[T3.] Timmy Simons

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Pica »

JRut schreef:
Pica schreef: Ik ben geen meter van gedacht veranderd na gisteren :mrgreen:

Ik herhaal in een 3(!) mans verdediging van goudwaarde. Zou tenminste de ruimte geven aan ons middenveld om op te schuiven.
Die logica snap ik niet direct. We spelen in b+ nu al met drie achteraan, los van Simons. Ofwel Claudemir ofwel Vormer, maar bijna-altijd iemand die zich laat uitzakken om zo backs hoger te krijgen en met drie achteraan spel op gang te brengen.

Wat Simons als CV daar bij zou helpen geen idee, speelt altijd tien meter achter de laatste andere man van Club. Logische reflex van iemand die weet dat hij te traag is om het nog dicht te lopen en geen ideale draaicirkel heeft om volledig into het duel te gaan. Maar dat laat niet onmiddellijk toe om op te schuiven. In situaties van b- en omschakelingen wordt dit enkel maar erger. Niet direct voorstander van.
De rest van het team is daar niet aan aangepast weliswaar. Als je ervoor Claudemir-Vormer zet, dan geraak je nergens natuurlijk.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door JRut »

Pica schreef:
JRut schreef:
Pica schreef: Ik ben geen meter van gedacht veranderd na gisteren :mrgreen:

Ik herhaal in een 3(!) mans verdediging van goudwaarde. Zou tenminste de ruimte geven aan ons middenveld om op te schuiven.
Die logica snap ik niet direct. We spelen in b+ nu al met drie achteraan, los van Simons. Ofwel Claudemir ofwel Vormer, maar bijna-altijd iemand die zich laat uitzakken om zo backs hoger te krijgen en met drie achteraan spel op gang te brengen.

Wat Simons als CV daar bij zou helpen geen idee, speelt altijd tien meter achter de laatste andere man van Club. Logische reflex van iemand die weet dat hij te traag is om het nog dicht te lopen en geen ideale draaicirkel heeft om volledig into het duel te gaan. Maar dat laat niet onmiddellijk toe om op te schuiven. In situaties van b- en omschakelingen wordt dit enkel maar erger. Niet direct voorstander van.
De rest van het team is daar niet aan aangepast weliswaar. Als je ervoor Claudemir-Vormer zet, dan geraak je nergens natuurlijk.
Simons laat dus toe om het middenveld te laten opschuiven, maar wel met andere middenvelders? Mij ben je kwijt in het verhaal Pica. :geenhup:
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Pica »

JRut schreef:
Pica schreef:
JRut schreef:
Pica schreef: Ik ben geen meter van gedacht veranderd na gisteren :mrgreen:

Ik herhaal in een 3(!) mans verdediging van goudwaarde. Zou tenminste de ruimte geven aan ons middenveld om op te schuiven.
Die logica snap ik niet direct. We spelen in b+ nu al met drie achteraan, los van Simons. Ofwel Claudemir ofwel Vormer, maar bijna-altijd iemand die zich laat uitzakken om zo backs hoger te krijgen en met drie achteraan spel op gang te brengen.

Wat Simons als CV daar bij zou helpen geen idee, speelt altijd tien meter achter de laatste andere man van Club. Logische reflex van iemand die weet dat hij te traag is om het nog dicht te lopen en geen ideale draaicirkel heeft om volledig into het duel te gaan. Maar dat laat niet onmiddellijk toe om op te schuiven. In situaties van b- en omschakelingen wordt dit enkel maar erger. Niet direct voorstander van.
De rest van het team is daar niet aan aangepast weliswaar. Als je ervoor Claudemir-Vormer zet, dan geraak je nergens natuurlijk.
Simons laat dus toe om het middenveld te laten opschuiven, maar wel met andere middenvelders? Mij ben je kwijt in het verhaal Pica. :geenhup:
Als je met 3 cv's speelt en je zet er twee 6'en voor, dan gaat dat niet werken. Dan mag je nog Poulain zetten als derde CV.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Gratchski »



credits to K
Laatst gewijzigd door Gratchski op 19 mei 2017, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Gratchski »

enorm bedankt voor alles, heerser echte captain, legende, alles wat je wilt, maar helaas makker... this is it...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Peet »

Het doet pijn aan de ogen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Cedrinho »

Dat interview doet toch klinken alsof hij verder wil :D Enfin, op zich leuk interview. Timmy wil duidelijk verderdoen, vindt het niet erg om op de bank te zitten. Hij laat het dus gewoon over aan het Clubbestuur. Als het bestuur hem een contractverlenging wil geven, dan doet hij verder, anders stopt hij als voetballer.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door BlueJedi »

Cedrinho schreef: Dat interview doet toch klinken alsof hij verder wil :D Enfin, op zich leuk interview. Timmy wil duidelijk verderdoen, vindt het niet erg om op de bank te zitten. Hij laat het dus gewoon over aan het Clubbestuur. Als het bestuur hem een contractverlenging wil geven, dan doet hij verder, anders stopt hij als voetballer.
Zou het echt onbegrijpelijk vinden als het bestuur hem nog een contractverlening wilt geven.

Dat Simons door weer wilt daar kan ik ergens inkomen en heb ik respect voor maar Club Brugge zijnde mag je daar nu echt niet meer op ingaan. Ofwel neem je hem op in de trainersstaf ofwel verlaat Simons Brugge maar hem nog een jaar meesleuren als balast in kern zie ik echt niet zitten en hoop dat de club doet ook niet gaat doen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Peet »

Cedrinho schreef: Dat interview doet toch klinken alsof hij verder wil :D Enfin, op zich leuk interview. Timmy wil duidelijk verderdoen, vindt het niet erg om op de bank te zitten. Hij laat het dus gewoon over aan het Clubbestuur. Als het bestuur hem een contractverlenging wil geven, dan doet hij verder, anders stopt hij als voetballer.
Snap dat niet. Zo'n slimme speler. Waarom jezelf dat aandoen. Vanaf je een bepaalde leeftijd voorbijgaat word je elk jaar echt exponentieel slechter. Ik ben wel bang hoe het op zijn 41e zal zijn en dat in een sport die alsmaar sneller en fysieker wordt.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Alethio »

Ik versta dat wel hoor. Als hij het nog zo graag doet, en Club wil hem nog, waarom niet? Zelfs al is het maar om te trainen en in te vallen, concurrentie te verzorgen, de groep te controleren,...
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door fcb 4 life »

Mag zeker nog een jaar doordoen, maar dan niet meer als onbetwiste basisspeler.
Zo'n speler op de bank is zeker niet slecht.
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Atarisjeuh »

Legenda 4ever. Maar sry volgend jr enkel vr de bank.
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door BinonFCB »

Op de bank als speler of T2 volgend seizoen.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door Peet »

Waarom op de bank? Uw invallers mogen geen echte verzwakking zijn. Denk wanneer hij geen matchritme meer zal hebben, het pijlsnel bergaf zal gaan.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: [03.] Timmy Simons

Bericht door BinonFCB »

Peet schreef: Waarom op de bank? Uw invallers mogen geen echte verzwakking zijn. Denk wanneer hij geen matchritme meer zal hebben, het pijlsnel bergaf zal gaan.
Kan toch echt wel niet meer volgen. Belandt die op de bank, dan zal het indd snel achteruit gaan.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Plaats reactie