wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Filo schreef: 02 mar 2020, 02:11 Nadien is dat gemakkelijk gezegd, proficiat 👌
Nadien is makkelijk, vooraf is dom. Dit is statistisch ons beste seizoen sinds ergens in de jaren 60 volgens interview Mannaert paar weken terug. Toch logisch dat men niet wil meegaan in negativisme
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Nog efkes meegeven dat Brugge dit seizoen niet voorzien was op groepsfase CL, we hebben de beste en kleinste (25 spelers) kern in eerste klasse. Een aantal van onze basisspelers zitten aan 40 wedstrijden per eind februari en toch blijven ze redelijk fris en blijven ze winnen, 't zijn geen robots.

Ik wil het wel nog eens zien in de playoffs als Club Brugge spelers zoals iedereen 6 dagen voorbereiding hebben in plaats van systematisch 3 dagen. Denk dat we gewoon weer iedereen opvreten zoals voor nieuwjaar.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

DavidVM schreef:Mooi om zien hoe Horvath, ondanks z'n status, steeds enorm meeleeft en meeviert bij een overwinning. Gaat ook steeds de supporters groeten, mooie mentaliteit
Inderdaad.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Sinds de onderlinge confrontatie tegen Gent in december (1-1) haalde Club 20/24 en Gent 19/24.
En dat in een immens drukke periode voor FCB, straffe cijfers, me dunkt.
Ik geef toe dat de perceptie, ook bij mij, anders was en dat uiteindelijk de punten tellen... mea culpa dus.
Ik kijk al uit naar de komende weken waarin Club zich volop (buiten de beker finale) kan concentreren op de titel race.
Voorts blijkt Rits een uitstekend, zelfs meer doeltreffender, vervanger van Vormer te zijn.
Als nu nog eens onze spitsen terug de weg naar doel weten te vinden, ziet het er goed uit.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

Tiki Taka schreef:Sinds de onderlinge confrontatie tegen Gent in december (1-1) haalde Club 20/24 en Gent 19/24.
En dat in een immens drukke periode voor FCB, straffe cijfers, me dunkt.
Ik geef toe dat de perceptie, ook bij mij, anders was en dat uiteindelijk de punten tellen... mea culpa dus.
Ik kijk al uit naar de komende weken waarin Club zich volop (buiten de beker finale) kan concentreren op de titel race.
Voorts blijkt Rits een uitstekend, zelfs meer doeltreffender, vervanger van Vormer te zijn.
Als nu nog eens onze spitsen terug de weg naar doel weten te vinden, ziet het er goed uit.
Klasse post en dat zal ik niet snel zeggen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Ik heb na zondag het gevoel dat onze ploeg weer stilletjes aan richting zijn beste niveau aan het groeien is. Hopelijk zaterdag een goed pak rammel aan de buren geven en dan zijn we helemaal terug vertrokken
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

DavidVM schreef: 03 mar 2020, 09:24 Ik heb na zondag het gevoel dat onze ploeg weer stilletjes aan richting zijn beste niveau aan het groeien is. Hopelijk zaterdag een goed pak rammel aan de buren geven en dan zijn we helemaal terug vertrokken
Dat pak rammel aan de buren zal nodig zijn, want ze beginnen serieus naast hun schoenen te lopen
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

PetjeFCB schreef: 01 mar 2020, 21:45 Pff, waar ik mij zorgen over maak? Ga volgende week voor eerste keer met men zoon van 6 naar Jan Breydel. Had gehoopt op een derby met een afstraffing voor een Cercle om hem voor eens en voor altijd te binden aan Club... :mrgreen:
Geen Corona-angst om je zoontje mee te nemen naar het stadion? :|
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 04 mar 2020, 15:57
PetjeFCB schreef: 01 mar 2020, 21:45 Pff, waar ik mij zorgen over maak? Ga volgende week voor eerste keer met men zoon van 6 naar Jan Breydel. Had gehoopt op een derby met een afstraffing voor een Cercle om hem voor eens en voor altijd te binden aan Club... :mrgreen:
Geen Corona-angst om je zoontje mee te nemen naar het stadion? :|
Het zal hier stilaan ook gaan uitbarsten, die hysterie...
In Italië worden zelfs alle scholen en universiteiten gesloten.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

DavidVM schreef: 04 mar 2020, 15:57
PetjeFCB schreef: 01 mar 2020, 21:45 Pff, waar ik mij zorgen over maak? Ga volgende week voor eerste keer met men zoon van 6 naar Jan Breydel. Had gehoopt op een derby met een afstraffing voor een Cercle om hem voor eens en voor altijd te binden aan Club... :mrgreen:
Geen Corona-angst om je zoontje mee te nemen naar het stadion? :|
Zou voor het zoontje zo bang niet zijn. Tenzij hij (hopelijk niet) sukkelt met de gezondheid.
Paar dagen ziek en hij is er van af.
Maak mij eerder zorgen om de oudere mensen in het stadion.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

DavidVM schreef: 04 mar 2020, 15:57
PetjeFCB schreef: 01 mar 2020, 21:45 Pff, waar ik mij zorgen over maak? Ga volgende week voor eerste keer met men zoon van 6 naar Jan Breydel. Had gehoopt op een derby met een afstraffing voor een Cercle om hem voor eens en voor altijd te binden aan Club... :mrgreen:
Geen Corona-angst om je zoontje mee te nemen naar het stadion? :|

Nee eigenlijk niet. Gaat naar school ook deze week. We zien wel.
Zoals hier ook gezegd. In principe is hij in slechtste geval maar enkel dagen ziek en klaar.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 03 mar 2020, 08:06mea culpa
Handen omhoog steken als ge fout zit met iets is teken van intelligentie. Meeste mensen kunnen dit niet.
Laat ons allemaal positief zijn nu, Club had een verschroeiend programma en is nog een punt uitgelopen.
In playoffs hebben onze spelers evenveel rust en voorbereiding als andere teams, 11 finales.
Tegen dan is onze kapitein en mister europe terug.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Filo schreef: 03 mar 2020, 13:25Dat pak rammel aan de buren zal nodig zijn, want ze beginnen serieus naast hun schoenen te lopen
:mrgreen: Ze stonden 27 speeldagen moederziel alleen op de laatste plaats terwijl wij tegen Real, PSG en ManU speelden :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Vergas Ronald schreef: 05 mar 2020, 00:11
Filo schreef: 03 mar 2020, 13:25Dat pak rammel aan de buren zal nodig zijn, want ze beginnen serieus naast hun schoenen te lopen
:mrgreen: Ze stonden 27 speeldagen moederziel alleen op de laatste plaats terwijl wij tegen Real, PSG en ManU speelden :mrgreen:
Maar zweven doen ze wel ondertussen, ze denken dat ze kans maken, want ze haalden plotseling 12 op 12, na een 11 op 72, gokcoronachinees op stap??
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ziezo, we lopen nog 4 punten uit sinds de winterstop, nu reeds record punten reguliere competitie verbroken met nog één match te gaan.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie