[20.] Hans Vanaken

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Hans1981 »

Khas schreef:
Hans1981 schreef:
Khas schreef: Met voorsprong de meest waardevolle speler voor zijn ploeg in dit land.
Hij heeft toch wel een waardige concurrent in deze, ene Ruud Vormer. Maar Hans verkeert op dit moment in zulke hoogvorm, dat hij idd nog moeilijker te vervangen is.
Vormer komt nog niet tot aan zijn enkels, ondanks de statistieken. Leko gebruikt hem wel fantastisch.
Wat een gezever. Die gaat records breken met zijn assists. Trekt daarstraks ook weer de match open met een fantastische voorzet. Kan je gewoon ook niet wegdenken. Wees eerlijk.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Khas »

Hans1981 schreef:
Khas schreef:
Hans1981 schreef:
Khas schreef: Met voorsprong de meest waardevolle speler voor zijn ploeg in dit land.
Hij heeft toch wel een waardige concurrent in deze, ene Ruud Vormer. Maar Hans verkeert op dit moment in zulke hoogvorm, dat hij idd nog moeilijker te vervangen is.
Vormer komt nog niet tot aan zijn enkels, ondanks de statistieken. Leko gebruikt hem wel fantastisch.
Wat een gezever. Die gaat records breken met zijn assists. Trekt daarstraks ook weer de match open met een fantastische voorzet. Kan je gewoon ook niet wegdenken. Wees eerlijk.
Wie zegt dat ik hem wil wegdenken? Vormer doet het fantastisch! Mij geen woorden in de mond leggen hé.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: RE: Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Atarisjeuh »

Khas schreef:
Hans1981 schreef:
Khas schreef:
Hans1981 schreef:
Hij heeft toch wel een waardige concurrent in deze, ene Ruud Vormer. Maar Hans verkeert op dit moment in zulke hoogvorm, dat hij idd nog moeilijker te vervangen is.
Vormer komt nog niet tot aan zijn enkels, ondanks de statistieken. Leko gebruikt hem wel fantastisch.
Wat een gezever. Die gaat records breken met zijn assists. Trekt daarstraks ook weer de match open met een fantastische voorzet. Kan je gewoon ook niet wegdenken. Wees eerlijk.
Wie zegt dat ik hem wil wegdenken? Vormer doet het fantastisch! Mij geen woorden in de mond leggen hé.
Topmatch. Hans heeft deze keer echt wel de match van zijn leven gespeeld. Als hij dit aanhoudt is die echt klaar (spijtig gng) vr een stap hogerop ih buitenland mits een correcte prijs van 20M.
Hehe

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: RE: Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Maximus »

Atarisjeuh schreef:
Khas schreef:
Hans1981 schreef:
Khas schreef:
Vormer komt nog niet tot aan zijn enkels, ondanks de statistieken. Leko gebruikt hem wel fantastisch.
Wat een gezever. Die gaat records breken met zijn assists. Trekt daarstraks ook weer de match open met een fantastische voorzet. Kan je gewoon ook niet wegdenken. Wees eerlijk.
Wie zegt dat ik hem wil wegdenken? Vormer doet het fantastisch! Mij geen woorden in de mond leggen hé.
Topmatch. Hans heeft deze keer echt wel de match van zijn leven gespeeld. Als hij dit aanhoudt is die echt klaar (spijtig gng) vr een stap hogerop ih buitenland mits een correcte prijs van 20M.
Hehe
Gewoon gans zijn carrière patron van ons clubtje dedju.
Laatst gewijzigd door Maximus op 17 dec 2017, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: RE: Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Hans1981 »

Atarisjeuh schreef:
Khas schreef:
Hans1981 schreef:
Khas schreef:
Vormer komt nog niet tot aan zijn enkels, ondanks de statistieken. Leko gebruikt hem wel fantastisch.
Wat een gezever. Die gaat records breken met zijn assists. Trekt daarstraks ook weer de match open met een fantastische voorzet. Kan je gewoon ook niet wegdenken. Wees eerlijk.
Wie zegt dat ik hem wil wegdenken? Vormer doet het fantastisch! Mij geen woorden in de mond leggen hé.
Topmatch. Hans heeft deze keer echt wel de match van zijn leven gespeeld. Als hij dit aanhoudt is die echt klaar (spijtig gng) vr een stap hogerop ih buitenland mits een correcte prijs van 20M.
Hehe

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
En toch heb ik er mijn twijfels bij, voor het buitenland. Als er wat druk op hem gezet werd door MPH, gaf hij toch vaak niet thuis. Ander voetbal natuurlijk wel. Veel zal afhangen van de keuze natuurlijk. Maar degradatievoetbal moet hij zeker vermijden.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: RE: Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door zegmaardag »

Hans1981 schreef:
Atarisjeuh schreef:
Khas schreef:
Hans1981 schreef:
Wat een gezever. Die gaat records breken met zijn assists. Trekt daarstraks ook weer de match open met een fantastische voorzet. Kan je gewoon ook niet wegdenken. Wees eerlijk.
Wie zegt dat ik hem wil wegdenken? Vormer doet het fantastisch! Mij geen woorden in de mond leggen hé.
Topmatch. Hans heeft deze keer echt wel de match van zijn leven gespeeld. Als hij dit aanhoudt is die echt klaar (spijtig gng) vr een stap hogerop ih buitenland mits een correcte prijs van 20M.
Hehe

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
En toch heb ik er mijn twijfels bij, voor het buitenland. Als er wat druk op hem gezet werd door MPH, gaf hij toch vaak niet thuis. Ander voetbal natuurlijk wel. Veel zal afhangen van de keuze natuurlijk. Maar degradatievoetbal moet hij zeker vermijden.
Zou niet misstaan in de Duitse/Spaanse middenmoot/Subtop als tussenstap. Premier League niks voor hem.

Prachtprestatie vandaag, alweer. Geen toeval ook dat een klasbak & voetballer als Clasie Hans opnoemt als speler die het meest indruk maakt op hem.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Fire »

Zalig om Hans eens een absolute topdag te zien hebben in een topper.

Gedaan met dat gemelk over VV
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Brechtje »

Fire schreef: Zalig om Hans eens een absolute topdag te zien hebben in een topper.

Gedaan met dat gemelk over VV
Hans is de mix van Vormer en VV
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Alethio »

HANS VANAKEN IS GOED BEZIG BIJ CLUB BRUGGE
‘Geluk dwing je af met dominant voetbal’
Vier goals en zes assists: Hans Vanaken is op weg naar dubbele cijfers dit seizoen. De middenvelder is aan zijn beste seizoen bezig tot nu toe bij Club Brugge, zijn prestatie tegen anderlecht zette dat nogmaals in de verf.

Gek krijg je Hans Vanaken al lang niet meer. Niemand weet beter dat het heel snel kan gaan in het voetbal. De draaischijf van Club werd tijdens zijn eerste twee seizoenen vaak bekritiseerd omdat hij niet constant genoeg was.

Dit seizoen is dat evenwel anders. De Limburger tekende al voor vier goals en zes assists, hij deed bij Club Brugge nooit beter na negentien competitiewedstrijden. Vorig seizoen zat hij op dit moment in de Jupiler Pro League aan vier doelpunten en twee assists, tijdens het kampioenenjaar – en kort na zijn transfer – was dat één goal en drie assists. De rijzige middenvelder is goed op weg naar dubbele cijfers en een tweede landstitel op drie seizoenen tijd. Al wil Vanaken ondanks de 13 punten voorsprong op anderlecht (en de acht eenheden op Charleroi) nog niet te ver vooruit kijken.

‘De punten worden nog gehalveerd, dus er kan nog veel gebeuren’, vertelt Vanaken. ‘Dit geeft wel een boost, want we hebben anderlecht een ferme tik gegeven. Dit zal aankomen bij hen. We mogen de kloof nu niet meer laten verkleinen, op Mechelen moeten we opnieuw vol aan de bak.’

Het dominante voetbal dat Leko wil serveren, legt Vanaken dus geen windeieren. Tijdens de voorbereiding en in het begin van het seizoen moest hij nog vechten voor een basisplaats, maar ondertussen is hij onbetwistbaar. Van Refaelov is al lang geen sprake meer. Tegen anderlecht legde hij een van zijn beste prestaties van het seizoen op de mat. Hij scoorde één keer, lokte een penalty uit, gaf de pass bij de penaltyfout op Diaby en gaf ook de diepe bal waarop Boeckx in de fout ging bij de 2-0.

‘Het was een totaalprestatie met pressing en goed voetbal’, zegt de middenvelder. ‘anderlecht had na de rust wat meer balbezit, maar daar deden ze niks mee. De ene kans die ze kregen kwam er dan ook nog eens na een snel genomen vrije trap. Ze waren nergens, en dat is onze verdienste.’

Club en Vanaken snoerden anderlecht met die klinkende overwinning de mond na enkele scherpe uitspraken van coach Hein Vanhaezebrouck. Hij vond voor de wedstrijd vooral dat Club zo riant op kop stond door de factor geluk en enkele arbitrale beslissingen. Vanaken had er zijn slaap niet voor gelaten. ‘Bij ons is er momenteel niets negatiefs, dat klopt’, zegt hij. ‘Het zit inderdaad misschien wat mee, maar geluk dwing je ook af met dominant voetbal. We moeten niet te veel rekening houden met wat anderlecht over ons zei. Dit heeft helemaal niets met geluk te maken, we zijn gewoon beter.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Gratchski »

Onze dirigent, onze Maestro....

Vormer de stats, Vanaken het genie
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Fire »

Toch ook al 11 assists!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Thosjema
Tester
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:39

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Thosjema »

Lopende mensen rond hem en Hans bloeit open.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Gratchski »

:bow:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door JRut »

De reden dat Vormer de gouden schoen heeft gewonnen. Wat een jaar speelt die zeg.
#hetishierbeter
Plaats reactie