wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

The_One schreef: 01 mar 2020, 15:53 Diatta, wat voor ramp is dat geworden zeg, al zoveel matchen op rij...
Diatta komt terug uit blessure zeg, altijd al dat negativisme ..
We hebben verdiend gewonnen ondanks het zware programma en meerdere geblesseerden. :wave:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Terecht gewonnen, degelijke match. En wat een spannend eind van de reguliere competitie, Genk zakt uit de top 6, KVM dringt nog de top 6 binnen, anderlecht begint plots te voetballen en Cercle pakt 9 op 9.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

vanGentmaarvoorClub schreef: 01 mar 2020, 16:57
The_One schreef: 01 mar 2020, 15:53 Diatta, wat voor ramp is dat geworden zeg, al zoveel matchen op rij...
Diatta komt terug uit blessure zeg, altijd al dat negativisme ..
We hebben verdiend gewonnen ondanks het zware programma en meerdere geblesseerden. :wave:
Er is een verschil tussen negativisme en realisme.
Net uit blessure? Hij heeft welgeteld 1 competitie match gemist door zijn blessure in februari:
https://www.transfermarkt.com/krepin-di ... erein/2282
Dat is voor mij geen reden om geen man meer voorbij te geraken, je vast te lopen en de bal weg te geven, zwakke balcontroles, slechte passes en egoïstisch te spelen of mooier gezegd "het zelf willen forceren". Hij speelt individueel, en niet als/in een team.
Voor mij mag Diatta op de bank gaan zitten en Okereke meer zijn kans krijgen...

Maar inderdaad, we hebben verdiend gewonnen, maar dat kon ik op die moment nog niet zeggen want de match was nog bezig... :coffee:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

The_One schreef: 01 mar 2020, 17:33
vanGentmaarvoorClub schreef: 01 mar 2020, 16:57
The_One schreef: 01 mar 2020, 15:53 Diatta, wat voor ramp is dat geworden zeg, al zoveel matchen op rij...
Diatta komt terug uit blessure zeg, altijd al dat negativisme ..
We hebben verdiend gewonnen ondanks het zware programma en meerdere geblesseerden. :wave:
Er is een verschil tussen negativisme en realisme.
Net uit blessure? Hij heeft welgeteld 1 competitie match gemist door zijn blessure in februari:
https://www.transfermarkt.com/krepin-di ... erein/2282
Dat is voor mij geen reden om geen man meer voorbij te geraken, je vast te lopen en de bal weg te geven, zwakke balcontroles, slechte passes en egoïstisch te spelen of mooier gezegd "het zelf willen forceren". Hij speelt individueel, en niet als/in een team.
Voor mij mag Diatta op de bank gaan zitten en Okereke meer zijn kans krijgen...

Maar inderdaad, we hebben verdiend gewonnen, maar dat kon ik op die moment nog niet zeggen want de match was nog bezig... :coffee:
Diatta mist de coaching van Ruud. En zou me niet verbazen moest die jongen al even met pijn gespeeld hebben. Dat soort blessures hindert zo'n speler echt wel.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Pff, waar ik mij zorgen over maak? Ga volgende week voor eerste keer met men zoon van 6 naar Jan Breydel. Had gehoopt op een derby met een afstraffing voor een Cercle om hem voor eens en voor altijd te binden aan Club... :mrgreen:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

12 punten voor nu wordt het pas echt moeilijk. Gent speelt zo goed, die laten niks liggen. Ow wait :lol:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

Vormdip, twee sterkhouders geblesseerd en Hans duidelijk last van die brace, moeilijk programma met Antwerp en Charleroi, uit naar Standard en Genk. Tussendoor nog Europees voetbal tegen Manchester United en wat is er gebeurd?

Juist ja 3 punten uitgelopen op onze dichtste concurrent en niet verloren in de competitie.

Maarja club suckt en wordt nooit kampioen want kwek is te sterk.


Loop toch zeiken TT
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Fire schreef: 01 mar 2020, 22:34Maarja club suckt en wordt nooit kampioen want kwek is te sterk
Ik begrijp dit ook niet, we speelden groepsronde CL, staan in de bekerfinale, 12 punten los op kop in competitie, 56 goals voor, 13 goals tegen en 1 match verloren dit seizoen. En maar klagen :mrgreen:
Filo schreef: 29 feb 2020, 15:09 Vormer en Dennis 6 weken uit, het word weer een leuke match op Genk, een gelijkspel zal het hoogst haalbare worden. En met de bekerfinale en de po wachten er ons stresserende matchen, en het 2015 scénario komt in zicht
Afbeelding
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Sinds nieuwjaar doen we het zogezegd slecht : Gelijkspel op verplaatsing in KVK, Charleroi en Luik. Alle andere wedstrijden gewonnen, waaronder op verplaatsing in anderlecht en Genk. We zijn één keer verslagen dit seizoen, een slagveld op verplaatsing in Antwerp. Onze spitsen scoren niet, da's juist, iedereen scoort bij Brugge, da's veel moeilijker om te verdedigen. Volgens mij lopen we nog 2 punten verder uit op Gent sinds nieuwjaar?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

PetjeFCB schreef: 01 mar 2020, 21:45 Pff, waar ik mij zorgen over maak? Ga volgende week voor eerste keer met men zoon van 6 naar Jan Breydel. Had gehoopt op een derby met een afstraffing voor een Cercle om hem voor eens en voor altijd te binden aan Club... :mrgreen:
Uw zoon twijfelt tussen Club en Cercle? Is abortus legaal in 't 27ste trimester?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Vergas Ronald schreef: 01 mar 2020, 23:38
Fire schreef: 01 mar 2020, 22:34Maarja club suckt en wordt nooit kampioen want kwek is te sterk
Ik begrijp dit ook niet, we speelden groepsronde CL, staan in de bekerfinale, 12 punten los op kop in competitie, 56 goals voor, 13 goals tegen en 1 match verloren dit seizoen. En maar klagen :mrgreen:
Filo schreef: 29 feb 2020, 15:09 Vormer en Dennis 6 weken uit, het word weer een leuke match op Genk, een gelijkspel zal het hoogst haalbare worden. En met de bekerfinale en de po wachten er ons stresserende matchen, en het 2015 scénario komt in zicht
Afbeelding
Nadien is dat gemakkelijk gezegd, proficiat 👌
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Vergas Ronald schreef: 01 mar 2020, 23:46
PetjeFCB schreef: 01 mar 2020, 21:45 Pff, waar ik mij zorgen over maak? Ga volgende week voor eerste keer met men zoon van 6 naar Jan Breydel. Had gehoopt op een derby met een afstraffing voor een Cercle om hem voor eens en voor altijd te binden aan Club... :mrgreen:
Uw zoon twijfelt tussen Club en Cercle? Is abortus legaal in 't 27ste trimester?
:mrgreen:

Neenee, supportert nu voor Club, maar wil door hem mee te nemen hem voor eens en voor altijd aan Club binden...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: 01 mar 2020, 22:34 Vormdip, twee sterkhouders geblesseerd en Hans duidelijk last van die brace, moeilijk programma met Antwerp en Charleroi, uit naar Standard en Genk. Tussendoor nog Europees voetbal tegen Manchester United en wat is er gebeurd?

Juist ja 3 punten uitgelopen op onze dichtste concurrent en niet verloren in de competitie.

Maarja club suckt en wordt nooit kampioen want kwek is te sterk.


Loop toch zeiken TT
Mekaar beginnen verwijten? Grow up snotneus. :rofl:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Filo schreef: 02 mar 2020, 02:11Nadien is dat gemakkelijk gezegd, proficiat 👌
Volledig gelijk, maar als je even terugscrollt ga je zien dat ik het voor de match al aangehaald had. En de voorspelling dat het een open match ging zijn is ook netjes uit gekomen. Alleen stom van die tegengoal, want zonder die ene fout was Genk volgens mij niet terug in de match gekomen.

Cercle komt op zich ook op een handig moment, want ze hebben net een voorsprong genomen in de strijd om het behoud en het is dus iets minder van moeten.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Mooi om zien hoe Horvath, ondanks z'n status, steeds enorm meeleeft en meeviert bij een overwinning. Gaat ook steeds de supporters groeten, mooie mentaliteit
Plaats reactie