eerste 20 minuten zo vlot liep.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Forumscouting

Bericht door Khas »

Zoals we al twee jaar gewoon zijn...
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Khas schreef: Zoals we al twee jaar gewoon zijn...
Ik snap wat je bedoelt, maar denk niet dat MPH vaak een 3-4-3-formatie in zijn hoofd had, terwijl Leko écht wel leek te willen dat zijn beide wingbacks hoger speelden.

Bij MPH had je ook meewerkende spitsen (TDS, Vossen) die vaak terugzakten om zich lager in het spel te mengen, maar dan voor doel minder beschikbaar waren. Ik kan niet zeggen dat Perbet niks meewerkte of niet terugkeerde om mee te verdedigen (zeker eerste helft), maar hij heeft toch minder dat profiel, en minder duelkracht. Met hem in de spits had ik persoonlijk eerder voor Limbombe gekozen op linksbuiten (creëert wat meer). Met Vossen voorin zou ik wellicht ook Dennis (meer een directe 'goal threat') overwogen hebben.

Ook stond er met Izquierdo, Vanaken en Rafa/Limbombe/Rotariu (en soms nog Claudemir) spelers op het veld waarvan je iets creatiefs kon verwachten (eigen actie of passing). Die eerste had dan ook nog verdedigend geregeld zijn meerwaarde. Alleen Rafa, zoals gisteren, vind ik (net als jij en anderen hier), voetballend te weinig. Dennis heeft dan wel gescoord en toont potentie, maar bracht aanvallend noch verdedigend wat Joske (zeker wnr in vorm) wél kon brengen.

Kortom: andere invulling. Ik zeg niet dat ik er liever naar keek, maar ze was wél vaak gebalanceerder dan wat we gisteren te zien kregen.

Ik denk eigenlijk dat Leko niet met 7 verdedigende en 3 aanvallende spelers wil spelen (zoals eergisteren gedurende grote delen van de match), maar eerder met 4 verdedigende (3 CV's en een 6), één metronoom/schakelaar (Wat Vormer had moeten doen), en 5 aanvallende (zijn wingbacks en de 3 voorin). Alleen heeft Vormer niet het profiel om in een dergelijk systeem de toch cruciale 'schakelaar' tussen aanval en verdediging te zijn, iets waar velen (ook jij geloof ik) hier al op wezen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Forumscouting

Bericht door Peet »

3-4-3 is een systeem dat met de opvatting van Leko niet haalbaar is.

Balverlies: zak je in met 5 man (De Block en Palacios zakken). Vormer en Nakamba daar voor, dat maakt al 7 man die laag staan. Resultaat: moeilijk 'positief' druk zetten. Ruimte op de flank bij de tegenstand, geen probleem maar wel potentieel gevaar van 2-1 situaties op die flank waardoor CM's teveel moeten uitstappen.
--> Dit was ook een probleem bij MPH (zoals Khas en Pica zeiden) --> 5 man (soms zelfs 6) 'plat' achterin bij balverlies
Als je met 3 CV's speelt ben ik grote fan van de tactiek van Hein bij Gent of Martinez bij België. 1 vd buitenste CV's is een back zodat je snel kan omvormen van 3-4-3 in balbezit naar 4-5-1 in balverlies.
Of je speelt met 4 plat achterin.

Balbezit: te weinig voetballend vermogen om onder hoge pressing uit te komen, te weinig snelheid aan de bal,.... Technisch beperkte backs, met een aanvallende rol, is gewoon om slecht voetbal vragen.

3-4-3 met kans op slagen (volgens mij)

---------------------Horvath-------------------------
-------Engels-----Denswil----De Bock------------
Vormer----Vanaken---Nakamba-----Limbombe
-----------Rafa-----------------Denis---------------
------------------Perbet(de goeie)------------------

De Bock wordt LB in balverlies, Vormer RB.

Edit: Ik blijf eerder fan van 4 achterin waar Touba natuurlijk de voorkeur krijgt.
Laatst gewijzigd door Peet op 31 jul 2017, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie