Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

Er zijn al genoeg transfers die 100% zeker waren fout gelopen. Ik geloof niks meer tot er een push'ke is.
En Mitrovic wil niemand jinxen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Zo ziet het er voor mij idealiter uit:
Afbeelding
- Diatta: geen idee waar hij best wordt uitgespeeld, hopelijk weten ze het bij Club wel. De linkerflank lijkt me eerder een tijdelijke oplossing.
- W: Clasie moet vervangen worden, Vanlerberghe is te zwak. Heb niet veel zin om Rits en Vormer te veel samen op het middenveld te zien
- X: Diaby vertrekt quasi zeker, en onze best scorende spits moet gewoon vervangen worden.
- Y: Een extra optie hier om makkelijk over te schakelen naar een viermansdefensie lijkt me niet slecht.
- Z: Zolang Vanaken fit is geen probleem natuurlijk, maar toch liever iemand anders dan Rafa als eventuele vervanger. Een jonge kerel die rustig in de schaduw van Vanaken kan groeien lijkt me ideaal.

Vertrekken quasi zeker: Diaby en Limbombe
Overbodig voor mij: Gabulov, Tomecak, Refaelov, Vanlerberghe
Moeten niet per se weg, maar zou beter zijn voor de grootte van de kern: Hubert, Scholz, Vlietinck, Vossen
Jonkies: Gabriel, Openda, Baiye
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

Bosko schreef: Zo ziet het er voor mij idealiter uit:
Afbeelding
- Diatta: geen idee waar hij best wordt uitgespeeld, hopelijk weten ze het bij Club wel. De linkerflank lijkt me eerder een tijdelijke oplossing.
- W: Clasie moet vervangen worden, Vanlerberghe is te zwak. Heb niet veel zin om Rits en Vormer te veel samen op het middenveld te zien
- X: Diaby vertrekt quasi zeker, en onze best scorende spits moet gewoon vervangen worden.
- Y: Een extra optie hier om makkelijk over te schakelen naar een viermansdefensie lijkt me niet slecht.
- Z: Zolang Vanaken fit is geen probleem natuurlijk, maar toch liever iemand anders dan Rafa als eventuele vervanger. Een jonge kerel die rustig in de schaduw van Vanaken kan groeien lijkt me ideaal.

Vertrekken quasi zeker: Diaby en Limbombe
Overbodig voor mij: Gabulov, Tomecak, Refaelov, Vanlerberghe
Moeten niet per se weg, maar zou beter zijn voor de grootte van de kern: Hubert, Scholz, Vlietinck, Vossen
Jonkies: Gabriel, Openda, Baiye
Ik las op verschillende sites ( weet natuurlijk niet of het 100% klopt) dat Baiye het zo goed deed op ons middenveld. Dan zou ik toch opteren om speler Z in jou opstelling niet te halen maar Baiye zijn kans te geven.

Voor speler Y lijkt Oviedo me de perfecte kandidaat aangezien hij zowel in een 3 als 4 mans defensie kan spelen.

Met het inkomende geld van onze “overschot” + Diaby en Limbombe zou ik durven enorm te investeren in een topspits die garant staat voor goals en ons die extra paar percentjes geeft om in de CL echt punten te gaan pakken.

Ik zou Vanlerberghe wel niet verkopen ( weet niet of je daarop doelde of je ook voorkeur hebt voor een loan). Kortrijk zit enorm krap en De Boeck is toch een coach die spelers vertrouwen geeft en ze beter maakt dus als hij daar een vol seizoen de patron kan worden kan hij vol vertrouwen terugkeren. Anders verkopen we hem voor een deftige som zoals we met Coopman willen doen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3450
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Cedrinho schreef:
Bosko schreef: Zo ziet het er voor mij idealiter uit:
[img]https://i.imgur.com/HgS6sZI.png[ /img]
- Diatta: geen idee waar hij best wordt uitgespeeld, hopelijk weten ze het bij Club wel. De linkerflank lijkt me eerder een tijdelijke oplossing.
- W: Clasie moet vervangen worden, Vanlerberghe is te zwak. Heb niet veel zin om Rits en Vormer te veel samen op het middenveld te zien
- X: Diaby vertrekt quasi zeker, en onze best scorende spits moet gewoon vervangen worden.
- Y: Een extra optie hier om makkelijk over te schakelen naar een viermansdefensie lijkt me niet slecht.
- Z: Zolang Vanaken fit is geen probleem natuurlijk, maar toch liever iemand anders dan Rafa als eventuele vervanger. Een jonge kerel die rustig in de schaduw van Vanaken kan groeien lijkt me ideaal.

Vertrekken quasi zeker: Diaby en Limbombe
Overbodig voor mij: Gabulov, Tomecak, Refaelov, Vanlerberghe
Moeten niet per se weg, maar zou beter zijn voor de grootte van de kern: Hubert, Scholz, Vlietinck, Vossen
Jonkies: Gabriel, Openda, Baiye
Ik zie Limbombe nog een jaartje blijven eigenlijk..

X: Diaby of Diatta. Ik vermoed dat Diaby vertrekt, dus Diatta. Anders eens polsen voor een uitleenbeurt van Origi?
W: Akkoord met je dat VLB te zwak is en Clasie moet vervangen worden... Eens polsen om Clasie alsnog nog een jaartje te lenen?
Y: Als Limbombe blijft, is dit geen probleem meer. Anders Lestienne een kans geven?
Z: Coopman was ideaal, maar wil duidelijk weg en heeft het ongetwijfeld ook bij het bestuur verkorven met die quote die hij op Insta plaatste. Van mij mag gekeken worden in de richting van Benavente eigenlijk...

Gabulov, Tomecak en Scholz moeten weg. Refaelov is overbodig, maar als hij blijft loopt hij nu ook niet in de weg. Vlietinck en Vanlerberghe uitlenen. Vossen blijft in mijn ogen een meerwaarde, maar ik zou een vertrek niet tegenhouden.

Verder moet ook nog een oplossing gezocht worden voor Leandro Pereira, Tomas Pina, Ricardo Van Rhijn, Erhan Masovic, Laurent Lemoine, Ahmed Touba, Dorin Rotariu, Dennis Van Vaerenbergh en Fran Brodic...
Enkele reacties:
- Lemoine is definitief naar KV Mechelen.

- Clasie gaat hier echt niet opnieuw op de bank komen zitten. Rits is volgens mij zijn vervanger.

- Vossen wil ik graag hier houden. Apart profiel en CL-ervaring. Kan volgens mij brokken maken met een Schrijvers erachter.

- Lestiennes naam blijft hier maar opduiken, maar ik heb toch mijn twijfels. Was destijds groot talent, maar kwam de laatste jaren meer negatief in het nieuws dan anders door disciplinaire problemen en alcoholmisbruik. Benieuwd wat de impact daarvan is op zijn fysieke conditie, net zeer belangrijk voor de rol waarin jij hem bij ons zou uitspelen. Ook maar de vraag of hij op het veld over de nodige intelligentie beschikt om die rol in te vullen en over de nodige discipline om ook het verdedigende deel van zijn job op te knappen. De naam van Bryan Oviedo lijkt me een meer waarschijnlijk target.

- VLB zou ik eventueel uitlenen. Belgen in de kern zijn dit seizoen nog maar eens kostbaarder geworden. Heeft naar mijn mening bij ons nog te weinig kansen gekregen om echt te kunnen beoordelen of hij te zwak is. Als onze staff, die hem dagelijks op training bezig ziet, dat ook vindt, is het natuurlijk een ander verhaal. Je moet dan inderdaad wel een doublure hebben voor Nakamba, tenzij je Rits daar dan zet.

- Van Vaerenbergh gelijkaardig verhaal. Zou die nog een jaar uitlenen, of eventueel laten vertrekken met een terugkoopclausule.

- Refaelov zie ik nu, met alle respect voor zijn verdiensten voor ons, liever vertrekken. Is er 32, heeft nog 1 jaar contract als ik me niet vergis en weegt zwaar op onze loonlast. Op zich geen probleem mocht ik een duidelijk rol voor hem zien weggelegd in ons systeem, maar die zie ik niet direct. Met Schrijvers hebben we er een talentrijke creatieve speler bij die beter in het systeem van Leko past dan Refaelov en die zeker kansen zal krijgen.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

Cedrinho schreef:
Bosko schreef: Zo ziet het er voor mij idealiter uit:
[img]https://i.imgur.com/HgS6sZI.png[ /img]
- Diatta: geen idee waar hij best wordt uitgespeeld, hopelijk weten ze het bij Club wel. De linkerflank lijkt me eerder een tijdelijke oplossing.
- W: Clasie moet vervangen worden, Vanlerberghe is te zwak. Heb niet veel zin om Rits en Vormer te veel samen op het middenveld te zien
- X: Diaby vertrekt quasi zeker, en onze best scorende spits moet gewoon vervangen worden.
- Y: Een extra optie hier om makkelijk over te schakelen naar een viermansdefensie lijkt me niet slecht.
- Z: Zolang Vanaken fit is geen probleem natuurlijk, maar toch liever iemand anders dan Rafa als eventuele vervanger. Een jonge kerel die rustig in de schaduw van Vanaken kan groeien lijkt me ideaal.

Vertrekken quasi zeker: Diaby en Limbombe
Overbodig voor mij: Gabulov, Tomecak, Refaelov, Vanlerberghe
Moeten niet per se weg, maar zou beter zijn voor de grootte van de kern: Hubert, Scholz, Vlietinck, Vossen
Jonkies: Gabriel, Openda, Baiye
Ik zie Limbombe nog een jaartje blijven eigenlijk..

X: Diaby of Diatta. Ik vermoed dat Diaby vertrekt, dus Diatta. Anders eens polsen voor een uitleenbeurt van Origi?
W: Akkoord met je dat VLB te zwak is en Clasie moet vervangen worden... Eens polsen om Clasie alsnog nog een jaartje te lenen?
Y: Als Limbombe blijft, is dit geen probleem meer. Anders Lestienne een kans geven?
Z: Deze rol had voor Riley McGree moeten zijn imho. Maar als die geen kans meer krijgt, mag van mij gekeken worden in de richting van Benavente eigenlijk...

Gabulov, Tomecak en Scholz moeten weg. Refaelov is overbodig, maar als hij blijft loopt hij nu ook niet in de weg. Vlietinck en Vanlerberghe uitlenen. Vossen blijft in mijn ogen een meerwaarde, maar ik zou een vertrek niet tegenhouden.

Verder moet ook nog een oplossing gezocht worden voor Leandro Pereira, Tomas Pina, Ricardo Van Rhijn, Erhan Masovic, Laurent Lemoine, Ahmed Touba, Dorin Rotariu, Dennis Van Vaerenbergh en Fran Brodic... Hopelijk ook snel duidelijkheid over Coopman.
Je zou dus bijna volledig teren op de kern van vorig jaar die Europees serieus tekort komt?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Is heel bizar over hoe je na één zin al weet wie er een comment geschreven heeft :mrgreen:
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

rambopirou schreef:
Bosko schreef: Zo ziet het er voor mij idealiter uit:
Afbeelding
- Diatta: geen idee waar hij best wordt uitgespeeld, hopelijk weten ze het bij Club wel. De linkerflank lijkt me eerder een tijdelijke oplossing.
- W: Clasie moet vervangen worden, Vanlerberghe is te zwak. Heb niet veel zin om Rits en Vormer te veel samen op het middenveld te zien
- X: Diaby vertrekt quasi zeker, en onze best scorende spits moet gewoon vervangen worden.
- Y: Een extra optie hier om makkelijk over te schakelen naar een viermansdefensie lijkt me niet slecht.
- Z: Zolang Vanaken fit is geen probleem natuurlijk, maar toch liever iemand anders dan Rafa als eventuele vervanger. Een jonge kerel die rustig in de schaduw van Vanaken kan groeien lijkt me ideaal.

Vertrekken quasi zeker: Diaby en Limbombe
Overbodig voor mij: Gabulov, Tomecak, Refaelov, Vanlerberghe
Moeten niet per se weg, maar zou beter zijn voor de grootte van de kern: Hubert, Scholz, Vlietinck, Vossen
Jonkies: Gabriel, Openda, Baiye
Ik las op verschillende sites ( weet natuurlijk niet of het 100% klopt) dat Baiye het zo goed deed op ons middenveld. Dan zou ik toch opteren om speler Z in jou opstelling niet te halen maar Baiye zijn kans te geven.

Voor speler Y lijkt Oviedo me de perfecte kandidaat aangezien hij zowel in een 3 als 4 mans defensie kan spelen.

Met het inkomende geld van onze “overschot” + Diaby en Limbombe zou ik durven enorm te investeren in een topspits die garant staat voor goals en ons die extra paar percentjes geeft om in de CL echt punten te gaan pakken.

Ik zou Vanlerberghe wel niet verkopen ( weet niet of je daarop doelde of je ook voorkeur hebt voor een loan). Kortrijk zit enorm krap en De Boeck is toch een coach die spelers vertrouwen geeft en ze beter maakt dus als hij daar een vol seizoen de patron kan worden kan hij vol vertrouwen terugkeren. Anders verkopen we hem voor een deftige som zoals we met Coopman willen doen.
SP -> Coulibaly
LM -> Eysseric
CAM -> Lucas Rodriguez
VM -> Baiye
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Club strikt Franse jeugdinternational Fuakala
Terwijl Club zich volop klaarstoomt voor het nieuwe seizoen, maakt het bestuur ook werk van de toekomst. Blauw-zwart strikte vandaag Nathan Fuakala, de 17-jarige Franse jeugdinternational die ook op de radar stond van FC Barcelona en verschillende Engelse en Italiaanse topclubs. Fuakala is een rechtsvoetige centrale verdediger, maar beschikt eveneens over een goeie linker. Voorts valt zijn snelheid en zijn sprongkracht op, naast zijn leiderskwaliteiten. Fuakala, die overkomt van Valenciennes, tekende voor 3 jaar. Bedoeling is dat hij eerst nog wat rijpt bij de beloften, vooraleer de verdediger met de A-kern zal meetrainen. (TTV)
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Brugia »

Bosko schreef: Club strikt Franse jeugdinternational Fuakala
Terwijl Club zich volop klaarstoomt voor het nieuwe seizoen, maakt het bestuur ook werk van de toekomst. Blauw-zwart strikte vandaag Nathan Fuakala, de 17-jarige Franse jeugdinternational die ook op de radar stond van FC Barcelona en verschillende Engelse en Italiaanse topclubs. Fuakala is een rechtsvoetige centrale verdediger, maar beschikt eveneens over een goeie linker. Voorts valt zijn snelheid en zijn sprongkracht op, naast zijn leiderskwaliteiten. Fuakala, die overkomt van Valenciennes, tekende voor 3 jaar. Bedoeling is dat hij eerst nog wat rijpt bij de beloften, vooraleer de verdediger met de A-kern zal meetrainen. (TTV)
Welkom! Hopelijk geen 2de Castelletto verhaal :dunno:
Gebruikersavatar
NielsFCB
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 jan 2018, 11:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door NielsFCB »

Bosko schreef: Zo ziet het er voor mij idealiter uit:
Afbeelding
- Diatta: geen idee waar hij best wordt uitgespeeld, hopelijk weten ze het bij Club wel. De linkerflank lijkt me eerder een tijdelijke oplossing.
- W: Clasie moet vervangen worden, Vanlerberghe is te zwak. Heb niet veel zin om Rits en Vormer te veel samen op het middenveld te zien
- X: Diaby vertrekt quasi zeker, en onze best scorende spits moet gewoon vervangen worden.
- Y: Een extra optie hier om makkelijk over te schakelen naar een viermansdefensie lijkt me niet slecht.
- Z: Zolang Vanaken fit is geen probleem natuurlijk, maar toch liever iemand anders dan Rafa als eventuele vervanger. Een jonge kerel die rustig in de schaduw van Vanaken kan groeien lijkt me ideaal.

Vertrekken quasi zeker: Diaby en Limbombe
Overbodig voor mij: Gabulov, Tomecak, Refaelov, Vanlerberghe
Moeten niet per se weg, maar zou beter zijn voor de grootte van de kern: Hubert, Scholz, Vlietinck, Vossen
Jonkies: Gabriel, Openda, Baiye
Keeper: Alle hoop op Letica om dit seizoen één onbetwiste nr. 1 te hebben.
Verdediging: Zit wel goed nu. Mitrovic is sterke transfer.
Op de 6: Als ze Nakamba kunnen houden, is dat al een absolute toptransfer op zich. Runner up nodig!
Op de 8: Vormer heeft z'n "status". Alle respect voor Rits, maar runner up.
Op de 10: Als ze Vanaken eveneens kunnen houden, top! Degelijke concurrent nodig op die plaats zou ik zelfs zeggen. Rafa 't is mooi geweest.
Flanken: Limbombe weg? (onder voorbehoud) Curieus naar Groeneveld en Mata. Hopelijk kan Cools zijn beste niveau terug halen, Diatta deed het degelijk op links in PO's.
Aanval: Wesley en Diaby weg? (onder voorbehoud) Vossen is geen basismateriaal, Dennis nog te wispelturig. Nog werk hier... Schrijvers verras me...

Vertrekken: Gabulov, Hubert, Tomecak, Refaelov, Scholz (mocht nooit gekomen zijn), (om nog niet te spreken van diegenen die terugkomen uit leen).
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

:D
Pica schreef: Is heel bizar over hoe je na één zin al weet wie er een comment geschreven heeft :mrgreen:
:rofl:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

https://www.transfermarkt.nl/alexis-bli ... ler/236041" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

Bosko schreef: https://www.transfermarkt.nl/alexis-bli ... ler/236041" onclick="window.open(this.href);return false;
Een CVM met marktwaarde van 6M, moet toch betekenen dat Nakamba of vertrekt of ze vrezen voor een lange onbeschikbaarheid ?

Ik zou toch eerder zwaar investeren in topspitsen dan, al kan je moeilijk ontevreden zijn moest een jong talent naar ons komen :D
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Graag nog inkomende transfers ;
- bij vertrek van Denswil, een topper van een centrale verdediger (Senesi ?)
- bij vertrek van Wesley en/of Diaby ; 2 toppers, een targetspits en een pocketspits (broodnodig want Vossen kan niet meer mee)
- een talent als concurrent voor Vanaken (en Rafa)
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Gesloten