Wintertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

Doelman
0
Geen stemmen
Rechtervleugel
2
5%
Centrale verdediger
2
5%
Linkervleugel
20
48%
Verdedigende middenvelder
0
Geen stemmen
Positie Vormer
0
Geen stemmen
Positie Vanaken
10
24%
Spits
8
19%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
DavidVM schreef: Ze gaan nooit een nieuwe spits halen en is wat mij betreft ook niet nodig. Je hebt 4 spitsen die allemaal al bewezen hebben dat ze kunnen scoren. Momenteel zit het scorend vermogen wat in een dipje, maar dat is nog geen reden om aan deze 4 te twijfelen. Ons sterke punt is trouwens net dat het gevaar van alle kanten komt
Kan ik enkel beamen.
Met een echte goalgetter in onze rangen zouden we nochtans los kampioen spelen.
Dit het enige profiel wat echt ontbreekt in onze evenwichtige kern.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
DavidVM schreef: Ze gaan nooit een nieuwe spits halen en is wat mij betreft ook niet nodig. Je hebt 4 spitsen die allemaal al bewezen hebben dat ze kunnen scoren. Momenteel zit het scorend vermogen wat in een dipje, maar dat is nog geen reden om aan deze 4 te twijfelen. Ons sterke punt is trouwens net dat het gevaar van alle kanten komt
Kan ik enkel beamen.
Met een echte goalgetter in onze rangen zouden we nochtans los kampioen spelen.
Dit het enige profiel wat echt ontbreekt in onze evenwichtige kern.
In elke kern ontbreekt iemand die een goal per 2 matchen maakt.

Vossen=goalgetter, Diaby=goalgetter, gewoon niet in vorm.
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 01 dec 2017, 11:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Vossen gisteren eerste veldgoal gemaakt, Dennis ook weer gescoord en vorige week Wesley nog. Enkel Diaby heeft nog zijn goaltje nodig.
Levi
A-kern
Berichten: 551
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Levi »

Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
DavidVM schreef: Ze gaan nooit een nieuwe spits halen en is wat mij betreft ook niet nodig. Je hebt 4 spitsen die allemaal al bewezen hebben dat ze kunnen scoren. Momenteel zit het scorend vermogen wat in een dipje, maar dat is nog geen reden om aan deze 4 te twijfelen. Ons sterke punt is trouwens net dat het gevaar van alle kanten komt
Kan ik enkel beamen.
Met een echte goalgetter in onze rangen zouden we nochtans los kampioen spelen.
Dit het enige profiel wat echt ontbreekt in onze evenwichtige kern.
We hebben 40 op 48, wat verwacht je nog meer met een goalgetter? Realistisch blijven he dit is onwaarschijnlijk sterk.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef: Ze gaan nooit een nieuwe spits halen en is wat mij betreft ook niet nodig. Je hebt 4 spitsen die allemaal al bewezen hebben dat ze kunnen scoren. Momenteel zit het scorend vermogen wat in een dipje, maar dat is nog geen reden om aan deze 4 te twijfelen. Ons sterke punt is trouwens net dat het gevaar van alle kanten komt
Volledig akkoord.
Ik ben eigenlijk content met de spitsen die we hebben. Zou enkel de duo's anders schikken (Vossen-Dennis en Wesley-Diaby in plaats van Vossen-Diaby en Wesley-Dennis).
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

DavidVM schreef: Ze gaan nooit een nieuwe spits halen en is wat mij betreft ook niet nodig. Je hebt 4 spitsen die allemaal al bewezen hebben dat ze kunnen scoren. Momenteel zit het scorend vermogen wat in een dipje, maar dat is nog geen reden om aan deze 4 te twijfelen. Ons sterke punt is trouwens net dat het gevaar van alle kanten komt
Als uw spitsen al geruime tijd niet scoren dan is er reden genoeg om aan hun te twijfelen.

Bij Vossen was dit de commentaar al van vorig seizoen, hij werkt hard maar hij scoort heel weinig tenzij vanuit penalty.

Diaby heeft hier 1 periode geahd waarin hij redelijk goed was en zijn reputatie teert nog altijd onterecht op deze periode. Heeft dit seizoen al kansen genoeg gehad om zich te tonen en scoort gewoon niet meer terwijl hij wel fantastische kansen krijgt.

Wesley heeft hier altijd al het probleem gehad dat hij niet efficient is voor de goal en zijn cijfers zijn altijd echt belachelijk laag geweest voor een spits maar hij compenseert dit deels door fysiek wel zeer sterk te zijn en duelkracht bij te brengen.

Dennis is onze nieuwe spits die ongeloofelijk aan het seizoen gestart is maar zijn vlam is zeer snel uitgedoofd en ik geloof wel zeker nog in zijn kwaliteit maar is ook heel duidelijk dat hij absoluut nog geen afgewerkt product is.

Wat mij betreft voldoet dit viertal absoluut niet als aanvalslinie. Daar moet echt een topspits bij die uit een halve kans kan scoren en waar je uw aanval rond kan bouwen.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 01 dec 2017, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

Levi schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
DavidVM schreef: Ze gaan nooit een nieuwe spits halen en is wat mij betreft ook niet nodig. Je hebt 4 spitsen die allemaal al bewezen hebben dat ze kunnen scoren. Momenteel zit het scorend vermogen wat in een dipje, maar dat is nog geen reden om aan deze 4 te twijfelen. Ons sterke punt is trouwens net dat het gevaar van alle kanten komt
Kan ik enkel beamen.
Met een echte goalgetter in onze rangen zouden we nochtans los kampioen spelen.
Dit het enige profiel wat echt ontbreekt in onze evenwichtige kern.
We hebben 40 op 48, wat verwacht je nog meer met een goalgetter? Realistisch blijven he dit is onwaarschijnlijk sterk.
Meer kansen afwerken en sneller wedstrijden beslissen in ons voordeel.

Het is niet omdat we een heel sterke eerste seizoenshelft gespeeld hebben dat onze 2e seizoenshelft ook zo goed zal zijn en wilt al helemaal niks zeggen over hoe de playoffs gaan zijn.

Het heeft ons in veel wedstrijden tot nu toe ookal serieus meegezeten, je kan daar niet op blijven teren. Versta mij niet verkeerd, Club speelt echt goed, onze verdediging staat sterk, we kunnen een match controleren en we creëren echt voldoende kansen maar de afwerking van die kansen ontbreekt en dan moet je toch vooral naar onze spitsen kijken en eigenlijk vooral naar Diaby.

Als we hem blijven opstellen en blijft zo kansen missen dan gaan we echt deksel op de neus eens krijgen. Als we ons ergens kunnen verbeteren dan is het duidelijk op die positie.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Alethio »

Als er iets is dat anderlecht vorig jaar heeft bewezen, is het wel dat je daar wél op kan blijven teren. :p
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
DavidVM schreef: Ze gaan nooit een nieuwe spits halen en is wat mij betreft ook niet nodig. Je hebt 4 spitsen die allemaal al bewezen hebben dat ze kunnen scoren. Momenteel zit het scorend vermogen wat in een dipje, maar dat is nog geen reden om aan deze 4 te twijfelen. Ons sterke punt is trouwens net dat het gevaar van alle kanten komt
Kan ik enkel beamen.
Met een echte goalgetter in onze rangen zouden we nochtans los kampioen spelen.
Dit het enige profiel wat echt ontbreekt in onze evenwichtige kern.
In elke kern ontbreekt iemand die een goal per 2 matchen maakt.

Vossen=goalgetter, Diaby=goalgetter, gewoon niet in vorm.
Juist ja Vossen heeft pas gisteren zijn eerste veld goal gemaakt van het seizoen en Diaby zit in totaal nog maar 3 goals op zo een 15 wedstrijden en heeft tegen waasland beveren echt 3 of 4 100% goals gewoon de nek omgewrongen.

Dat noem ik geen goalgetters, ja vroeger misschien maar nu al een hele tijd echt niet meer. Uit vorm, kan zijn maar ergens moet je eens een grens trekken van wanneer die slechte vorm moet ophouden want in zijn tijd bij ons heeft Diaby al veer meer uit vorm geweest dan in vorm. Moesten we nu nog slecht voetballen en er moeite kansen komen voor Diaby zou ik het nog ergens begrijpen maar krijgt echt gewoon kansen waar hij los alleen voor goal komt en de bal er nog niet in krijgt. Is ook niet iets van 1 wedstrijd maar is al een hele tijd bezig, eigenlijk al vanaf dat hij terug fit was en kon spelen is het duidelijk dat hij heel erg slecht afwerkt en ook nog is heel egoïstisch is ook.

Tijd voor ander en beter wat mij betreft
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

Alethio schreef: Als er iets is dat anderlecht vorig jaar heeft bewezen, is het wel dat je daar wél op kan blijven teren. :p
Je weet nooit niet hoe lang zoiets duurt. Er zijn al veel matchen waar het voor ons nog helemaal verkeerd had kunnen uitdraaien en dat is niet omdat wij de mindere ploeg waren maar wel omdat we enorm veel kansen blijven missen.

Dat is gewoon een pijnpunt en daar moet je iets aan doen.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door leem »

Het begint allemaal bij kansen krijgen, en Diaby krijgt die. Dat is niet zo vanzelfsprekend als het lijkt. Hij loopt zo goed, ik blijf fan. Dat die kansen nu niet binnen gaan blijft niet duren.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

leem schreef: Het begint allemaal bij kansen krijgen, en Diaby krijgt die. Dat is niet zo vanzelfsprekend als het lijkt. Hij loopt zo goed, ik blijf fan. Dat die kansen nu niet binnen gaan blijft niet duren.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Dat de kansen binnen gaan is anders wel het voornaamste en blijkbaar blijft het wel duren want is al een heel seizoen bezig.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

Laat ons anders alles in functie van een echte goalgetter zetten in ons elftal, alle gevaar komt enkel van de scorende spits. Want hey, nu hebben we al de beste aanval, maar een scorende spits mankeert toch wel. Totaalplaatje moet je ook in rekening brengen bij zoiets.

Daarbij: onze spitsen doen ook wel hun ding. 't is niet dat ze echt compleet aan het dutsen zijn of wat dan ook.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

Mochten we Europees spelen was het een ander verhaal natuurlijk.
Nu is het goed zoals het is: we creëren veel kansen, zijn dominant, zelfs al scoren we maar aan 10% winnen we toch de match.
Maar Europees kan dat niet. Europees moet je 40-50% van de kansen afmaken.
Dus als we Europees hadden gespeeld, ik had het begrepen dat er gevraagd werd om een spits die de kansen afmaakt. Nu echter niet. We hebben veel mensen die kunnen scoren, dus we komen niet in de problemen. En mensen als Diaby, die zullen er nog wel scoren hoor. Nu efkes moeilijke periode, maar vertrouwen genoeg om terug vertrokken te zijn eens er terug een bal binnen gaat.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Ik dacht dat Mannaert onlangs nog zei dat ze gingen kijken voor een extra targetman.
Gesloten