Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Forumscouting

Bericht door Alethio »

Normaal gezien kunnen we financieel toch wel mee met de Spaanse middenmoot? Zaten die niet allemaal in de schulden, daarom dat Vazquez naar Amerika moeten gaan is?
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Forumscouting

Bericht door Gratchski »

Alethio schreef: Normaal gezien kunnen we financieel toch wel mee met de Spaanse middenmoot? Zaten die niet allemaal in de schulden, daarom dat Vazquez naar Amerika moeten gaan is?
Klopt. Financieel kunnen we die aan, sportief, klimaat, das minder :mrgreen:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Forumscouting

Bericht door CePa »

Gratchski schreef:
Alethio schreef: Normaal gezien kunnen we financieel toch wel mee met de Spaanse middenmoot? Zaten die niet allemaal in de schulden, daarom dat Vazquez naar Amerika moeten gaan is?
Klopt. Financieel kunnen we die aan, sportief, klimaat, das minder :mrgreen:
Granada zit ook in het wespennest met Watford en Udinese denk ik. Finacieel hebben die zeker wat te bieden.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Forumscouting

Bericht door BinonFCB »

Huren is weggesmeten geld. Kopen of laten.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Forumscouting

Bericht door Stylisimo »

Dzenis Burnic - CVM - jeugdtalent van Dortmund

Doorliep alle Duitse jeugdelftallen en lijkt me niet echt op speelkansen te moeten rekenen volgend seizoen (tenzij als absolute backup)
Ja 't is een jonkie, maar wel een goeie. Als je goed genoeg bent, ben je oud genoeg zeker?
Geen sterke beer, maar wel iemand met vista en snelheid van uitvoering. Jonge versie van Kums en aangezien we deze hier graag hadden gezien, lijkt deze mij een mooie vervanger.
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: Forumscouting

Bericht door Peet »

Gratchski schreef:
Alethio schreef: Normaal gezien kunnen we financieel toch wel mee met de Spaanse middenmoot? Zaten die niet allemaal in de schulden, daarom dat Vazquez naar Amerika moeten gaan is?
Klopt. Financieel kunnen we die aan, sportief, klimaat, das minder :mrgreen:
En cultureel!
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Forumscouting

Bericht door rambopirou »

Las vandaag in de Sport voetbalmagazine dat zowel Dossevi als Kosanovic weg willen/moeten. Vind ik 2 interessante spelers die zeker een meerwaarde zouden zijn!
Vooral Dossevi , een ervaren vervanger van Joske, is zeker welkom. Kosanovic als back up indien Denswil andere oorden opzoekt
Gebruikersavatar
Sterchele23
Tester
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 mei 2017, 18:27

Re: Forumscouting

Bericht door Sterchele23 »

Marcus Ingvartsen 21 jaar van FC Nordsjaeland..
22 goals dit seizoen en voelt zich klaar voor een volgende stap in Duitsland, België of Nederland.

Dit lijkt mij echt een opportuniteit van jewelste.
Een ster was geboren, nu schitter je voor eeuwig aan onze blauw-zwarte hemel.

Win, lose or tie Bruges till I die.

Win if you can, lose if you must but never quit.
Gebruikersavatar
Sterchele23
Tester
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 mei 2017, 18:27

Re: Forumscouting

Bericht door Sterchele23 »

Dat Genk de aankoopoptie op Boëtius niet licht vind ik onbegrijpelijk, echt een goede speler.. Opportuniteit voor Club?
Een ster was geboren, nu schitter je voor eeuwig aan onze blauw-zwarte hemel.

Win, lose or tie Bruges till I die.

Win if you can, lose if you must but never quit.
FCBRunner
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 apr 2017, 18:27

Re: Forumscouting

Bericht door FCBRunner »

rambopirou schreef: Las vandaag in de Sport voetbalmagazine dat zowel Dossevi als Kosanovic weg willen/moeten. Vind ik 2 interessante spelers die zeker een meerwaarde zouden zijn!
Vooral Dossevi , een ervaren vervanger van Joske, is zeker welkom. Kosanovic als back up indien Denswil andere oorden opzoekt
Kosanovic is te log al is zijn traptechniek wel geweldig als ook zijn verdedigende kwaliteiten. Maar vind hem persoonlijk niet goed genoeg voor ons wegens zijn te lage handelingssnelheid en matige versnelling in het lopen. Zeg dit op basis van heel wat matchen die ik gevolgd heb bij KV Mechelen.
FCBRunner
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 apr 2017, 18:27

Re: Forumscouting

Bericht door FCBRunner »

Sterchele23 schreef: Dat Genk de aankoopoptie op Boëtius niet licht vind ik onbegrijpelijk, echt een goede speler.. Opportuniteit voor Club?
Liever niet, man van aardige techniek maar niet efficiënt genoeg en ook niet iemand waarmee je een fysieke strijd kan aangaan. Enthousiasme heeft die wel.
Laatst gewijzigd door FCBRunner op 03 jun 2017, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sterchele23
Tester
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 mei 2017, 18:27

Re: Forumscouting

Bericht door Sterchele23 »

FCBRunner schreef:
Sterchele23 schreef: Dat Genk de aankoopoptie op Boëtius niet licht vind ik onbegrijpelijk, echt een goede speler.. Opportuniteit voor Club?
Liever niet, man van aardige techniek maar niet efficiënt genoeg en ook niet iemand waarmee je een fysieke strijd kan aangaan. Enthousiasme heeft die wel.
Dat zijn allemaal zaken die Izquierdo ook niet echt bezit vind ik, en dat is wel de gouden schoen en de man waarvoor we hopen 15-20 miljoen te vangen...
Een ster was geboren, nu schitter je voor eeuwig aan onze blauw-zwarte hemel.

Win, lose or tie Bruges till I die.

Win if you can, lose if you must but never quit.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Iemand een mening over Rémi Garde (o.m. ex-Lyon) als potentiële nieuwe T1?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Zou Club nog aan Aaron Mooy denken?
Vorig jaar geïnteresseerd maar hij ging naar ManCity om meteen uitgeleend te worden. Speelde een sterk seizoen in de championship met promotie naar de Premier League als beloning, maar zou toch wegmogen bij City.. Enkele lager gerangschikte BPL-teams tonen interesse.
Dan kan Club ook eens polsen neem ik aan?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Forumscouting

Bericht door nesnaj713 »

Cedrinho schreef: Zou Club nog aan Aaron Mooy denken?
Vorig jaar geïnteresseerd maar hij ging naar ManCity om meteen uitgeleend te worden. Speelde een sterk seizoen in de championship met promotie naar de Premier League als beloning, maar zou toch wegmogen bij City.. Enkele lager gerangschikte BPL-teams tonen interesse.
Dan kan Club ook eens polsen neem ik aan?
Wat zou jij kiezen in zijn plaats? In België met een kleine kans op CL, maar waarschijnlijk EL. En wekelijks tegen prutsploegen spelen. Of om de 2 weken tegen een topper uit Engeland spelen. Keuze is dan snel gemaakt denk ik ;)
Plaats reactie