[07.] Wesley Moraes da Silva

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Hannes »

Bali Balingoli schreef: 23 nov 2018, 10:41 Allé zeg, waar haalt ge het om Wesley te verkopen. In geen geval deze winter. Veel te belangrijk voor de ploeg en gaat nog beter worden. Zie die wel plots meer beginnen scoren ook, in de play-offs bijvoorbeeld.
Cliub zijnde kunnen we nooit een even goeie kopen op korte termijn. Zelfs als er geld tegenaan gesmeten wordt, zie Rezaei
Plots meer beginnen scoren? Ik hoop het van harte! Maar waaruit leid je dat af? Buikgevoel?
Buikgevoel volgen is altijd goed, maar het mijne gelooft daar niks van.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Khas »

Ik heb meer en meer het gevoel dat dit de Vazquez anno 2018 is.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Alethio »

Dat we te veel rekening houden met hem in onze spelstijl, en iets nieuws en efficiënter kunnen ontwikkelen als hij weg is, bedoel je?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Khas »

Alethio schreef: 24 nov 2018, 15:50 Dat we te veel rekening houden met hem in onze spelstijl, en iets nieuws en efficiënter kunnen ontwikkelen als hij weg is, bedoel je?
Ongeveer ja.
Goede speler, maar blokkeert de oplossingen die we nodig hebben.
Er is veel meer nodig dan alleen dat, maar ik vrees dat dit ook een grote rol gespeeld heeft.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Cedrinho »

Club heeft de laatste jaren sowieso het probleem té afhankelijk te worden van 1 speler op den duur. Of het nu Vazquez of Izquierdo of Vormer of Vanaken of Wesley is.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Hannes »

Cedrinho schreef: 24 nov 2018, 16:37 Club heeft de laatste jaren sowieso het probleem té afhankelijk te worden van 1 speler op den duur. Of het nu Vazquez of Izquierdo of Vormer of Vanaken of Wesley is.
Vind je dat? Ik vind dat de laatste jaren net onze kracht: dat we niét afhankelijk zijn van één speler. Op dit moment hebben we toch veel spelers met een actie? Vanaken, Danjuma, Dennis, Schrijvers, Diatta, En veel spelers die kunnen scoren? Vanaken, Danjuma, Dennis, Schrijvers, Vormer, Wesley,...
Sommigen steken er bovenuit, dat wel. Maar dat heeft elke ploeg hé.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Khas »

Afhankelijkheid zou ik het al zeker niet noemen. Ik denk niet dat we afhankelijk zijn van Wesley, en ik vond ook niet dat we ooit afhankelijk waren van Vazquez.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door james »

Khas schreef: 24 nov 2018, 18:25 Afhankelijkheid zou ik het al zeker niet noemen. Ik denk niet dat we afhankelijk zijn van Wesley, en ik vond ook niet dat we ooit afhankelijk waren van Vazquez.
maar wel van vanaken , als hans niet draait valt de ploeg in duigen
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door GenGhibli »

james schreef: 24 nov 2018, 20:53
Khas schreef: 24 nov 2018, 18:25 Afhankelijkheid zou ik het al zeker niet noemen. Ik denk niet dat we afhankelijk zijn van Wesley, en ik vond ook niet dat we ooit afhankelijk waren van Vazquez.
maar wel van vanaken , als hans niet draait valt de ploeg in duigen
Ook niet. Totaal niet.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Tiki Taka »

james schreef: 24 nov 2018, 20:53
Khas schreef: 24 nov 2018, 18:25 Afhankelijkheid zou ik het al zeker niet noemen. Ik denk niet dat we afhankelijk zijn van Wesley, en ik vond ook niet dat we ooit afhankelijk waren van Vazquez.
maar wel van vanaken , als hans niet draait valt de ploeg in duigen
Dat vind ik dus wel dat de ploeg te afhankelijk is van Vanaken en zeker nu dat onze flankspelers die een actie kunnen maken gekwetst zijn (Danjuma, Diatta, Dennis).
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Bali Balingoli »

Hannes schreef: 24 nov 2018, 15:27
Bali Balingoli schreef: 23 nov 2018, 10:41 Allé zeg, waar haalt ge het om Wesley te verkopen. In geen geval deze winter. Veel te belangrijk voor de ploeg en gaat nog beter worden. Zie die wel plots meer beginnen scoren ook, in de play-offs bijvoorbeeld.
Cliub zijnde kunnen we nooit een even goeie kopen op korte termijn. Zelfs als er geld tegenaan gesmeten wordt, zie Rezaei
Plots meer beginnen scoren? Ik hoop het van harte! Maar waaruit leid je dat af? Buikgevoel?
Buikgevoel volgen is altijd goed, maar het mijne gelooft daar niks van.
Late reactie, maar lijkt mij eerder een logische evolutie dan buikgevoel. Die kerel is nog altijd jong en is de voorbije 3 jaar toch al sterk verbeterd. Waarom zou dat nu stoppen? Zijn zwakste punt vind ik rust voor doel. Lijkt mij logisch dat met de ervaring, en meer vertrouwen, dat ook zal volgen.

Wesley maakte er 2 play-offs geleden ook al eens 4 op 10 matchen. Dat was zowat zijn doorbraak bij ons. Nu is hij echt wel beter dan toen…
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door james »

GenGhibli schreef: 25 nov 2018, 02:49
james schreef: 24 nov 2018, 20:53
Khas schreef: 24 nov 2018, 18:25 Afhankelijkheid zou ik het al zeker niet noemen. Ik denk niet dat we afhankelijk zijn van Wesley, en ik vond ook niet dat we ooit afhankelijk waren van Vazquez.
maar wel van vanaken , als hans niet draait valt de ploeg in duigen
Ook niet. Totaal niet.
dan ga je toch eens beter een match moeten bekijken ,haal hans eens uit de ploeg
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door GenGhibli »

james schreef: 27 nov 2018, 00:05
GenGhibli schreef: 25 nov 2018, 02:49
james schreef: 24 nov 2018, 20:53
Khas schreef: 24 nov 2018, 18:25 Afhankelijkheid zou ik het al zeker niet noemen. Ik denk niet dat we afhankelijk zijn van Wesley, en ik vond ook niet dat we ooit afhankelijk waren van Vazquez.
maar wel van vanaken , als hans niet draait valt de ploeg in duigen
Ook niet. Totaal niet.
dan ga je toch eens beter een match moeten bekijken ,haal hans eens uit de ploeg
Het is toch niet FC Vanaken. Hij is Messi niet hoor. Ik stoor me mateloos aan de stille karaktermoord die we met zijn allen aan het plegen zijn op Vormer.

Vanaken niet gezien tegen Zulte. Maar bij hem kan dat klaarblijkelijk. 2 maten en 2 gewichten. Vanaken trapt nu ook alles he. Terwijl bvb. Vormer veel beter is op vrije trap. En op corner ook. En dan krijg je situaties als in het stadion waar Vormer door een eigen supporter wordt uitgedaagd. Kleine dingen, ja.

Vormer moest ook spelen terwijl hij licht geblesseerd was en moest toen afzeggen voor Oranje. Nu is ook dat verhaal over. Het is voor hem wel aan het ophopen. En dat verdient hij niet. Maar met Vanaken gaan we anders om. Dat kan niet voor mij. Als je al de vrijheid krijgt die Vanaken bij ons heeft, verwacht ik ook het meeste van hem. En dat betaald hij voorlopig matig terug. Krijgt een fantastische kans met de kop. En dan nog een vrije trap. Waar hij niets met doet. Als je de regel strak doortrekt is ook hij niet incontournable. Niemand uiteindelijk. Dit wou ik even kwijt.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Cedrinho »

GenGhibli schreef: 27 nov 2018, 02:42 Het is toch niet FC Vanaken. Hij is Messi niet hoor. Ik stoor me mateloos aan de stille karaktermoord die we met zijn allen aan het plegen zijn op Vormer.

Vanaken niet gezien tegen Zulte. Maar bij hem kan dat klaarblijkelijk. 2 maten en 2 gewichten. Vanaken trapt nu ook alles he. Terwijl bvb. Vormer veel beter is op vrije trap. En op corner ook. En dan krijg je situaties als in het stadion waar Vormer door een eigen supporter wordt uitgedaagd. Kleine dingen, ja.

Vormer moest ook spelen terwijl hij licht geblesseerd was en moest toen afzeggen voor Oranje. Nu is ook dat verhaal over. Het is voor hem wel aan het ophopen. En dat verdient hij niet. Maar met Vanaken gaan we anders om. Dat kan niet voor mij. Als je al de vrijheid krijgt die Vanaken bij ons heeft, verwacht ik ook het meeste van hem. En dat betaald hij voorlopig matig terug. Krijgt een fantastische kans met de kop. En dan nog een vrije trap. Waar hij niets met doet. Als je de regel strak doortrekt is ook hij niet incontournable. Niemand uiteindelijk. Dit wou ik even kwijt.
:bow:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Hannes »

Cedrinho schreef: 27 nov 2018, 12:51
GenGhibli schreef: 27 nov 2018, 02:42 Het is toch niet FC Vanaken. Hij is Messi niet hoor. Ik stoor me mateloos aan de stille karaktermoord die we met zijn allen aan het plegen zijn op Vormer.

Vanaken niet gezien tegen Zulte. Maar bij hem kan dat klaarblijkelijk. 2 maten en 2 gewichten. Vanaken trapt nu ook alles he. Terwijl bvb. Vormer veel beter is op vrije trap. En op corner ook. En dan krijg je situaties als in het stadion waar Vormer door een eigen supporter wordt uitgedaagd. Kleine dingen, ja.

Vormer moest ook spelen terwijl hij licht geblesseerd was en moest toen afzeggen voor Oranje. Nu is ook dat verhaal over. Het is voor hem wel aan het ophopen. En dat verdient hij niet. Maar met Vanaken gaan we anders om. Dat kan niet voor mij. Als je al de vrijheid krijgt die Vanaken bij ons heeft, verwacht ik ook het meeste van hem. En dat betaald hij voorlopig matig terug. Krijgt een fantastische kans met de kop. En dan nog een vrije trap. Waar hij niets met doet. Als je de regel strak doortrekt is ook hij niet incontournable. Niemand uiteindelijk. Dit wou ik even kwijt.
:bow:
Niemand is incontournable. Maar haal Hans uit deze ploeg en wég is de Rust-aan-de-bal, de Altijd Aanspeelbare, de Splijtend Passende, his Royal Scoringness.
Mag hij eens een match ook gewoon een zesje krijgen aub? Bedankt.
Gesloten