[25.] Ruud Vormer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door naka 30 »

hopelijk speelt hij morgen...we kunnen zijn ervaring en zijn leepheid goed gebruiken en de motivatie zal er vanaf druipen!!!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Niet akkoord. Het draait goed met Nakamba-Rits-Vanaken in het midden, dus houden zo, kwestie van continuïteit en huidige automatismen. En dan op het uur een zot gemotiveerde Vormer inbrengen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Clubpolska »

Cedrinho schreef: 05 nov 2018, 23:23 Niet akkoord. Het draait goed met Nakamba-Rits-Vanaken in het midden, dus houden zo, kwestie van continuïteit en huidige automatismen. En dan op het uur een zot gemotiveerde Vormer inbrengen.
Graag nog antwoorden op Gunt's vraag: wie vind jij de mvp van de voorbije 4 jaar?
Oh Frail.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Clubpolska schreef: 06 nov 2018, 14:14
Cedrinho schreef: 05 nov 2018, 23:23 Niet akkoord. Het draait goed met Nakamba-Rits-Vanaken in het midden, dus houden zo, kwestie van continuïteit en huidige automatismen. En dan op het uur een zot gemotiveerde Vormer inbrengen.
Graag nog antwoorden op Gunt's vraag: wie vind jij de mvp van de voorbije 4 jaar?
Heb ik al op geantwoord:
Cedrinho schreef: 04 nov 2018, 18:51
Gunt schreef: 04 nov 2018, 18:24
Cedrinho schreef: 04 nov 2018, 15:38
naka 30 schreef: 04 nov 2018, 15:24 ja en als hij zegt dat hij wel begrip heeft voor leko zijn keuzes dan zullen er hier zeggen dat hij er zich bij neerlegt en dat hij weinig gemotiveerd is om terug te keren...ruudje is ruudje...en wees er maar zeker van dat hij sterker zal terugkeren...en voor al wie hem afschrijft, we zullen hem nog goed kunnen gebruiken!!! Triestig hoe sommigen hier onze beste speler van de laatste 4 jaar zomaar laten vallen :dunno:
Strike :mrgreen:
Wie is dat dan volgens u, want Vanaken zal ook niet in aanmerking komen als we uw posts van de afgelopen jaren er op nagaan. Benieuwd!
Als je enkel die spelers in aanmerking neemt die er de laatste 4 jaar constant bij waren, dan moet je gewoon voor Vanaken gaan.
Verder ook de rol van bvb Simons niet onderschatten. En in mindere mate figuren als Izquierdo, Limbombe, Diaby, ...
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door naka 30 »

ruudje is back... :thumbb: :wave:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Tiki Taka »

ZALIG om de ontlading te zien na zijn goal wanneer hij naar de supporters liep !!
Hij liep gisteren ook iets meer dan 12 km, het meeste van alle spelers.
Hopelijk is hij nu vertrokken want een goede Vormer is van goudwaarde voor Club.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door JRut »

Die doelpunt en vooral de viering, blijft toch een absolute eindbaas. Bovendien meeste kilometers van allemaal.

Kortom: welcome back, Ruudje.
#hetishierbeter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door t4nd »

Ik ben het ermee eens dat Ruud goed gespeeld heeft gisteren, maar wat is jullie oplossing voor het middenveld de volgende matchen? Rits was goed, Nakamba was goed, Vanaken was geweldig - Leko gaat niet elke match met 4 op het middenveld spelen dus er gaat sowieso altijd eentje moeten afvallen...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Rits wordt de dupe van de overdreven heldenstatus van Vormer.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: 07 nov 2018, 10:45 Rits wordt de dupe van de overdreven heldenstatus van Vormer.
Dat wil ik nog wel eens zien.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 07 nov 2018, 10:45 Rits wordt de dupe van de overdreven heldenstatus van Vormer.
Tzit precies diep :?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Ik heb niks tegen Vormer, wel tegen de manier waarop hij op een piëdestal wordt geplaatst. Nu ook weer. Hij loopt wekenlang te sukkelen, maar o wee als je dat durfde zeggen want dan kreeg je massa's kritiek. Hij zit op de bank, zegt dat de uitleg van Leko hem niet kan schelen (of de media laten dat uitschijnen want dat bedoelde hij niet), maar dat wordt met de mantel der liefde bedekt want het is Vormer, terwijl diezelfde quote uit de mond van eender welke andere voetballer bakken kritiek zou opleveren (beeld je eens in dat Cools dit zou zeggen en hoe er gereageerd zou worden). En vandaag, daags nadat Vormer weliswaar goed speelde en scoorde, daagt dan overal die foto op met zijn armen in de lucht alsof God weer is nedergedaald over de Aarde. Vind ik er allemaal over.

Ja, een sterkhouder van Club. Ja, onze kapitein. Ja, de juiste mentaliteit. Ja, de gouden schoen. Maar dat betekent daarom niet dat hij dé man is bij Club die altijd moet spelen en die alles mag zeggen wat hij wil. Die blinde adoratie voor Vormer kan mij echt gestolen worden. Wat mij betreft is hij gewoon een van de spelers in de kern die zich elke week moet bewijzen om te kunnen blijven spelen. Ook daarom dat ik intussen steeds meer appreciatie heb voor Vanaken bijvoorbeeld. Die heeft ook zijn slechte matchen, maar die waant zich niet beter dan een ander en komt niet af met grote woorden. Vanaken blijft gewoon steeds zijn best doen. Soms lukt dat niet, soms wel, gisteren weer weergaloos. Maar toch is het dan weer Vormer die overal moet opdraven. Dat hoef ik niet.

Niks tegen Vormer, wel tegen de in mijn ogen overdreven idolatrie. Hetzelfde als wat ik had met Tom Boonen en Sven Nys indertijd: veel respect voor hun carrière en wat ze bewezen hebben, maar de overdreven aandacht in de media en de sociale media kan ik niet hebben.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door naka 30 »

zeg cé, zijt gij de nieuwe makelaar van rits misschien???
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Neen. Ik zeg gewoon dat Rits in betere vorm steekt dan Vormer.

EDIT/ Al verwacht ik nu wel een steengoeie Vormer voor een tijdje, want die zal wel érg gebrand zijn op revanche en eerherstel na het bankzitterschap. Zoals gisteren ook aantoonde.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: 07 nov 2018, 16:19 Ik heb niks tegen Vormer, wel tegen de manier waarop hij op een piëdestal wordt geplaatst. Nu ook weer. Hij loopt wekenlang te sukkelen, maar o wee als je dat durfde zeggen want dan kreeg je massa's kritiek. Hij zit op de bank, zegt dat de uitleg van Leko hem niet kan schelen (of de media laten dat uitschijnen want dat bedoelde hij niet), maar dat wordt met de mantel der liefde bedekt want het is Vormer, terwijl diezelfde quote uit de mond van eender welke andere voetballer bakken kritiek zou opleveren (beeld je eens in dat Cools dit zou zeggen en hoe er gereageerd zou worden). En vandaag, daags nadat Vormer weliswaar goed speelde en scoorde, daagt dan overal die foto op met zijn armen in de lucht alsof God weer is nedergedaald over de Aarde. Vind ik er allemaal over.

Ja, een sterkhouder van Club. Ja, onze kapitein. Ja, de juiste mentaliteit. Ja, de gouden schoen. Maar dat betekent daarom niet dat hij dé man is bij Club die altijd moet spelen en die alles mag zeggen wat hij wil. Die blinde adoratie voor Vormer kan mij echt gestolen worden. Wat mij betreft is hij gewoon een van de spelers in de kern die zich elke week moet bewijzen om te kunnen blijven spelen. Ook daarom dat ik intussen steeds meer appreciatie heb voor Vanaken bijvoorbeeld. Die heeft ook zijn slechte matchen, maar die waant zich niet beter dan een ander en komt niet af met grote woorden. Vanaken blijft gewoon steeds zijn best doen. Soms lukt dat niet, soms wel, gisteren weer weergaloos. Maar toch is het dan weer Vormer die overal moet opdraven. Dat hoef ik niet.

Niks tegen Vormer, wel tegen de in mijn ogen overdreven idolatrie. Hetzelfde als wat ik had met Tom Boonen en Sven Nys indertijd: veel respect voor hun carrière en wat ze bewezen hebben, maar de overdreven aandacht in de media en de sociale media kan ik niet hebben.
Vrij ongenuanceerde post toch wel.

1) Nochtans is zowel hier als op SN3 de kritiek vrij duidelijk geweest. En terecht, maar Vormer is de eerste om dat ook toe te geven (zie ook het interview van zaterdag). Bovendien is het ook geen staaltje van team management als je je kapitein, gouden schoen en veelvuldig uitblinker uit het elftal gaat halen na één schamel optreden. Betekent dat dat er intern niet over gesproken zal zijn? Sowieso niet, maar je moet ook aan je ploeg tonen dat je staat voor continuïteit. Minstens even belangrijk dan zomaar "gesukkel" gaan afstraffen.
2) Inderdaad, een andere speler moet een dergelijke quote misschien niet proberen. Is dat dan een verschil in behandeling tussen deze speler en Vormer? Uiteraard, maar waarop is dat dan gebaseerd is de hamvraag. Voor mij is dat vrij duidelijk: een significant verschil in communicatie. Vormer communiceert altijd direct, of het nu goed draait of niet. Een andere speler (en zeker de Belgen) doet dat heel wat minder, waardoor die reactie automatisch nog 10x zo hard zal overkomen (los van wat de pers ervan maakt, dat trekt meestal toch op niet veel).

3) Hoezo waant Vormer zich beter dan een ander? Waaruit leid je dat? Waar komt hij af met grote woorden die overdreven zijn? Want dat hij afkomt met grote woorden, klopt alleszins wel. Maar wederom: dat is Vormer zijn stijl en daar heeft hij ook zijn status mee gemaakt, dus om er nu kritiek op te gaan hebben, vind ik veel te kort door de bocht.

En 4) De kapitein. Een sterkhouder met de juiste mentaliteit. De Gouden Schoen. Jouw woorden. Wel, die man zit terecht twee wedstrijden op de bank, komt in de basis voor een CL-wedstrijd van Club. Jaren geleden dat we daarin nog gewonnen hebben, laat staan met 0-4. En juist die man speelt een goede match, scoort het vierde doelpunt en gaat finaal die historische wedstrijd opzwepend gaan vieren met zijn supporters. Moet jij mij, als vooraanstaand social media adept, eens uitleggen hoezo dat niet DE foto van de wedstrijd zou zijn? Qua plaatje klopt alleszins alles.
#hetishierbeter
Gesloten