Wintertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Khas »

Bosko schreef: Dennis staat in de belangstelling van Chievo, Crotone, Spal en Benevento.
Als ze allemaal samenleggen geraken ze misschien aan een aanvaardbaar bod.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef:
Bosko schreef: Dennis staat in de belangstelling van Chievo, Crotone, Spal en Benevento.
Als ze allemaal samenleggen geraken ze misschien aan een aanvaardbaar bod.
`t is neig
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

Khas schreef:
Bosko schreef: Dennis staat in de belangstelling van Chievo, Crotone, Spal en Benevento.
Als ze allemaal samenleggen geraken ze misschien aan een aanvaardbaar bod.
Om nog maar te huren dan :teach:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

:woow: :woow: :woow:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

Benieuwd hoeveel we er daarvoor nog kunnen krijgen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door DavidVM »

Laat ze maar goed tegen mekaar opbieden
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 582
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door leem »

Het is hem gegund. Al een tijd duidelijk dat hij niet meer binnen de plannen past. Om hem nu buiten te juichen vind ik hem toch zwaar te kort doen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

leem schreef: Het is hem gegund. Al een tijd duidelijk dat hij niet meer binnen de plannen past. Om hem nu buiten te juichen vind ik hem toch zwaar te kort doen.
Nu een transfer zo dicht komt, zou je nog beginnen twijfelen om hem weg te doen.
Heeft ons zeker ook helpen kampioen te worden na 11 jaar, maar zijn verhaal bij ons zit er gewoon op.

Alleszins veel succes aan Bockie als de transfer in orde komt.
joske1994
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:43

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door joske1994 »

Vind 't ergens wel jammer, toch jaren een basispion geweest...heeft zeker zijn gebreken maar was wel een voorbeeld van tomeloze inzet en defensief een zeer degelijke back. Het nieuwe systeem zorgt er eigelijk voor dat hij weg moet. Succes Bockie!!
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bjorno »

Enkel nog Refaelov verkopen en Horvath + onze twee Colombianen uitlenen en we zijn er :thumba:

Basis: Gabulov, Poulain, Mechele, Denswil, Cools, Vormer, Vanaken, Nakamba, Limbombe, Diaby, Wesley
Bank: Hubert, Decarli, Vanlerberghe, Clasie, Diatta, Dennis, Vossen
Reserves: Teunckens, Masovic, Simons, Touba, Vlietinck

Al denk ik dat Leko liefst Mera in de kern houdt en er nog wel 1 of 2 nieuwe namen op komst zijn.
Maar voor mij hoeft dat eerlijk gezegd niet.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door nesnaj713 »

Bjorno schreef: Enkel nog Refaelov verkopen en Horvath + onze twee Colombianen uitlenen en we zijn er :thumba:

Basis: Gabulov, Poulain, Mechele, Denswil, Cools, Vormer, Vanaken, Nakamba, Limbombe, Diaby, Wesley
Bank: Hubert, Decarli, Vanlerberghe, Clasie, Diatta, Dennis, Vossen
Reserves: Teunckens, Masovic, Simons, Touba, Vlietinck

Al denk ik dat Leko liefst Mera in de kern houdt en er nog wel 1 of 2 nieuwe namen op komst zijn.
Maar voor mij hoeft dat eerlijk gezegd niet.
Wat als Cools geblesseerd uitvalt of geschorst is? Hetzelfde met Limbombe eigenlijk.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door JRut »

Bosko schreef:
leem schreef: Het is hem gegund. Al een tijd duidelijk dat hij niet meer binnen de plannen past. Om hem nu buiten te juichen vind ik hem toch zwaar te kort doen.
Nu een transfer zo dicht komt, zou je nog beginnen twijfelen om hem weg te doen.
Heeft ons zeker ook helpen kampioen te worden na 11 jaar, maar zijn verhaal bij ons zit er gewoon op.

Alleszins veel succes aan Bockie als de transfer in orde komt.
Dit. 25 jaar, bekerwinst en titel met ons meegemaakt en bijna 200 wedstrijden gespeeld. We hebben hier al andere LB's gehad. Manier waarop hij na Eupen is aangepakt, wel echt straf voor zo iemand.

Al het beste als het ervan komt. En niet alle dagen zat ginder!
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Alethio »

Inderdaad. Respect voor wat hij ons heeft bijgebracht, was defensief met momenten oerdegelijk, zoals in het kampioenenjaar. Maar zonder echte LB is er nu geen positie voor hem, dus hem laten gaan lijkt het beste. Hopelijk amuseert hij er zich.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bjorno »

nesnaj713 schreef:
Bjorno schreef: Enkel nog Refaelov verkopen en Horvath + onze twee Colombianen uitlenen en we zijn er :thumba:

Basis: Gabulov, Poulain, Mechele, Denswil, Cools, Vormer, Vanaken, Nakamba, Limbombe, Diaby, Wesley
Bank: Hubert, Decarli, Vanlerberghe, Clasie, Diatta, Dennis, Vossen
Reserves: Teunckens, Masovic, Simons, Touba, Vlietinck

Al denk ik dat Leko liefst Mera in de kern houdt en er nog wel 1 of 2 nieuwe namen op komst zijn.
Maar voor mij hoeft dat eerlijk gezegd niet.
Wat als Cools geblesseerd uitvalt of geschorst is? Hetzelfde met Limbombe eigenlijk.
Ik zie meerdere opties.

Vormer naar rechts schuiven werd hier al meermaals geopperd. Eventueel ook Vlietinck wat minuutjes geven, daarom (nog) niet om 10x 90 minuten te spelen in de play-offs maar kan wel eens depanneren.
Links waren we vorig jaar in de play-offs allemaal pro Touba, heeft nu Europees eens 1 slechte helft gespeeld (toen niemand goed was nota bene) maar da's voor mij geen reden om hem af te schrijven. Vanlerberghe ook al leuke invalbeurt op de linkerkant. Cools kan ook altijd naar links als Limbombe zou uitvallen.

Ik zal misschien de enige zijn, maar voor mij moet er op de flanken niks bij dit seizoen.
Competitie binnen de kern zoals Leko wil is allemaal goed, maar als dat betekent dat we met miljoenen gaan smijten voor een back-up die als alles goed gaat gewoon vier maanden op de bank komt zitten hoeft het voor mij niet.
Volgens mij hebben we in onze huidige kern voldoende middelen om eventuele blessures op te vangen.
Gesloten