[08.] Lior Refaelov

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Quid Rafa?

Laten vertrekken, Standard is een mooie club voor hem
6
18%
Laten vertrekken, maar niet naar een concurrent (dus geen PO1-ploeg)
8
24%
Laten vertrekken, maar niet naar een Belgische ploeg
12
36%
Behouden, ook al speelt hij amper, hij kan nog nuttig zijn voor Club
7
21%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

[08.] Lior Refaelov

Bericht door JRut »

Afbeelding

Algemeen

Voornaam Lior
Achternaam Refaelov
Nationaliteit Israël
Geboortedatum 26 april 1986
Leeftijd 30
Geboorteland Israël
Geboorteplaats Or Akiva
Positie Middenvelder
Lengte 175 cm
Gewicht 70 kg
Voet Rechter

Spelerscarrière

2011/2016 Club Brugge Afbeelding
2008/2011 Maccabi Haifa Afbeelding
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 30 jan 2018, 13:42, 2 keer totaal gewijzigd.
#hetishierbeter
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door PetjeFCB »

Door de plotse verhuis niets meer over zijn contractverlenging. Schande!

Bij deze:

Blij dat je langer bij ons blijft. Mss wel tot einde van je carrière. Mij niet gelaten...

:hup:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door Gratchski »

Zal hier carrière afsluiten, of nog jaartje Israël als afsluiter doen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door Tiki Taka »

Zou die niet beter geopereerd worden aan pubalgie? Kijk naar wat met Gedoz is gebeurd destijds, veel te lang getwijfeld om al dan niet te opereren en 5-6 maanden buiten strijd geweest.
Gebruikersavatar
NilsV
Tester
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:50

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door NilsV »

Tiki Taka schreef:Zou die niet beter geopereerd worden aan pubalgie? Kijk naar wat met Gedoz is gebeurd destijds, veel te lang getwijfeld om al dan niet te opereren en 5-6 maanden buiten strijd geweest.
Ging toch zodra het seizoen afgelopen was onder het mes?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door Tiki Taka »

Ik had gelezen dat het ondertussen beter was en een operatie niet direct aan de orde zou zijn. Iemand meer nieuws hieromtrent?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef:Dacht ik ook gelezen te hebben, Taka. Wel geen idee of dat zo'n goed idee is. Voor hetzelfde geld sukkelt hij tegen augustus dan weer met hetzelfde..
Zeker gezien de ervaring met Gedoz met dezelfde blessure, zou ik niet twijfelen en Refa asap opereren.
Gebruikersavatar
NilsV
Tester
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:50

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door NilsV »

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160517_02293874" onclick="window.open(this.href);return false;

Alles waar melding is van geen operatie: 18 mei 2016. Maar het lijkt toch voornamelijk een idee van Refealov zelf, dat HIJ de operatie zou willen vermijden. Lijkt me sterk dat club daar ook zo over denkt, al zeker door de inderdaad slechte ervaring met Gedoz.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door Pica »

NilsV schreef:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160517_02293874

Alles waar melding is van geen operatie: 18 mei 2016. Maar het lijkt toch voornamelijk een idee van Refealov zelf, dat HIJ de operatie zou willen vermijden. Lijkt me sterk dat club daar ook zo over denkt, al zeker door de inderdaad slechte ervaring met Gedoz.
Gezien de goeie ervaring met Joske(?) denk ik net dat het Club zelf is die de boot wil afhouden.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door MattJensen »

Pica schreef:
NilsV schreef:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160517_02293874

Alles waar melding is van geen operatie: 18 mei 2016. Maar het lijkt toch voornamelijk een idee van Refealov zelf, dat HIJ de operatie zou willen vermijden. Lijkt me sterk dat club daar ook zo over denkt, al zeker door de inderdaad slechte ervaring met Gedoz.
Gezien de goeie ervaring met Joske(?) denk ik net dat het Club zelf is die de boot wil afhouden.
Is Meunier daarvoor onder het mes gegaan?
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door Pica »

MattJensen schreef:
Pica schreef:
NilsV schreef:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160517_02293874

Alles waar melding is van geen operatie: 18 mei 2016. Maar het lijkt toch voornamelijk een idee van Refealov zelf, dat HIJ de operatie zou willen vermijden. Lijkt me sterk dat club daar ook zo over denkt, al zeker door de inderdaad slechte ervaring met Gedoz.
Gezien de goeie ervaring met Joske(?) denk ik net dat het Club zelf is die de boot wil afhouden.
Is Meunier daarvoor onder het mes gegaan?
En Vormer had toch ook zoiets niet?

Enfin, iedere speler/case is anders. Ik vind van mezelf dat ik niet de nodige medische expertise heb om beslissingen rond operatie of niet te bekritiseren, maar de dokters in opleiding die ik ken zeggen toch allemaal hetzelfde: met rust geraak je al ver. Zeker bij sporters omdat dit gewoon overbelasting is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door CePa »

Club Brugge en Refaelov houden adem in

Volgende week wordt beslist of Refaelov onder het mes moet. Een operatie en bijhorende inactiviteit van minstens tien weken zou een ware nachtmerrie betekenen voor de dribbelaar en Club Brugge, want op die manier mist hij waarschijnlijk de eerste wedstrijden van het kampioenenbal. De Club-man gaat enkele slapeloze nachten tegemoet. “Ik voel mezelf al veel beter, maar ik trainde of speelde nog niet aan een hoge intensiteit. Op het einde van vorig seizoen namen mijn drie dokters en ikzelf de beslissing om geen operatie te plannen. Volgens de dokters was de blessure niet van die aard dat een ingreep nodig was. Tijdens mijn vakantie heb ik vijf dagen per week een individueel programma gevolgd. We namen een berekend risico. Als nu blijkt dat ik toch een operatie moet ondergaan en een deel van de Champions League mis, zal ik er spijt van hebben dat ik het niet meteen na het seizoen gedaan heb. We hebben alleszins alles in het werk gesteld om een operatie te vermijden.”

De Champions League is volgens Rafa ook een middel om de groep samen te houden. Zelf vertrekt hij niet, daarvoor is hij te graag in Brugge. “Ik voel mij hier thuis, en ben nog niet verzadigd. Mijn werk is nog niet af. Vroeger was het hier de traditie om veel titels te winnen op korte tijd, en dat is nu ook de bedoeling.”
Never underestimate the power of PASSION
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door Nergens »

Is nu toch ook al paar keer dat men er denkt vanaf te zullen zijn door rust ipv operatie en achteraf toch nog geopereerd moet worden ...
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [8] Lior Refaelov

Bericht door BinonFCB »

Hopelijk alleen maar goed nieuws.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Plaats reactie