Club is Barca niet he...Khas schreef:Ik droom van een Club zonder targetspits.Maximus schreef: Ik twijfel tussen wat ik liefst zou zien komen: een targetspits of een directe vervanger voor Diaby... Het moet alleszins een directe meerwaarde zijn.
- Halen we een targetspits, dan komen we misschien in de problemen als Wesley terug is.
- Halen we een snelle wendbare spits, dan blokkeren we Dennis/Diatta/Schrijvers.
Wat vinden jullie de beste optie?
Zomertransfers 2018 IN
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2018 IN
Hij zei niet zonder spits é, genoeg ploegen die zonder beer van voor spelen en niet barca zijn
- rambopirou
- A-kern
Dan zou je liever van systeem veranderen?Khas schreef:Ik droom van een Club zonder targetspits.Maximus schreef: Ik twijfel tussen wat ik liefst zou zien komen: een targetspits of een directe vervanger voor Diaby... Het moet alleszins een directe meerwaarde zijn.
- Halen we een targetspits, dan komen we misschien in de problemen als Wesley terug is.
- Halen we een snelle wendbare spits, dan blokkeren we Dennis/Diatta/Schrijvers.
Wat vinden jullie de beste optie?
Denk dat als je met 2 spitsen speelt en ze beide vinnige snelle aanvallers zijn met diepgang, ze te veel elkaars ruimte gaan inlopen en afpakken. In een 4-3-3 kan je natuurlijk egrust met 1 snelle spits zoals Diaby spelen
Asjemenou??Tiki Taka schreef:Het zijn beiden target spitsen die het meer van hun fysiek moeten hebben en niet van hun techniek en snelheid zoals een pocket spits (zoals diaby, dennis). Dus ja, volgens mij zijn Vossen en Wesley eerder dezelfde type spitsen en lijkt die Tsjech mij ook eerder een target spits te zijn.IsO schreef:Ik volg niet goed meer vrees ik. Een type zoals Wesley én Vossen? Behoren die tot hetzelfde type dan?Tiki Taka schreef: Idd, stevige spits met indrukwekkende stats... lijkt me wel meer een type zoals Wesley en Vossen zijn.
Bij vertrek Diaby zou men best ook nog een vervanger halen, of gaat men vol op Dennis inzetten?
Record bod ook, mocht dit kloppen.
Ofwel heb ik het helemaal verkeerd voor, maar Wesley en Vossen hetzelfde type? Ze kunnen beide niet koppen en gee man voorbij. Tot daar de gelijkenissen als je t mij vraagt... Verder kunnen ze niet méér van elkaar verschillen. Mijn mening hé.
-
- Sleutelspeler
Wesley geen man voorbij even grote kwakkel als de transfer van Limbombe..Hannes schreef:Asjemenou??Tiki Taka schreef:Het zijn beiden target spitsen die het meer van hun fysiek moeten hebben en niet van hun techniek en snelheid zoals een pocket spits (zoals diaby, dennis). Dus ja, volgens mij zijn Vossen en Wesley eerder dezelfde type spitsen en lijkt die Tsjech mij ook eerder een target spits te zijn.IsO schreef:Ik volg niet goed meer vrees ik. Een type zoals Wesley én Vossen? Behoren die tot hetzelfde type dan?Tiki Taka schreef: Idd, stevige spits met indrukwekkende stats... lijkt me wel meer een type zoals Wesley en Vossen zijn.
Bij vertrek Diaby zou men best ook nog een vervanger halen, of gaat men vol op Dennis inzetten?
Record bod ook, mocht dit kloppen.
Ofwel heb ik het helemaal verkeerd voor, maar Wesley en Vossen hetzelfde type? Ze kunnen beide niet koppen en gee man voorbij. Tot daar de gelijkenissen als je t mij vraagt... Verder kunnen ze niet méér van elkaar verschillen. Mijn mening hé.
Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
- Bruges8940
- Belofte
Speelt een keurige match tegen Feyenoord (Trencin 4-0 aan het winnen). Hattrick van Kroatische spits Antonio Mance, interessante speler om te volgen.Bosko schreef: Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
Match gezien en daar loopt nog een leuke Afrikaanse verdediger ook. Moet even zoeken wie het is. Die viel mij ook op.Bruges8940 schreef:Speelt een keurige match tegen Feyenoord (Trencin 4-0 aan het winnen). Hattrick van Kroatische spits Antonio Mance, interessante speler om te volgen.Bosko schreef: Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
Feyenoord...waar zijn die mee bezig ?Bruges8940 schreef:Speelt een keurige match tegen Feyenoord (Trencin 4-0 aan het winnen). Hattrick van Kroatische spits Antonio Mance, interessante speler om te volgen.Bosko schreef: Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
-
- Invaller
Stel u voor dat we een Precious en een Marvelous hebben, dat zou toch gewoon geniaal zijn?Bosko schreef:
zegmaardag schreef:Stel u voor dat we een Precious en een Marvelous hebben, dat zou toch gewoon geniaal zijn?Bosko schreef:
Geen idee waar ik dit moest posten maar Club Brugge heeft een nieuwe greenkeeper : Nathan Scarff ( Derby County)
https://www.instagram.com/p/BmTwzf4BOV2 ... wm8yhdn1lq
- Bruges8940
- Belofte
Waren waarschijnlijk zware onderhandelingen! Nu kunnen ze terug focussen op de spelersdossiers.Brugia schreef: Geen idee waar ik dit moest posten maar Club Brugge heeft een nieuwe greenkeeper : Nathan Scarff ( Derby County)
We halen hem weg voor de neus van enkele topclubs !Bruges8940 schreef:Waren waarschijnlijk zware onderhandelingen! Nu kunnen ze terug focussen op de spelersdossiers.Brugia schreef: Geen idee waar ik dit moest posten maar Club Brugge heeft een nieuwe greenkeeper : Nathan Scarff ( Derby County)