[20.] Hans Vanaken

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door t4nd »

Het zou voor hem geweldig zijn moest hij wat meer geselecteerd kunnen worden voor de nationale ploeg. Samen met spelers spelen die momenteel beter zijn is gewoon goed voor zijn ontwikkeling, en ik denk dat hij van een speler als De Bruyne geweldig veel kan leren.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Bosko »

Mogen nu zijn contract openbreken.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door GenGhibli »

t4nd schreef: Het zou voor hem geweldig zijn moest hij wat meer geselecteerd kunnen worden voor de nationale ploeg. Samen met spelers spelen die momenteel beter zijn is gewoon goed voor zijn ontwikkeling, en ik denk dat hij van een speler als De Bruyne geweldig veel kan leren.
Die is er nu niet bij. Hij zal moeten leren van Witsel en Fellaini. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Alethio »

Heeft het positioneel toch niet makkelijk, gebrek aan automatismen, denk ik.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door zegmaardag »

Ik vond hem héél vlot meedraaien in het geheel. Een paar keer het spel versnelt, een mooie steekpas naar Michy. De tegenstand was nu wel niet dat, maar geen mal figuur geslaan!
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Alethio »

Het was duidelijk dat hij het niveau wel aan kon (met deze tegenstand alvast), maar ik vond hem toch nog wat te onzichtbaar. Liep zich vaak goed vrij, maar kreeg de bal te weinig, en liet zich te weinig gelden (begrijpelijk natuurlijk met zijn persoonlijkheid en die groep topspelers), waardoor hij te vaak overgeslagen werd. Ik denk dat als hij was assertiever geweest was, dat hij beter ging gespeeld hebben, en meer gecreëerd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door t4nd »

Ik volg je, maar het lijkt me wel logisch gezien de groep en vooral de ervaring in het samenspel van de meeste spelers. In de eerste helft zag je bvb ook dat de meerderheid van de aanvallen langs links liepen en Castagne bijna niet aan de bal kwam.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Gratchski »

Deftige eerste invalbeurt gemaakt.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Gunt »

t4nd schreef: Ik volg je, maar het lijkt me wel logisch gezien de groep en vooral de ervaring in het samenspel van de meeste spelers. In de eerste helft zag je bvb ook dat de meerderheid van de aanvallen langs links liepen en Castagne bijna niet aan de bal kwam.
Ik zie daar toch een vorm van zelfprotectionisme in. Bewust de nieuwe spelers wat meer overslaan. Is niet de eerste keer dat me dat opvalt en ook niet enkel bij de Rode Duivels.
Met die gedachte in het achterhoofd vond ik het bij Hans heel goed meevallen. Die kan zich op het niveau van die ploeg hijsen.
Ik denk ook dat hij in België dit jaar alles kapot speelt, maar wel aan zijn laatste seizoen bij ons bezig is.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door GenGhibli »

Gunt schreef:
t4nd schreef: Ik volg je, maar het lijkt me wel logisch gezien de groep en vooral de ervaring in het samenspel van de meeste spelers. In de eerste helft zag je bvb ook dat de meerderheid van de aanvallen langs links liepen en Castagne bijna niet aan de bal kwam.
Ik zie daar toch een vorm van zelfprotectionisme in. Bewust de nieuwe spelers wat meer overslaan. Is niet de eerste keer dat me dat opvalt en ook niet enkel bij de Rode Duivels.
Met die gedachte in het achterhoofd vond ik het bij Hans heel goed meevallen. Die kan zich op het niveau van die ploeg hijsen.
Ik denk ook dat hij in België dit jaar alles kapot speelt, maar wel aan zijn laatste seizoen bij ons bezig is.
Dat gaat toch natuurlijk hoor. Is geen zelfprotectionime. Je moet dat toch zelf afdwingen. Je medespelers moeten ook weten of ze veilig die bal op je kunnen inspelen, anders zorgen zij voor balverlies. En dat is heel belangrijk bij Martinez. De laatste 10 minuten kreeg hij hem wel. En dan liep dat ook perfect. Dat moet een beetje organisch groeien. En bij Hans kan je de bal wel kwijt. Dat zal de rest wel snel leren. Training blijft training. Daar zie je ook al veel, maar toch niet hetzelfde als in een officiële wedstrijd.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Gratchski »

Hopelijk staan we morgen aan de rust al 0-3 voor en mag Hansie nog eens invallen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Bjorno »

Bosko schreef: Mogen nu zijn contract openbreken.
Dringend zelfs, of we zitten deze zomer met een topspeler die nog maar één jaar contract heeft en daardoor wel eens voor een appel en een ei zou kunnen vertrekken.
Mag van mij ook gewoon blijven natuurlijk maar ik vrees dat dat niet realistisch wordt als hij zo doorgaat.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door DavidVM »

Bjorno schreef:
Bosko schreef: Mogen nu zijn contract openbreken.
Dringend zelfs, of we zitten deze zomer met een topspeler die nog maar één jaar contract heeft en daardoor wel eens voor een appel en een ei zou kunnen vertrekken.
Mag van mij ook gewoon blijven natuurlijk maar ik vrees dat dat niet realistisch wordt als hij zo doorgaat.
Ik denk dat Hans loyaal en dankbaar genoeg is om zijn contract te verlengen zodat Club een hogere transferprijs kan vangen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Clubpolska »

Loyaal en dankbaar, 2 woorden die al even niet meer bestaan in de voetbalwereld...
Oh Frail.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door IsO »

Clubpolska schreef: Loyaal en dankbaar, 2 woorden die al even niet meer bestaan in de voetbalwereld...
Maar als ze nog bestaan, dan is het bij een gast als Hans.
Plaats reactie