[25.] Ruud Vormer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Okido »

Ik heb de match gezien en de eerste helft was echt om bij te bleiten van onze Noorderburen. Slowakije voetbalt wel fris en stond goed. De invalbeurt van Ruud wordt terecht geloofd want hij bracht meteen meer vuur in de ploeg en heeft ook constant zijn ploegmaats staan coachen. Maar hij had eigenlijk wel altijd moeten scoren, dat was het minpuntje. Al was hij daar zelf ook weer doodeerlijk in na de match, typisch Ruud. Maar wat een arrogantie gaat er van die Memphis Depay af zeg, ik zou die na 20 minuten al gewisseld hebben. Nu goed, Ruud is vertrokken bij Oranje maar kan dat perfect combineren met zijn kapiteinschap bij Club, dus blijven is de boodschap.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Hannes »

vanGentmaarvoorClub schreef:
t4nd schreef: Britse voetbalsite breekt lans voor transfer “assistmachine” Ruud Vormer: “Hij zou ster zijn in de Premier League”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180531_03539039

Als hij ook nog eens de aanjager wordt in de nationale ploeg vrees ik een beetje dat we Ruud nog gaan zien vertrekken :'(
50 miljoen ! :teach:
:coffee: Mmja. Vanaf dit bedrag kan er al eens gepraat worden.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door GenGhibli »

Die is dus ook gewoon beter of toch zeker gelijkwaardig aan die Strootman. Anders natuurlijk ook, maar toch. Kan je ook wel veel conclusies aan vasthangen. 1tje toch, dat wij een gruwelijk goed middenveld hebben. Wat een aanwinst is deze man wel niet geweest. Ik kan mij Club niet meer voorstellen zonder hem. Vervang die ook maar eens. Pfff.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Ruud in de basis tegen Italië
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door zegmaardag »

vanGentmaarvoorClub schreef: Ruud in de basis tegen Italië
Live te volgen op Rai Uno
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Vormer10 »

Vrijetrap op perfecte plaats voor ons heerser haalt die trainer hem eraf wat een idioot
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Okido »

Ik vond hem best aardig spelen, als je naar het geheel kijkt. Die eerste helft was echt wel van een ontzettend zwak niveau, het was een wonder dat het geen 3-0 stond. Maar toen het iets beter ging in de tweede helft vond ik Vormer goed meedraaien. Die gaat nog een mooie interlandcarrière tegemoet :)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door GenGhibli »

Okido schreef: Ik vond hem best aardig spelen, als je naar het geheel kijkt. Die eerste helft was echt wel van een ontzettend zwak niveau, het was een wonder dat het geen 3-0 stond. Maar toen het iets beter ging in de tweede helft vond ik Vormer goed meedraaien. Die gaat nog een mooie interlandcarrière tegemoet :)
Balletje van de lijn gekopt ook. Had ook een assist kunnen hebben. En was 1 van de weinigen die er zin in had. Die gaat nog naar de Zeistse bossen mogen afreizen. :thumba:
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Okido »

Vandaag te lezen op HLN.be:
Club wil Vormer slechts één seizoen langer, aanvoerder voelt gebrek aan respect
Op ramkoers liggen beide partijen zeker niet, toch is er wat wrevel tussen Club Brugge en Ruud Vormer (30). Blauw-zwart wil het contract van haar razendpopulaire kapitein maar met één seizoen verlengen (tot 2021). En daar heeft de Nederlander het lastig mee.

“Ik hoop dat we er snel uitkomen.” Dixit Ruud Vormer, één maand geleden na zijn debuut als Oranje-international. Voor aanvang van de geplande contractbesprekingen had de publiekslieveling nog alle vertrouwen in de toen nakende gesprekken met Club, maar even snel kwam Vormer voor een verrassing te staan. In Brugge wil men het lopende contract tot 2020 slechts met één seizoen verlengen, dit terwijl het kamp Vormer minstens voor twee jaar - tot zijn 34ste - wil bijtekenen. En ook over het loon is er vooralsnog geen consensus bereikt. Blauw-zwart twijfelt niet aan Vormers kwaliteiten en miskent de waarde van De Gouden Schoen voor Club niet. Wél heeft het twijfels bij de houdbaarheid van de beste Ruud Vormer, die de Bruggelingen dit seizoen de titel schonk. Bijgevolg gaapt er een kloof tussen de aspiraties van beide partijen en dat zorgt voor wrevel op Olympia - voor Vormer sinds 2014 huisje weltevree. Vormer en zijn omgeving zien het contractvoorstel als een gebrek aan respect.

Iemand een idee hoe de vork hier aan de steel zit en wat hier van aan is?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door zegmaardag »

Okido schreef: Vandaag te lezen op HLN.be:
Club wil Vormer slechts één seizoen langer, aanvoerder voelt gebrek aan respect
Op ramkoers liggen beide partijen zeker niet, toch is er wat wrevel tussen Club Brugge en Ruud Vormer (30). Blauw-zwart wil het contract van haar razendpopulaire kapitein maar met één seizoen verlengen (tot 2021). En daar heeft de Nederlander het lastig mee.

“Ik hoop dat we er snel uitkomen.” Dixit Ruud Vormer, één maand geleden na zijn debuut als Oranje-international. Voor aanvang van de geplande contractbesprekingen had de publiekslieveling nog alle vertrouwen in de toen nakende gesprekken met Club, maar even snel kwam Vormer voor een verrassing te staan. In Brugge wil men het lopende contract tot 2020 slechts met één seizoen verlengen, dit terwijl het kamp Vormer minstens voor twee jaar - tot zijn 34ste - wil bijtekenen. En ook over het loon is er vooralsnog geen consensus bereikt. Blauw-zwart twijfelt niet aan Vormers kwaliteiten en miskent de waarde van De Gouden Schoen voor Club niet. Wél heeft het twijfels bij de houdbaarheid van de beste Ruud Vormer, die de Bruggelingen dit seizoen de titel schonk. Bijgevolg gaapt er een kloof tussen de aspiraties van beide partijen en dat zorgt voor wrevel op Olympia - voor Vormer sinds 2014 huisje weltevree. Vormer en zijn omgeving zien het contractvoorstel als een gebrek aan respect.

Iemand een idee hoe de vork hier aan de steel zit en wat hier van aan is?

Welja, what you see is what you get hé. Vrij logisch

Club wil Vormer belonen voor zijn uitmuntende prestaties & aandeel in de successen. Vormer wil dit ook bekroond zien.

Vormer wéét dat hij in't buitenland aanbiedingen heeft die financieel aantrekkelijker zijn dan Club, wil hier gerust voor inboeten omdat hij bij Club een held is, zijn vrouw & kinderen hier gelukkig zijn & hij uit het verleden weet wat het voor hem is om niet te spelen. Toch wil hij uiteraard zijn aandeel in de recente twee titels verzilverd zien door een sterk verbeterd contract dat zijn toekomst veilig stelt(contractduur).

Club weet dat Vormer belangrijk is, dat hij een held is voor de supporters & wil hem daar dan ook voor belonen. Echter is Club ook realistisch en weten we dat hij nu 30 is. Een dik contract voor de komende vier jaar is dan ook een risico. Club biedt hem dus een loonsverhoging aan & verlengt de duur van zijn huidig contract met één jaar, tot zijn 33ste. Iets waar zij al een 'compensatie' in zien.

Vormer is nu teleurgesteld omdat de loonsverhoging niet van die aard is die hij verwachtte + de contractduur is minder lang dan verwacht.

En ik heb me ooit laten wijsmaken door iemand uit de business: Ik speel voor Club, heb een contract van 3 jaar aan 1mio/jaar. Club is mij beu, ik speel niet & een transfer wenkt. Zulte Waregem wil mij inlijven, maar die willen slechts 560k/jaar betalen aan loon. Aangezien ik een lopende overeenkomst heb met Club, en niet per se partij ben voor een switch die mij financieel zo benadeeld, kan ik Club hierin vragen om mij tegemoet te komen.

Dus de duur van een contract is ook belangrijk voor hem in dit geval.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door GenGhibli »

zegmaardag schreef:
Okido schreef: Vandaag te lezen op HLN.be:
Club wil Vormer slechts één seizoen langer, aanvoerder voelt gebrek aan respect
Op ramkoers liggen beide partijen zeker niet, toch is er wat wrevel tussen Club Brugge en Ruud Vormer (30). Blauw-zwart wil het contract van haar razendpopulaire kapitein maar met één seizoen verlengen (tot 2021). En daar heeft de Nederlander het lastig mee.

“Ik hoop dat we er snel uitkomen.” Dixit Ruud Vormer, één maand geleden na zijn debuut als Oranje-international. Voor aanvang van de geplande contractbesprekingen had de publiekslieveling nog alle vertrouwen in de toen nakende gesprekken met Club, maar even snel kwam Vormer voor een verrassing te staan. In Brugge wil men het lopende contract tot 2020 slechts met één seizoen verlengen, dit terwijl het kamp Vormer minstens voor twee jaar - tot zijn 34ste - wil bijtekenen. En ook over het loon is er vooralsnog geen consensus bereikt. Blauw-zwart twijfelt niet aan Vormers kwaliteiten en miskent de waarde van De Gouden Schoen voor Club niet. Wél heeft het twijfels bij de houdbaarheid van de beste Ruud Vormer, die de Bruggelingen dit seizoen de titel schonk. Bijgevolg gaapt er een kloof tussen de aspiraties van beide partijen en dat zorgt voor wrevel op Olympia - voor Vormer sinds 2014 huisje weltevree. Vormer en zijn omgeving zien het contractvoorstel als een gebrek aan respect.

Iemand een idee hoe de vork hier aan de steel zit en wat hier van aan is?

Welja, what you see is what you get hé. Vrij logisch

Club wil Vormer belonen voor zijn uitmuntende prestaties & aandeel in de successen. Vormer wil dit ook bekroond zien.

Vormer wéét dat hij in't buitenland aanbiedingen heeft die financieel aantrekkelijker zijn dan Club, wil hier gerust voor inboeten omdat hij bij Club een held is, zijn vrouw & kinderen hier gelukkig zijn & hij uit het verleden weet wat het voor hem is om niet te spelen. Toch wil hij uiteraard zijn aandeel in de recente twee titels verzilverd zien door een sterk verbeterd contract dat zijn toekomst veilig stelt(contractduur).

Club weet dat Vormer belangrijk is, dat hij een held is voor de supporters & wil hem daar dan ook voor belonen. Echter is Club ook realistisch en weten we dat hij nu 30 is. Een dik contract voor de komende vier jaar is dan ook een risico. Club biedt hem dus een loonsverhoging aan & verlengt de duur van zijn huidig contract met één jaar, tot zijn 33ste. Iets waar zij al een 'compensatie' in zien.

Vormer is nu teleurgesteld omdat de loonsverhoging niet van die aard is die hij verwachtte + de contractduur is minder lang dan verwacht.

En ik heb me ooit laten wijsmaken door iemand uit de business: Ik speel voor Club, heb een contract van 3 jaar aan 1mio/jaar. Club is mij beu, ik speel niet & een transfer wenkt. Zulte Waregem wil mij inlijven, maar die willen slechts 560k/jaar betalen aan loon. Aangezien ik een lopende overeenkomst heb met Club, en niet per se partij ben voor een switch die mij financieel zo benadeeld, kan ik Club hierin vragen om mij tegemoet te komen.

Dus de duur van een contract is ook belangrijk voor hem in dit geval.
Zullen elkaar wel vinden. Niet teveel de media voeden. Kan je missen als kiespijn dit soort zaken aan het begin van een seizoen. Dat spel in de media dan vooral. Niet dat contract natuurlijk.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door leem »

Bosko schreef:
Hebben heel veel aan elkaar te danken, mooi zo.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Tiki Taka »

Ik vond hem nog niet top gisteren, zal wss ook te maken hebben met Rits ipv. Nakamba naast zich.
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Vormer10 »

Terechte verlenging, boegbeeld. Contract for live zeg!
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Gesloten