Zomertransfers 2017 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

DM
5
6%
RWB
6
8%
RCV
6
8%
CV
9
11%
LCV
3
4%
LWB
6
8%
CVM
4
5%
CM
17
21%
CAM
10
13%
RW
5
6%
SP
5
6%
LW
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 80

Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BinonFCB »

Juist YouTube filmpje bekeken. Ik zeg het niet graag of snel, maar dit is echt wel een aanwinst als ze die halen.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
xxx
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2017, 19:26

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door xxx »

Waarom niet nog eens polsen bij Carcela. Zijn ploeg degradeert naar 2de klasse.
We hebben mannen nodig die een mannetje voorbij kunnen (is al zoveel gebleken)

http://www.voetbalnieuws.be/news/247458 ... realiseren" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

xxx schreef: Waarom niet nog eens polsen bij Carcela. Zijn ploeg degradeert naar 2de klasse.
We hebben mannen nodig die een mannetje voorbij kunnen (is al zoveel gebleken)

http://www.voetbalnieuws.be/news/247458 ... realiseren" onclick="window.open(this.href);return false;
Vorige zomer ons bestuur in het zak gezet, dus zal niet gebeuren.
Dat ze nog maar eens polsen bij Bongonda.
xxx
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2017, 19:26

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door xxx »

Ik blijf fan van Carcela, kan een hele verdediging oprollen. Maar zal inderdaad wel niet komen.
h0ppa
Tester
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 jun 2016, 21:57

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door h0ppa »

Bongonda is volgens mij zowiezo onhaal-betaalbaar.. :hide:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door t4nd »

BlueJedi schreef: Wat mij betreft hebben ze verleden jaar RSCA de kaas van hun brood laten eten met Hanni en nu dit seizoen doen ze exact hetzelfde met Onyekuru.
Achteraf is het allemaal makkelijk praten...
Wat hadden we moeten doen? Hanni kopen voor een positie waar we het jaar ervoor nog maar net een serieuze Belgische transfer gedaan hebben (Vanaken)? Of Vanaken een andere positie geven zodat je ofwel Vormer ofwel Simons uit de ploeg moet zetten? Of Vanaken gewoon uit de ploeg zetten en alle miljoenen die we ervoor gegeven hebben in de vuilbak smijten? Of Hanni naar de flank schuiven? Op de plaats van Izquierdo! Of de plaats van Refaelov!

Hanni was een compleet ander verhaal, dus begin niet met te vergelijken. Hanni was op dat moment gewoon geen optie voor ons omdat zijn positie al bezet was en je hem niet koopt voor op de bank te zitten.

Onyekuru nu is om Izquierdo te vervangen, in directe concurrentie met andere spelers voor de flank waar geen 'vaste waarde' speelt.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

t4nd schreef:
BlueJedi schreef: Wat mij betreft hebben ze verleden jaar RSCA de kaas van hun brood laten eten met Hanni en nu dit seizoen doen ze exact hetzelfde met Onyekuru.
Achteraf is het allemaal makkelijk praten...
Wat hadden we moeten doen? Hanni kopen voor een positie waar we het jaar ervoor nog maar net een serieuze Belgische transfer gedaan hebben (Vanaken)? Of Vanaken een andere positie geven zodat je ofwel Vormer ofwel Simons uit de ploeg moet zetten? Of Vanaken gewoon uit de ploeg zetten en alle miljoenen die we ervoor gegeven hebben in de vuilbak smijten? Of Hanni naar de flank schuiven? Op de plaats van Izquierdo! Of de plaats van Refaelov!

Hanni was een compleet ander verhaal, dus begin niet met te vergelijken. Hanni was op dat moment gewoon geen optie voor ons omdat zijn positie al bezet was en je hem niet koopt voor op de bank te zitten.

Onyekuru nu is om Izquierdo te vervangen, in directe concurrentie met andere spelers voor de flank waar geen 'vaste waarde' speelt.
Hanni kan op de flanken en op de 10 zou dus zeker zijn waarde gehad hebben.

Zoals je zelf aangeeft Vanaken rijtje achteruit en Hanni op de 10, Simons uit de ploeg, zou niet meer dan logisch dan geweest zijn. Voor de rest extra optie om Rafa of Izzy te depaneren op de flank indien nodig.

Voor het geld dat hij maar moest kosten, rekening houdend met het feit dat we 15 miljoen hebben mogen bijschrijven voor de CL en dat Hanni met zijn 17 goals en 9 assists zich absoluut bewezen had als een aanvallende versterking was dit gewoon een no-brainer.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door BlueJedi »

Arsenal zou Onyekuru willen en ze willen zijn afkoopclausule op tafel leggen.

Aangezien Onyekuru al meermaals gezegd heeft naar Engeland te willen gaan denk ik dat hij wel zal happen. Vooral als anderlecht en Brugge niet de volle pot willen betalen zal het wel Arsenal worden.

http://www.espnfc.com/story/3131842/ars ... en-sources" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 22 mei 2017, 22:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Rafke7 »

BlueJedi schreef:
t4nd schreef:
BlueJedi schreef: Wat mij betreft hebben ze verleden jaar RSCA de kaas van hun brood laten eten met Hanni en nu dit seizoen doen ze exact hetzelfde met Onyekuru.
Achteraf is het allemaal makkelijk praten...
Wat hadden we moeten doen? Hanni kopen voor een positie waar we het jaar ervoor nog maar net een serieuze Belgische transfer gedaan hebben (Vanaken)? Of Vanaken een andere positie geven zodat je ofwel Vormer ofwel Simons uit de ploeg moet zetten? Of Vanaken gewoon uit de ploeg zetten en alle miljoenen die we ervoor gegeven hebben in de vuilbak smijten? Of Hanni naar de flank schuiven? Op de plaats van Izquierdo! Of de plaats van Refaelov!

Hanni was een compleet ander verhaal, dus begin niet met te vergelijken. Hanni was op dat moment gewoon geen optie voor ons omdat zijn positie al bezet was en je hem niet koopt voor op de bank te zitten.

Onyekuru nu is om Izquierdo te vervangen, in directe concurrentie met andere spelers voor de flank waar geen 'vaste waarde' speelt.
Hanni kan op de flanken en op de 10 zou dus zeker zijn waarde gehad hebben.

Zoals je zelf aangeeft Vanaken rijtje achteruit en Hanni op de 10, Simons uit de ploeg, zou niet meer dan logisch dan geweest zijn. Voor de rest extra optie om Rafa of Izzy te depaneren op de flank indien nodig.

Voor het geld dat hij maar moest kosten, rekening houdend met het feit dat we 15 miljoen hebben mogen bijschrijven voor de CL en dat Hanni met zijn 17 goals en 9 assists zich absoluut bewezen had als een aanvallende versterking was dit gewoon een no-brainer.
Dit vooral, hij was spotgoedkoop! De mauven hebben daar hun beste deal van de laatste jaren gedaan. Nu, ik denk eigenlijk dat hij niet naar ons wilde komen ook.
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door JonasFCB »

Nu is het te laat om Onyekuru te halen.
Iedereen die vorig seizoen de tweede klasse een beetje volgde zag wel dat die gast bakken talent had, alleen kon hij het toen niet vaak genoeg tot scoren komen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Bosko »

Kums ziet Club niet zitten door zijn verleden bij RSCA en Gent.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door DavidVM »

BlueJedi schreef: Arsenal zou Onyekuru willen en ze willen zijn afkoopclausule op tafel leggen.

Aangezien Onyekuru al meermaals gezegd heeft naar Engeland te willen gaan denk ik dat hij wel zal happen. Vooral als anderlecht en Brugge niet de volle pot willen betalen zal het wel Arsenal worden.

http://www.espnfc.com/story/3131842/ars ... en-sources" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft wel een werkvergunning nodig en zal die wss niet zo gemakkelijk krijgen
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

Als Arsenal die koopn lenen ze hem meteen uit.
Ik wist wel niet dat er een afkoopsom in zen contract stond, klopt dat wel?
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

Dimata wordt ook weer naar voor geschoven door HNB.
VCFCB
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 mei 2017, 22:28

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door VCFCB »

Geen prioriteit voor mij. Dat ze maar werk maken van flankaanvallers en een echt goede 6.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gesloten