wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Wat tegen de gang van ''t spel in, begin 2e helft, maar Thiago doet er wel weer eentje bij. Niet goed geplaatst maar wel keihard gekopt
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Haha, zalig, ons publiek 'Ruud, Ruud, Ruud' :mrgreen: zijn schot verdiende wel meer
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

De kans van Vossen de eerste helft en nu die van Vormer. Dikke maand geleden gingen die ballen binnen.
Als het hier 3-2 staat zit je opnieuw weer met een ander gevoel.
Ik vind dat we ze echt teveel in de match laten komen.

Moet wel zeggen, er zijn ploegen in 1A die veel minder kwaliteit hebben ik de aanvallende sector. Vossen, Vormer, Bruls, die Traore katterap.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

4-0 maar het had ook 6-2 ofzo kunnen zijn. Thiago trekt de lijn door, hopelijk is die nu echt vertrokken.
Tekenen van leven bij Skoras, assist en paar goei ballekes. Zat goed in de wedstrijd, jammer dat zen kans er niet ingaat.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Mature match, makkelijke zege, Skov is te goed voor de Belgische competitie.
Mooi om te zien dat Thiago en Skoras er beginnen door te komen.
Op naar zondag !
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Ik ben ook heel blij voor Thiago. Skoras vond ik, na vorige week in Besiktas, ook nu weer goed.
Wat mij opvalt bij hem is dat hij wel een neus lijkt te hebben voor assists. De assist op de goal van Skov vond ik zo een mooi voorbeeld. Hij was aan het zoeken, zoeken, en omdat er geen opening naar doel was, legt hij het balletje schuin terug richting backlijn tussen spelers van Waregem in; ipv Thiago dan te bereiken.

Vanaken vond ik ook weer goed. Die heeft er wat kilometers doorgejaagd gisteren. Kwam ballen ophalen achteraan, zwierf over het veld en probeerde aanwezig te zijn in de box bij hoge voorzetten.

Nusa kreeg een zware por in de rug en ik zag hem even tasten. Gezien zijn gevoelige rug, hield ik toch even mij hart vast...
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Sanders schreef: 07 dec 2023, 08:17 Ik ben ook heel blij voor Thiago. Skoras vond ik, na vorige week in Besiktas, ook nu weer goed.
Wat mij opvalt bij hem is dat hij wel een neus lijkt te hebben voor assists. De assist op de goal van Skov vond ik zo een mooi voorbeeld. Hij was aan het zoeken, zoeken, en omdat er geen opening naar doel was, legt hij het balletje schuin terug richting backlijn tussen spelers van Waregem in; ipv Thiago dan te bereiken.

Vanaken vond ik ook weer goed. Die heeft er wat kilometers doorgejaagd gisteren. Kwam ballen ophalen achteraan, zwierf over het veld en probeerde aanwezig te zijn in de box bij hoge voorzetten.

Nusa kreeg een zware por in de rug en ik zag hem even tasten. Gezien zijn gevoelige rug, hield ik toch even mij hart vast...
Die assist van Skoras is idd mooi gedaan. Die tik in 1 tijd op Skov (die offside liep) was héél, héél erg goed. Paar geslaagde dribbels, goei passen, stond ook vaak goed opgesteld. Ben blij dat we te zien krijgen dat er kwaliteit in zit, daar heb ik toch even aan getwijfeld eerlijk gezegd.

Match van Hans vond ik gisteren wat minder, paar keer balverlies dat tot kansen leidde. Speelt een sterk seizoen en werkt hard. Steevast bij de meest gelopen kilometers.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Sanders schreef: 06 dec 2023, 21:57 De kans van Vossen de eerste helft en nu die van Vormer. Dikke maand geleden gingen die ballen binnen.
Als het hier 3-2 staat zit je opnieuw weer met een ander gevoel.
Ik vind dat we ze echt teveel in de match laten komen.
Dat was inderdaad de eerste helft van 't seizoen ons grootste probleem. Onze kansen gingen op de paal of net niet in doel, hun kansen gingen net wél binnen. Nu spelen we beter en keert het geluk ook weer. Als we deze lijn doortrekken tot aan de winterstop zie ik het nog goedkomen :-).

Ook mooi trouwens dat we 5x op rij de 0 houden.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Iemand zin om voor de wedstrijd tegen Gent een pintje te drinken?
Ik overweeg van te komen maar zou alleen komen. De wedstrijd alleen zien, vind ik best ok maar voor en na de wedstrijd zou het wel fijn zijn om wat conversatie te hebben
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Frappant dat Nusa en Skov opnieuw op de bank starten.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Dat skov in de competitie op de bank moet starten daar is mijn verstand te klein voor. Wat nusa betreft zou het nog fysieke redenen kunnen hebben. Blijkbaar verkiest de coach een systeem zonder flankaanvallers maar met backs die hoog spelen en zinkernagel en nusa mee centraal. Onze 2 beste flankaanvallers op de bank. Absoluut niet mijn ideale team maar goed coach is baas. In geval van nusa ook gewoon jammer dat we die na dit seizoen wss kwijt zijn en nooit volwaardig hebben van kunnen genieten.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 10 dec 2023, 12:43 Dat skov in de competitie op de bank moet starten daar is mijn verstand te klein voor. Wat nusa betreft zou het nog fysieke redenen kunnen hebben. Blijkbaar verkiest de coach een systeem zonder flankaanvallers maar met backs die hoog spelen en zinkernagel en nusa mee centraal. Onze 2 beste flankaanvallers op de bank. Absoluut niet mijn ideale team maar goed coach is baas. In geval van nusa ook gewoon jammer dat we die na dit seizoen wss kwijt zijn en nooit volwaardig hebben van kunnen genieten.
Ik sluit mij hierbij aan.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Journalist vraagt niet eens waarom skov op de bank zit. Niveau van journalistiek ook zeer bedenkelijk. Das de meest pertinente vraag.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Waarom wordt zo snel beslist dat die goal niet telt? Op elk beeld dat ik zag leek die binnen...
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Heb geen enkel beeld gezien waar die er duidelijk over was. Maar zo’n fases worden zelfs overruled. Hebben ze nooit deftig beeld van.
Verder wel weer heel zwak club. Snap echt niet waarom wij zonder flank aanvallers blijven spelen
Plaats reactie