[T3.] Timmy Simons

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door JRut »

Peet schreef:
Cedrinho schreef: Dat interview doet toch klinken alsof hij verder wil :D Enfin, op zich leuk interview. Timmy wil duidelijk verderdoen, vindt het niet erg om op de bank te zitten. Hij laat het dus gewoon over aan het Clubbestuur. Als het bestuur hem een contractverlenging wil geven, dan doet hij verder, anders stopt hij als voetballer.
Snap dat niet. Zo'n slimme speler. Waarom jezelf dat aandoen. Vanaf je een bepaalde leeftijd voorbijgaat word je elk jaar echt exponentieel slechter. Ik ben wel bang hoe het op zijn 41e zal zijn en dat in een sport die alsmaar sneller en fysieker wordt.
Liefde voor het spelletje zeker? Aard van het beestje ook gewoon, zodanig kicken op de spanning van een wedstrijd en kampioenschap dat je dat maar niet opzij kunt schuiven. Timmy zijn goed recht, maar dat betekent niet dat Club daar moet in mee gaan natuurlijk.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RE: Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Gratchski »

BinonFCB schreef:
Peet schreef: Waarom op de bank? Uw invallers mogen geen echte verzwakking zijn. Denk wanneer hij geen matchritme meer zal hebben, het pijlsnel bergaf zal gaan.
Kan toch echt wel niet meer volgen. Belandt die op de bank, dan zal het indd snel achteruit gaan.
volgens mij ook
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door WesthoekUnited »

Lijkt me een perfecte deal!

http://clubbrugge.be/nl/nieuws/23418/ni ... mmy-simons" onclick="window.open(this.href);return false;
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Jelle »

Zoals ik had verwacht en gehoopt. Ook al speelt Timmy geen minuut volgend seizoen, dan nog heeft hij zeker een grote bijdrage aan de groep.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Gratchski »

Tussen kleedkamer en staf dus.
Geeft band ook door.

Ideaal
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door BlueJedi »

Gratchski schreef: Tussen kleedkamer en staf dus.
Geeft band ook door.

Ideaal
Zolang het maar niet op het veld is
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door IsO »

BlueJedi schreef:
Gratchski schreef: Tussen kleedkamer en staf dus.
Geeft band ook door.

Ideaal
Zolang het maar niet op het veld is
Blijft speler en kan dus opgesteld worden door onze nieuwe T1 als die dat zou willen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Tiki Taka »

Ik vind het een vreemde beslissing.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Alethio »

In De Standaard vandaag:
[spoiler]
Timmy Simons blijft speler, zij het in een andere rol’, luidde het gisteravond in het communiqué van Club Brugge.

Simons wordt een tussenstuk tussen de spelersgroep en de staf. Een vermomde trainer, van wie verwacht wordt veel van zijn ervaring te delen met de spelers, maar die tegelijk minder aan spelen toe zal komen. ‘Eigenlijk speelt Timmy in het ideale scenario geen minuut’, omschreef ceo Vincent Mannaert het. ‘Daarmee bedoel ik dat hij zijn rol optimaal zou hebben kunnen uitvoeren, als een speler die voortaan zijn ervaring deelt.’
Simons blijft een volwaardige speler die alles zal meetrainen, selecteerbaar blijft en een rugnummer krijgt. Alleen zijn kapiteinsband, die geeft hij door. ‘Ik voel me nog te fit om te stoppen’, vertelde Simons. ‘Mijn kapiteinsband geef ik door omdat ik meer een mentor zal spelen voor de jongere spelers. Je kunt dit echt beschouwen als een overgangsjaar waarin ik doorgroei naar een andere positie binnen de club.’
Simons kan volgend seizoen de oudste veldspeler ooit worden in de Jupiler Pro League als hij in december of later speelminuten vergaart
Een andere positie binnen de club, die ook dit jaar al geopperd werd. Binnen Club waren er twijfels of Simons nog wel een toekomst als speler had. Een nieuwe rol in de jeugdwerking of de technische staf kwam ter sprake. Een overgangsjaar waarin Simons vooral ervaring mag delen en niet meer als titularis beschouwd wordt, lijkt een mooi compromis.
Net zoals Club Brugge de ambitieuze Philippe Clement vorig seizoen opwaardeerde tot een T1/T2 die meerdere functies kreeg. ‘De keuze lag nochtans bij Timmy zelf’, gaf Mannaert wat tegengewicht. ‘Zoals Bart Verhaeghe eerder al had laten uitschijnen. Als Timmy zich nog goed voelde, dan mocht hij van ons blijven.’

Borkelmans voorbij?

Simons, die in december 40 werd, kan volgend seizoen wel de oudste veldspeler ooit worden in de Jupiler Pro League als hij in december of later speelminuten vergaart. Dan laat hij Vital Borkelmans achter zich, die 40 jaar en 349 dagen oud was toen hij afzwaaide bij Cercle Brugge.
Eerstdaags zitten Mannaert, Simons en diens makelaar Guy Bonny samen om alles in een eenjarig contract te gieten. ‘Maar met Timmy hebben we op dat vlak nooit problemen gehad’, knipoogde Mannaert. One more year.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Fire »

Timmy houden voor de continuïteit.
Nice!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Pica »

Al de rest zet aan dus ja :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Pica op 23 mei 2017, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Hannes »

Perfecte move. Had ik al op gehoopt.
Kan idd nog van goudwaarde zijn, zowel op de bank als voor het kopke van de jongeren.
Zal volgens mij zelfs niet veel meer op de bank zitten en geeft aan daar geen probleem mee te hebben.
Opnieuw grote klasse.
Bij de mauve zit er trouwens ook ene die dit al een heel seizoen heeft gedaan en waar geen onvertogen woord over de lippen komt.
Ook grote klasse. Moest hij nu nog zijn computer aan de kant laten... ;-)
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Bosko »

Als het de bedoeling is dat die niet meer speelt, dan heeft hij ook geen plaats op de bank.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door The_One »

Om genoeg belgen te hebben?
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door BinonFCB »

Dit snap ik toch niet hoor. Ofwel stop je en wordt hij T2 ofwel geef je nog een jaar alles om elke minuut te spelen. Dit is zinloos. Dan had ik liever een belofte in zijn plaats minuten zien maken..
Laatst gewijzigd door BinonFCB op 24 mei 2017, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Plaats reactie