Wintertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

Doelman
0
Geen stemmen
Rechtervleugel
2
5%
Centrale verdediger
2
5%
Linkervleugel
20
48%
Verdedigende middenvelder
0
Geen stemmen
Positie Vormer
0
Geen stemmen
Positie Vanaken
10
24%
Spits
8
19%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Dat constant de diepte op zoeken in samenwerking met Vanaken :jerk:
Al zou de Max niet kunnen leven met een plaats op de bank vrees ik...

https://www.youtube.com/watch?v=QRApaYVKtqI" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

VingtCinq schreef: Lestienne kan verdedigend de flank niet bestrijken, dat is het omgekeerde van De Bock, die kan aanvallend de flank niet bestrijken.
We hebben nood aan een kwalitatief betere speler voor rechts, want Cools zal er misschien wel komen, maar met hem op een belangrijke positie win je geen evenwichtige wedstrijden in de play offs. Ook hebben we wat gewicht in de aanval nodig en een betere keeper.

Daarom twee opstellingen die je gerust wat door elkaar kan mixen, maar die ons waarschijnlijk wel naar de titel kunnen leiden.

Dimata -> huur
Tudor -> aankoop
Kapino -> aankoop

Afbeelding
Afbeelding
Ik zou Vormer idd ook op de Rechter Flank durven posteren. Die kan dat fysisch aan, en staat zijn mannetje zowel verdedigend als aanvallend.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Nu net tijdes de wedstrijd kwam er weeral het gerucht in de wandelgangen over Ospina van Arsenal, Club zou hem willen huren ofzo dan denk ik tot aan het WK, want die wil absoluut mee met Colombia, heeft nog iemand iets concreet gehoord? Want las elders nog dit weekend dat Butelle nog altijd gratis zou mogen vertrekken. (dus er zou nog iets bijkomen in de winter voor in doel?)
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Hans1981 »

HeervanBiesen schreef: Nu net tijdes de wedstrijd kwam er weeral het gerucht in de wandelgangen over Ospina van Arsenal, Club zou hem willen huren ofzo dan denk ik tot aan het WK, want die wil absoluut mee met Colombia, heeft nog iemand iets concreet gehoord? Want las elders nog dit weekend dat Butelle nog altijd gratis zou mogen vertrekken. (dus er zou nog iets bijkomen in de winter voor in doel?)
Dat zou wel nog een upgrade zijn. En je koopt tijd om een nieuwe te zoeken.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Alethio »

Of om Horvath weer vertrouwen en kwaliteit op hoge ballen bij te brengen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Alethio schreef: Of om Horvath weer vertrouwen en kwaliteit op hoge ballen bij te brengen.
Ja toekomstgericht moet die Horvath toch wel iets kunnen, ergens is het niet meer als normaal vind ik dat jonge spelers steken laten vallen enja vooral nu zit hij met vertrouwenscrisis.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Interesse in Dimitrios Pelkas.
Leko kent hem nog van zijn periode bij POAK als assistent.

http://www.contra.gr/Columns/to-evaggel ... n=contragr" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.transfermarkt.nl/dimitrios- ... ler/212832" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Bosko op 11 dec 2017, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

We zijn dus echt wel op zoek naar een nieuwe doelman, gezien de geruchten..

Huidige situatie:
1. Butelle. Contract loopt af eind dit seizoen, maar nog optie op verlenging met 1 jaar. Op dit moment onze eerste doelman.
Hij kan zijn contract uitdoen, ofwel kiest Club eieren voor zijn geld en vertrekt hij deze winter. Ofwel doet hij het goed en wordt die optie alsnog gelicht.
2. Hubert. Gezien Club zo hard gelooft (geloofde?) in Horvath, zal Hubert wel diegene zijn die mag vertrekken zeker?
3. Horvath. Club gelooft sterk in hem, dus hij zal nog wel blijven. Of uitgeleend worden?
4. Teunckens. Nog altijd maar 19, dus die blijft waarschijnlijk nog wel in loondienst als derde doelman.

Ik ga er dus van uit dat er 1 iemand zeker vertrekt (Hubert), dat 1 iemand misschien uitgeleend wordt (Horvath) en dat Butelle een vraagteken blijft tot het einde van het seizoen.
In elk geval, als we er een nieuwe bij halen of iemand lenen, dan moet er voor minstens 2 van deze 4 een oplossing gezocht worden...
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

De geruchten rond Ospina worden nu toch hardnekkiger... Zo schrijven nu ook de Colombiaanse kranten dat we stevige interesse zouden hebben om hem te huren voor 6 maand.
Sowieso pro Ospina! Top keeper voor België en laten we hopen dat Horvath er veel van kan leren en zo volgend jaar misschien terug op niveau kan gaan keepen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Clubpolska »

rambopirou schreef: ... en zo volgend jaar misschien terug op niveau kan gaan keepen.
Ospina bedoel je?
Oh Frail.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

Clubpolska schreef:
rambopirou schreef: ... en zo volgend jaar misschien terug op niveau kan gaan keepen.
Ospina bedoel je?
oei foute zinsconstructie , de examens e :brechtje:

Ik bedoelde dat Horvath na de passage van Ospina hopelijk weer op niveau zal keepen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Clubpolska »

rambopirou schreef:
Clubpolska schreef:
rambopirou schreef: ... en zo volgend jaar misschien terug op niveau kan gaan keepen.
Ospina bedoel je?
oei foute zinsconstructie , de examens e :brechtje:

Ik bedoelde dat Horvath na de passage van Ospina hopelijk weer op niveau zal keepen.
Weet ik, was een flauw mopje, sorry :( :BenCrabbé:
Oh Frail.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Hans1981 »

Clubpolska schreef:
rambopirou schreef:
Clubpolska schreef:
rambopirou schreef: ... en zo volgend jaar misschien terug op niveau kan gaan keepen.
Ospina bedoel je?
oei foute zinsconstructie , de examens e :brechtje:

Ik bedoelde dat Horvath na de passage van Ospina hopelijk weer op niveau zal keepen.
Weet ik, was een flauw mopje, sorry :( :BenCrabbé:
Daar moet je voor betalen tegenwoordig voor de warmste week. Ik zal mij opwerpen als het goede doel. Dus je kan met mij afrekenen. :thumba: :rofl:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2018 IN

Bericht door Clubpolska »

Ik doe niet mee aan de "warmste aka reclame voor stubru"-week. Meer zelfs, ik ben volledig tegen en vind het walgelijk.

Desalniettemin maak ik nog steeds flauwe moppen.
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 14 dec 2017, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
Gesloten