wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Niet om aan te zien.
Levi
A-kern
Berichten: 479
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Gameplan vandaag was voldoende mentaliteit tonen en mee bikkelen met cercle precies.
Los daarvan 2 100 procent kansen al voor thiago.
Levi
A-kern
Berichten: 479
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Gelukkig een goede reactie sinds de achterstand. Kom op erover nu!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Had onze recordtransfer die kansen gewoon afgemaakt .. Thiago 2x
En Jutgla ook een reuzenkans
Gewoon duidelijk gebrek aan efficiëntie in wat zoals verwacht een fysieke match bleek zonder veel kwaliteit
Sanders
Supersub
Berichten: 1103
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Weer een match waar we onszelf tekort doen.
Ondanks slecht spel hadden we de betere open kansen, is Thiago zo dom om toch nog rood te pakken en loopt er zoveel mis bii dat tegendoelpunt.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Moet ook weer lukken dat die bal net stuitert voor Mignolet maar leg toch die gast neer en pak geel. Waarom Deila Thiago liet staan na die afgekeurde rode kaart is mij een raadsel. Alles wees erop dat hij ze toch ging krijgen. Voor de rest was het om te janken tot aan de goal van cercle…
Goed gezind ben ik er alweer niet geworden. Heimwee naar de resultaten van enkele jaren geleden
Levi
A-kern
Berichten: 479
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Chapeau voor cercle dat ze top 6 staan maar om daar elke week naar te kijken naar dat soort voetbal nee dank u.
Los daarvan hadden we tot de achterstand ook niet echt een idee of plan om er iets aan te doen. Het was pas als cercle lager ging staan dat we dominant konden worden.
Zoals gezegd hadden we mits efficiëntie deze match zeker moeten winnen maar warm word ik hier niet van helaas.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ondertussen kunnen we wel echt van een patroon spreken. We doen ons systematisch tekort.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Topprestatie van onze coach. Laat onze spits rood pakken, na zoveel waarschuwingen ...met als resultaat dat hij niet speelt tegen rsca.
Bol het af vent
Levi
A-kern
Berichten: 479
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Peter schreef: 18 feb 2024, 17:12 Ondertussen kunnen we wel echt van een patroon spreken. We doen ons systematisch tekort.
Ook dat is een vorm van kwaliteit. Los daarvan was het gewoon inspiratieloos tot de 1-0
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Club heeft in de competitie meer niet dan wel gewonnen totnogtoe en dat met een loonkost die veruit de hoogste is met 92 miljoen, de nr. 2 spendeert 52 miljoen.
Het valt toch op dat ploegen met mindere goden (union, cercle, mauve) maar met een hecht blok, het stukken beter doen dan ploegen met individueel (op papier) de beste spelers maar die te weinig een collectief vormen, zoals Club.
Daarenboven zal Club in geen 100 jaar een prijs pakken met alweer een miscast van een trainer zoals Deila.
Sanders
Supersub
Berichten: 1103
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Ik moet eerlijk toegeven dat het de eerste keer in jaren is dat ik echt niet met een deftig gevoel de match tegen mauve tegemoet zie.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik kijk toch vooral naar de trainer hier, het is zijn job om er een geheel van te maken. Naar mijn gevoel halen we resultaten ondanks onze trainer, niet dankzij.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 19 feb 2024, 10:05 Ik kijk toch vooral naar de trainer hier, het is zijn job om er een geheel van te maken. Naar mijn gevoel halen we resultaten ondanks onze trainer, niet dankzij.
Dit dus !
Deila is tactisch 0,0 en te weten dat er voor hem gekozen werd, boven Blessin en Geraerts.
Als je maar deze resultaten kan behalen met dergelijke kern, dan ben je simpelweg geen goede trainer.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Sanders schreef: 19 feb 2024, 09:14 Ik moet eerlijk toegeven dat het de eerste keer in jaren is dat ik echt niet met een deftig gevoel de match tegen mauve tegemoet zie.
Ik wel, het is de eerste Belgische classico in jaren waar rsca terug een ploeg op het veld staan heeft, België heeft sinds 10 jaar eigenlijk geen classico meer. Maar we gaan wel winnen hoor, zeker op Jan Breydel ;)

Ik heb die topwedstrijden tegen rsca gemist, dit was de match van 't jaar vroeger en de voorbije 10 jaar was tegen rsca spelen feitelijk niet veel anders dan tegen stvv...
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie