[70.] Roman Yaremchuk

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: [70.] Roman Yaremchuk

Bericht door Peter »

Knap staaltje kapitaalvernietiging.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [70.] Roman Yaremchuk

Bericht door Vergas Ronald »

Volgens sam kerkhofs zou Valencia Yaremchuk niet gehuurd maar gekocht hebben voor 12 miljoen, kan dit?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [70.] Roman Yaremchuk

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 07 dec 2023, 13:19 Volgens sam kerkhofs zou Valencia Yaremchuk niet gehuurd maar gekocht hebben voor 12 miljoen, kan dit?
Was dat in MidMid? Kan je linkje delen?

Ik vind daar in elk geval niks van terug. Beide teams (Club en Valencia) meldden op hun respectievelijke website een loandeal tot eind dit seizoen.
Heretic
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2023, 17:15

Re: [70.] Roman Yaremchuk

Bericht door Heretic »

Huur met verplichte aankoop misschien ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [70.] Roman Yaremchuk

Bericht door IsO »

Heretic schreef: 07 dec 2023, 19:21 Huur met verplichte aankoop misschien ?
Zou op zich kunnen natuurlijk, maar ik vind daarover dus niets terug. Niet op de websites van beide betrokken teams, niet op transfermarkt, waar dat meestal vermeld staat indien dat het geval is, niet op Twitter/X
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [70.] Roman Yaremchuk

Bericht door Sanders »

Yaremchuk mocht gisteren starten tegen Villarreal en bedankte na 3 minuten al met een doelpunt.
Speelde blijkbaar een goede match, want krijgt positieve kritieken na zijn match gisteren.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: [70.] Roman Yaremchuk

Bericht door Sanders »

In de auto was ik aan het luisteren naar de podcast Croqueta van Friends of Sports. Het was een aflevering met Alessio Castro-Montes als guest en daardoor werd er ook even zijn mening gevraagd over wie Yaremchuk is; naar aanleiding van zijn 3e doelpunt sinds nieuwjaar.
Als je dan hoort dat Castro-Montes hem wel de kwaliteiten toedicht om in La Liga te slagen, maar zo vaak zo veel twijfelt aan zichzelf en zelfs op training dagen kon hebben dat de ballen niet binnenvliegen door twijfel; dan blijf ik toch met een heel wrang gevoel zitten.
Dat een rijkere Europese club het gokje zou wagen en hem kopen voor 17 miljoen, tot daar aan toe. Zeker bij een PL-club valt zo'n bedrag tussen de plooien als het mislukt. Maar dat wij voor hem ons inkomend transferrecord breken (en met nog geen klein beetje), getuigt toch echt van een manke scouting en/of iemand die een beslissing heeft doorgeduwd. Dan is die mentaal toch niet gescreend geweest. Om nog te zwijgen over het sportieve dat hij de facto geen goalgetter is.
En alle begrip voor de oorlogssituatie in zijn land. Wij kunnen ons dat niet voorstellen. Misschien zijn er familieleden van hem erbij betrokken.
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb niets tegen de voetballer en de mens Yaremchuk!

PS:
zijn wedstrijdstatistieken bij Valencia tot nog toe:
22 matchen in de wedstrijdkern waarvan 878 minuten op het veld en 4 doelpunten. (3 daarvan dus na nieuwjaar). Sinds nieuwjaar is hij ook regelmatig basisspeler.
Scoorde afgelopen weekend tegen Real Madrid.

Video start bij het fragment over Yaremchuk.

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [70.] Roman Yaremchuk

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 07 mar 2024, 06:59 In de auto was ik aan het luisteren naar de podcast Croqueta van Friends of Sports. Het was een aflevering met Alessio Castro-Montes als guest en daardoor werd er ook even zijn mening gevraagd over wie Yaremchuk is; naar aanleiding van zijn 3e doelpunt sinds nieuwjaar.
Als je dan hoort dat Castro-Montes hem wel de kwaliteiten toedicht om in La Liga te slagen, maar zo vaak zo veel twijfelt aan zichzelf en zelfs op training dagen kon hebben dat de ballen niet binnenvliegen door twijfel; dan blijf ik toch met een heel wrang gevoel zitten.
Dat een rijkere Europese club het gokje zou wagen en hem kopen voor 17 miljoen, tot daar aan toe. Zeker bij een PL-club valt zo'n bedrag tussen de plooien als het mislukt. Maar dat wij voor hem ons inkomend transferrecord breken (en met nog geen klein beetje), getuigt toch echt van een manke scouting en/of iemand die een beslissing heeft doorgeduwd. Dan is die mentaal toch niet gescreend geweest. Om nog te zwijgen over het sportieve dat hij de facto geen goalgetter is.
En alle begrip voor de oorlogssituatie in zijn land. Wij kunnen ons dat niet voorstellen. Misschien zijn er familieleden van hem erbij betrokken.
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb niets tegen de voetballer en de mens Yaremchuk!

PS:
zijn wedstrijdstatistieken bij Valencia tot nog toe:
22 matchen in de wedstrijdkern waarvan 878 minuten op het veld en 4 doelpunten. (3 daarvan dus na nieuwjaar). Sinds nieuwjaar is hij ook regelmatig basisspeler.
Scoorde afgelopen weekend tegen Real Madrid.

Video start bij het fragment over Yaremchuk.

Hij was niet onze eerste keuze, maar zo'n jongen halen is sowieso een risico, en je voegt daar risico aan toe door de extra druk die het betalen van zo'n som met zich mee brengt. Als je hem haalt, moet je dit soort zaken ook weten, moet je bereid zijn om hem vertrouwen te geven als hij eens (of een paar matchen) minder speelt en moet je hem optimaal omkaderen op mentaal vlak. Over dat laatste twijfel ik dan toch, als je ziet dat mental coach Heylen pas terugkwam in onze omkadering onder Parker, met andere woorden maanden nadat Roman hier aankwam. Wij weten niet in welke mate onze scouting- en recruitmentcel ook een psychologisch profiel heeft opgesteld bij die transfer. Indien niet, en ze werden ingeschakeld, dan zit daar een probleem. Indien wel, dan zit het probleem elders.
Plaats reactie