wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 19 feb 2024, 07:44loonkost 92 miljoen
Dat zal dan toch alle loonkosten zijn en niet enkel spelers :mrgreen: Daar zitten marketeers bij die grof geld ophalen voor de club hé en scouts die de wereld rond reizen. Wij zijn nu eenmaal de grootste geworden, dan heb je de hoogste loonkosten, wat is probleem? Dit is toch veel toffer dan periode voor 2013 waar we tweede of derde viool spelen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 21 feb 2024, 11:20
Sanders schreef: 19 feb 2024, 09:14 Ik moet eerlijk toegeven dat het de eerste keer in jaren is dat ik echt niet met een deftig gevoel de match tegen mauve tegemoet zie.
Ik wel, het is de eerste Belgische classico in jaren waar rsca terug een ploeg op het veld staan heeft, België heeft sinds 10 jaar eigenlijk geen classico meer. Maar we gaan wel winnen hoor, zeker op Jan Breydel ;)

Ik heb die topwedstrijden tegen rsca gemist, dit was de match van 't jaar vroeger en de voorbije 10 jaar was tegen rsca spelen feitelijk niet veel anders dan tegen stvv...
Wat mij betreft kan het niet slecht genoeg gaan met de mauve, ik vond die matchen tegen hen waarin we met 3-4 goals verschil wonnen fantastisch.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Tegen de vijfde uit Noorwegen. Er is echt nog veel mogelijk Europees.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Levi schreef: 23 feb 2024, 13:48 Tegen de vijfde uit Noorwegen. Er is echt nog veel mogelijk Europees.
Klopt, anderzijds ook niet onderschatten. Molde speelde wel al veel Europees dit seizoen (voorrondes CL en dan verder afgezakt) met onder meer kleine nederlagen met 1 goal verschil tegen Galatasaray (2x) en Leverkusen (1x), wat wel zijn impact zal gehad hebben op hun resultaten in de competitie. Ze wonnen de Noorse beker in december tegen het ons welbekende Bodo/Glimt.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Niet onderschatten maar blijft een haalbare kaart.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

We zijn de miserie weer aan het zoeken na een vroege voorsprong. Zal nooit veranderen onder deze coach.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Krijgen weeral wat we verdienen een gelijkmaker. Hopeloze wedstrijd strategie.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Na de 1-1 neem je dan de wedstrijd weer volledig in handen, zegt voldoende dat we niet op zoek gingen naar 2-0.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Sukkelaars. Op deze manier volgende week naar Genk kunt ge nog uit playoff 1 vallen. Hopeloos. Deila buiten dringend
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Door het werk enkel laatste 5 min gezien. Toen ik hoorde dat Balanta er weer inkomt terwijl ge voor staat voelde ik de bui alweer hangen. Triestig alweer,m. Heb het gehad met de trainer
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

GraspopperFCB schreef: 25 feb 2024, 15:29 Door het werk enkel laatste 5 min gezien. Toen ik hoorde dat Balanta er weer inkomt terwijl ge voor staat voelde ik de bui alweer hangen. Triestig alweer,m. Heb het gehad met de trainer
Match zoals heel seizoen, voorkomen, achteruit kruipen, gelijkmaker, terug aanvallen. Ploeg lijkt oprecht geen idee te hebben wat te doen. Linies uit elkaar. Met deze coach wordt het nooit wat. 12 punten achter op anderlecht onwaarschijnlijk.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Door het werk enkel laatste 5 min gezien. Toen ik hoorde dat Balanta er weer inkomt terwijl ge voor staat voelde ik de bui alweer hangen. Triestig alweer,m. Heb het gehad met de trainer. Krijgt er geen ploeg van en aan het bestuur ook een dikke middelvinger ! Zeggen dat we het Bayern van België kunnen worden…. Moesten hun schamen !
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Aan Balanta heeft het niet gelegen.
Heeft zijn werk perfect gedaan.
Gewoon de hele match te weinig gevoetbald. Wel veel inzet, maar dat was het zowat.
Met een draw mochten we tevreden geweest zijn.
En dan uiteindelijk ook weer het verhaal van het hele seizoen : het zit nooit eens mee & voor de mauven valt de bal de laatste tijd altijd goed.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

vanGentmaarvoorClub schreef: 25 feb 2024, 15:33 Aan Balanta heeft het niet gelegen.
Heeft zijn werk perfect gedaan.
Gewoon de hele match te weinig gevoetbald. Wel veel inzet, maar dat was het zowat.
Met een draw mochten we tevreden geweest zijn.
En dan uiteindelijk ook weer het verhaal van het hele seizoen : het zit nooit eens mee & voor de mauven valt de bal de laatste tijd altijd goed.
Niks tegen Balanta: Verre van maar dat is toch een teken dat je niet voo die 2-0 gaat. Zo simpel is het. Niet het voetbal dat voor ons staat. Al heel het seizoen niet. Enkel de eerste matchen kreeg ik een goed gevoel maar dat was snel voorbij …
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Tegenstander was gretiger en intenser vanaf de aftrap.
We komen 2 keer weg door terecht afgekeurde doelpunten, maar ze waren een teken aan de wand.

Onze reactie na de gelijkmaker is het grootste bewijs dat ofwel Deila vraagt om in te zakken na een voorsprong, ofwel dat de spelers zelf schrik hebben.

Mogelijks deze avond 20(!!!!!) punten achter op de eerste plaats. En dat eind februari. Met de duurste kern ooit in België. Broeksriem aantrekken deze zomer. Bestuur, sportieve cel, trainers en spelers mogen voor de spiegel gaan staan.
Plaats reactie