wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Cedrinho schreef: 18 feb 2020, 17:59 Tijd om terug het voetbal te laten primeren. Spelers als Krmencik zijn een noodoplossing, geen basismateriaal. Wat ze ook mogen kosten.
Mandzukic, Drogba, Ibrahimovic, Giroud. Wesley recent in eigen rangen. Er zijn fantastische voorbeelden van spelers als Krmencik. Club speelde verschillende keren kampioen met R.Lange voorin.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 19 feb 2020, 02:49
Cedrinho schreef: 18 feb 2020, 23:29 Bloody hell, is die maar 1m74?
:suicide:
Openda is omgekeerde van targetman, is de snelste van deze groep, denk nog sneller dan Diatta en Okereke. We hadden na probleem Diagne niemand die voorin bal kon bijhouden of met rug naar de goal spelen. Ik vind 't nog steeds spijtig dat Diagne een idioot blijkt want is goeie targetman.
heb geen cijfers over hun versnelling en sprintsnelheid, maar zou best wel eens kunnen dat hij sneller is dan Diatta, Dennis en Okereke. En ter verdediging van Cé: voor zo'n kleine is hij niet bang om in duel te gaan en zijn lichaam te zetten, is hij vrij stevig, en werkt hij vaak hard, ook zonder bal. Maar een echte targetman is nog iets anders natuurlijk, voornamelijk door zijn gebrek aan lengte.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Ik vind het ook gewoon te simpel gesteld om alle schuld in Krmencik z'n schoenen te schuiven.
En wat dat roteren betreft, ideaal is dat inderdaad niet voor het vertrouwen, maar ik heb zo een vermoeden dat Clement zo stilletjes aan aan het werken is richting vaste basis voor de play-offs en nu vooral iedereen fris wil houden en wedstrijdritme wil geven
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

41 matchen ver, sommige ploegen komen maar aan 39 in een jaar.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Volgens Het Nieuwsblad is Vormer out voor vanavond en Vanaken onzeker.
Ik snap opeens waarom Clement gisteren op de de persconferentie zo voorzichtig was en sprak over een mirakel als we United zouden uitschakelen
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Tis zo enorm dubbel he.
Knallen tegen united en dan de komende weekends dan niet fit genoeg zijn om te winnen tegen charleroi en genk :/
Enorm moeilijke beslissing toch voor clement. Want stel dat je nu 1/6 pakt in de competitie is een groot deel waarvoor je al een gans seizoen al vecht gewoon ik rook opgegaan, op 2 weken.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Ge kunt moeilijk kwaad zijn op de achtervolgers dat blijven aanklampen natuurlijk :mrgreen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Pica schreef: 20 feb 2020, 09:12 Ge kunt moeilijk kwaad zijn op de achtervolgers dat blijven aanklampen natuurlijk :mrgreen:
Ik hou er in ieder geval rekening mee dat we nog punten laten liggen in de laatste 4 matchen reguliere.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Ik hou er rekening mee dat we de PO's als eerste starten en daarin gaan knallen.
Maar dat doet er allemaal niet toe, wat telt is vanavond.

Ge gaat mij niet zeggen dat ge voor de jupkesliga te winnen een spits van 15 miljoen euro gaat halen.
Das omdat ge droomt van meer in europa en dus moeten we de dip de voorbije weken misschien wel kaderen als aanloop naar de match vanavond.
Conditioneel is iedereen nog scherp, amper geblesseerden (en Diatta kunnen we vervangen é) en vooral vorige zondag nog ffkes het mentale spel gestart door de groep niet langer uit de wind te plaatsen.
Tijd aan de boys om het waar te maken.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Pica schreef: 20 feb 2020, 09:12 Ge kunt moeilijk kwaad zijn op de achtervolgers dat blijven aanklampen natuurlijk :mrgreen:
Op Gent ben ik altijd kwaad, aanklampen of niet :D
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 19 feb 2020, 10:21 41 matchen ver, sommige ploegen komen maar aan 39 in een jaar.
Nu 4 matchen in 8 dagen...heel drukke kalender nog de komende weken en de voorbije maanden al achter de rug...als dit zich maar niet wreekt in de play offs. :zwijgen:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

Pica man ik hoop dat je gelijk hebt.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Arbitrageteam trekt op nie te veel so far.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

1-1 aan de rust tegen ManU en u bestolen voelen omdat we het betere team zijn en een zuivere penalty ontnomen zijn :coffee:

Dit is dus waarom we moeilijk scoren in de competitie, voetballen tegen dit Club Brugge is zelfmoord voor een Belgisch team. Behalve (misschien) AA Gent gaat iedereen in de playoffs met betonmolen tegen ons spelen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Pff al hele match vloeken op Koussounou en dan doet hij dit. Pfff, waarom hem er niet afhalen...
Plaats reactie