JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
2
18%
Decarli
3
27%
Poulain
0
Geen stemmen
Mechele
2
18%
Denswil
0
Geen stemmen
Ngonge
1
9%
Amrabat
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
Vormer
1
9%
Vanaken
2
18%
Wesley
0
Geen stemmen
Rits
0
Geen stemmen
Openda
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door Khas »

zegmaardag schreef: 07 dec 2018, 23:07
Khas schreef: 07 dec 2018, 22:51
Pisvent Joos schreef: En dan is er nog dat omkoopschandaal waarin Club misschien een rol speelt.
Het walgelijkste moment van de avond.
Heb je echt wel verkeerd begrepen.
‘Waarin DIE club mogelijk een rol speelt.”

Was duidelijk naar de situatie van Beveren aan het verwijzen.
Verkeerd begrepen kan zeker, maar zo hoorde ik het. Op dat moment was ik in elk geval al niet meer rustig of rationeel.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door GenGhibli »

Khas schreef: 07 dec 2018, 23:16
zegmaardag schreef: 07 dec 2018, 23:07
Khas schreef: 07 dec 2018, 22:51
Pisvent Joos schreef: En dan is er nog dat omkoopschandaal waarin Club misschien een rol speelt.
Het walgelijkste moment van de avond.
Heb je echt wel verkeerd begrepen.
‘Waarin DIE club mogelijk een rol speelt.”

Was duidelijk naar de situatie van Beveren aan het verwijzen.
Verkeerd begrepen kan zeker, maar zo hoorde ik het. Op dat moment was ik in elk geval al niet meer rustig of rationeel.
Oei, ik ook mis hier. Sorry ook, zegmaardag.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

al die mensen die zagen op leko zouden toch is moeten inzien dat je als trainer een top opstelling kan plaatsen en goede wissels doen.. Als je spelers niet gemotiveerd zijn dan verlies je.

Ik vind het een regelrechte schande dat de spelers meer met de champions league bezig zijn dan met een matchke tegen waasland beveren want zo ziet het er na uit.

we krijgen de streken van anderlecht dikke nekken zijn en doen alsof je beter bent dant waasland beveren.

Bloet zweet en tranen wil ik zien elke match 100% inzet.
Jeugdscheidsrechter
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door GenGhibli »

Eigenlijk ook wel gek, dat wij geen enkele fitte flankspeler meer hebben. Letterlijk 6 man die daar kan spelen, allemaal out. Dat is toch ook wel gewoon heel brute pech. En Ngonge is er nog niet aan toe. Begin er maar aan. Trainen wij verkeerd ofzo?
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door Rafke7 »

kingpietro105 schreef: 08 dec 2018, 00:13 Ik vind het een regelrechte schande dat de spelers meer met de champions league bezig zijn dan met een matchke tegen waasland beveren want zo ziet het er na uit.

we krijgen de streken van anderlecht dikke nekken zijn en doen alsof je beter bent dant waasland beveren.

Bloet zweet en tranen wil ik zien elke match 100% inzet.
Dit inderdaad! Tegen Atletico zullen ze weer vlammen, hoor. Ik word er gek van! Beseffen die niet dat ze hun plaats voor volgend jaar aan het verspelen zijn??? :facewall:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 07 dec 2018, 22:35 De fout van Leko is niet dat hij Decarli niet wisselde. De fout van Leko is dat hij Decarli opstelde. Dat had altijd Vormer op rechts en Schrijvers of Rits centraal moeten zijn.

En over Nakamba op links: als hij Ngonge eraf halt, dan moet Fadiga erop. En als hij toch wil gaan schuiven, dan is Amrabat een logischer optie gezien hoe hij daar 3 wedstrijden terug inviel.

Nederlaag volledig op het conto van Leko.
En niet vergeten dat de thuismatch tegen WB al even zwak was.
Eerste deel, volledig mee akkoord, zei ik paar dagen geleden al.

Tweede deel, sorry maar vind ik nonsens. Iedereen was het erover eens dat Amrabat niet thuis hoort op de flank. Dus de reden "vorige keer stond die daar" ben ik niet mee eens. Ik vond Naka dat zelfs niet eens slecht doen op links.

Derde deel: trainer maakt zijn keuzes, de wissels daar zijn we het allemaal niet lee eens en die hebben ook duidelijk niet gepakt. Maar hoofdverantwoordelijkheid ligt bij de spelers. Vanaf minuut 1 zag je dat ze nonchalant waren, zelfs een beetje arrogant. Of het nu Standard, W-B of Atletico is, het minste dat je van een Club-speler mag verwachten is dat hij z'n truitje nat maakt. En dat was gisteren totaal niet het geval
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

Ik vraag me af welke KUTMENTALITEIT er heerst bij dit Brugge, ongelofelijk... Dit is opnieuw een bewijs van nonchalance, dat maar niet uit de ploeg geraakt en dit in combinatie met serieus zwakke spelers die maar opgesteld blijven worden (oa Decarli).
een ploeg die het te moeilijk vindt om zich op te laden voor ocharme één match...triestig
Geert2016
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2016, 09:21

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door Geert2016 »

Als ze geen goesting hebben dat ze dan direct forfait geven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

Eventjes een statistiekje dit zijn alle matchen voor een champions league match:

Club brugge lokeren- 2-1
De match voor match club brugge - dortmund

Club speelt zwak en voorkomt een nederlaag door een penalty van jelle vossen in de laatste minuut. Zwak beginnen en een non match spelen lokeren was gewon beter

Club brugge-cercle brugge 4-0
match voor athletico - club brugge

we winnen tegen een zeer zeer zwak cercle dat geen graadmeter is.


Club brugge- waasland beveren vrijdag 1-1
de match voor club brugge as monaco

Club speelt een non match en mag zelf blij zijn dat het niet verliest.

club brugge -oostende 4-0
Match voor as monaco- club brugge

Zelfde match als tegen cercle oostende is zeer zwak waardoor club geen moeite moet doen.


club brugge-zulte waregem 1-3
match voor dortmund-club brugge
zwakste club ooit dat ik thuis zag spelen onder leko ik wijt het aan motivatie en focus.

waasland beveren-club brugge 2-1
match voor club brugge-athletico madrid
Verliezen tegen een zeer gemotiveerd waasland beveen omdat wij zonder inzet en motivatie spelen.

Merk je iets op als wij tegen een ploeg spelen die met het mes op de tanden speelt voor een champions league match gaan we de boot in. cercle en oostende speelden zelf zonder enige grinta waardoor ze dan ook onderuit gingen alle andere ploegen haalde punten tegen ons.


Een gebrek aan MENTALITEIT EN INZET.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door Khas »

Even iets anders. Die opbouw bij de goal... prachtig.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door Polbemol »

De twee mooiste doelpunten waren van Club...
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

Polbemol schreef: 09 dec 2018, 18:40 De twee mooiste doelpunten waren van Club...
inderdaad mooie kopbal van decarli
Jeugdscheidsrechter
Emilio Ferrera
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 aug 2017, 10:18

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door Emilio Ferrera »

Wanneer zal Leko eens snappen dat als je geen deftige flankspelers hebt, dat je dan niet in een 3-5-2 moet spelen?

Tzijn de belangrijkste spelers uit je systeem? Zonder flanken die geen hele match op en af kunnen lopen en beslissend zijn kun je imo dit systeem niet spelen...

Grote fout Leko en als ik, me niet vergis is dit Nie de eerste maal dat ze we tegenkomen dit seizoen...
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door JRut »

Emilio Ferrera schreef: 10 dec 2018, 20:15 Wanneer zal Leko eens snappen dat als je geen deftige flankspelers hebt, dat je dan niet in een 3-5-2 moet spelen?

Tzijn de belangrijkste spelers uit je systeem? Zonder flanken die geen hele match op en af kunnen lopen en beslissend zijn kun je imo dit systeem niet spelen...

Grote fout Leko en als ik, me niet vergis is dit Nie de eerste maal dat ze we tegenkomen dit seizoen...
Wat is het alternatief?
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD18 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | vr 07/12 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Emilio Ferrera schreef: 10 dec 2018, 20:15 Wanneer zal Leko eens snappen dat als je geen deftige flankspelers hebt, dat je dan niet in een 3-5-2 moet spelen?

Tzijn de belangrijkste spelers uit je systeem? Zonder flanken die geen hele match op en af kunnen lopen en beslissend zijn kun je imo dit systeem niet spelen...

Grote fout Leko en als ik, me niet vergis is dit Nie de eerste maal dat ze we tegenkomen dit seizoen...
Dat vind ik dus ook. Leko kan geen beroep doen op zijn 6 flankspelers, dus zou hij toch moeten kunnen switchen van tactiek?
Plaats reactie