UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match

Horvath
3
9%
Mata
0
Geen stemmen
Poulain
1
3%
Mechele
12
34%
Denswil
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
Amrabat
8
23%
Nakamba
1
3%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
1
3%
Wesley
0
Geen stemmen
12de man
8
23%
Rits
0
Geen stemmen
Decarli
1
3%
Openda
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 35

GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door GenGhibli »

Cedrinho schreef: 27 nov 2018, 12:54 Zo lang Atletico wint van Monaco maakt het eigenlijk geen reet uit wat wij doen. Als we maar niet te hard afgaan. Zoals gezegd: niets te verliezen, elk punt is bonus.
We hebben al 4 punten, dus we zijn niet afgegaan en liggen in pole voor de 3e plaats.

Atletico-Monaco is om 18u55.
Als Atletico wint, dan zitten we safe voor Europees overwinteren en ligt de prioriteit voor ons bij de match op Standard. Gooi dus maar Fadiga in de basis ipv Dennis te vroeg te brengen bijvoorbeeld.
Maar als Atletico niet wint, dan moeten we toch zo veel mogelijk vol voor punten gaan tegen Dortmund, want Europees overwinteren is toch een must.
Bij Monaco gaat het wat beter, maar nog altijd niet goed genoeg om daar te gaan winnen. Fadiga is zeker geen slecht gedacht. Die jonge gasten gaan zich smijten. Zou hem ook zeker minuten gunnen. Amrabat zou ik ook durven zetten. Meer loopvermogen ook al. En hopelijk krijgen we er dan weer interessante opties bij.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef:Zo lang Atletico wint van Monaco maakt het eigenlijk geen reet uit wat wij doen. Als we maar niet te hard afgaan. Zoals gezegd: niets te verliezen, elk punt is bonus.
We hebben al 4 punten, dus we zijn niet afgegaan en liggen in pole voor de 3e plaats.

Atletico-Monaco is om 18u55.
Als Atletico wint, dan zitten we safe voor Europees overwinteren en ligt de prioriteit voor ons bij de match op Standard. Gooi dus maar Fadiga in de basis ipv Dennis te vroeg te brengen bijvoorbeeld.
Maar als Atletico niet wint, dan moeten we toch zo veel mogelijk vol voor punten gaan tegen Dortmund, want Europees overwinteren is toch een must.
Ben jij diezelfde persoon die nog altijd kwaad is op MPH, omdat hij een match liet schieten waar er echt niets meer op het spel stond?
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door MattJensen »


Bosko schreef:
Cedrinho schreef:Zo lang Atletico wint van Monaco maakt het eigenlijk geen reet uit wat wij doen. Als we maar niet te hard afgaan. Zoals gezegd: niets te verliezen, elk punt is bonus.
We hebben al 4 punten, dus we zijn niet afgegaan en liggen in pole voor de 3e plaats.

Atletico-Monaco is om 18u55.
Als Atletico wint, dan zitten we safe voor Europees overwinteren en ligt de prioriteit voor ons bij de match op Standard. Gooi dus maar Fadiga in de basis ipv Dennis te vroeg te brengen bijvoorbeeld.
Maar als Atletico niet wint, dan moeten we toch zo veel mogelijk vol voor punten gaan tegen Dortmund, want Europees overwinteren is toch een must.
Ben jij diezelfde persoon die nog altijd kwaad is op MPH, omdat hij een match liet schieten waar er echt niets meer op het spel stond?
2 jaar ouder en dus misschien wat slimmer? Of net niet?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

#ZonderJenne
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef: 27 nov 2018, 15:14
Cedrinho schreef: 27 nov 2018, 12:54 Zo lang Atletico wint van Monaco maakt het eigenlijk geen reet uit wat wij doen. Als we maar niet te hard afgaan. Zoals gezegd: niets te verliezen, elk punt is bonus.
We hebben al 4 punten, dus we zijn niet afgegaan en liggen in pole voor de 3e plaats.

Atletico-Monaco is om 18u55.
Als Atletico wint, dan zitten we safe voor Europees overwinteren en ligt de prioriteit voor ons bij de match op Standard. Gooi dus maar Fadiga in de basis ipv Dennis te vroeg te brengen bijvoorbeeld.
Maar als Atletico niet wint, dan moeten we toch zo veel mogelijk vol voor punten gaan tegen Dortmund, want Europees overwinteren is toch een must.
Ja want fuck wedstrijdvoorbereiding, kan je nog snel aanpassen een uur of zo voor de match ook é. Duh.
En fuck de CL, want we hebben al een punt dus gaan we niet meer af voor de rest van de wereld.
Misschien best zoals anderlecht doen en wat beloften laten starten, als we verliezen ist zo erg niet dan.

:brechtje:
Meer dan de 3e plaats zit er waarschijnlijk toch niet meer in, dus we moeten geen onnodige risico's nemen met spelers die bvb nog lichte blessures hebben. Also, het zijn professionals, dus ze moeten met wijzigingen omkunnen. Enne, wedstrijdvoorbereidingen... We spelen al anderhalf jaar in hetzelfde systeem, zo shocking zullen eventuele wijzigingen niet zijn. Stel dat een speler in de opwarming geblesseerd uitvalt moet je ook wijzigen, same shit. Het verandert niets aan de tactiek, gewoon aan de namen die je gebruikt. Je moet altijd spelen om te winnen, maar als je ziet dat Monaco verliest van Atletico, dan lijkt het me bvb verstandiger om Dennis te sparen en Fadiga te laten debuteren op links of Denswil te sparen en het opnieuw met Decarli te proberen. Ik heb het niet over de ganse ploeg overhoop gooien en een volledige b-ploeg te laten opdraven hé. Ik zeg gewoon dat als je de ploeg opstelt en bvb moet kiezen tussen met of zonder Dennis, dan kan je dat voor die ene naam gerust laten afhangen van het resultaat van Atletico-Monaco.
kingpietro105 schreef: 27 nov 2018, 15:20 Group A: Atlético Madrid (9 points) v Monaco (1) [18:55CET], Borussia Dortmund (9) v Club Brugge (4)

Dortmund will be through with a draw. Dortmund will clinch first place if they win and Atlético lose.
Atlético will be through if they win, or if Club Brugge fail to gain victory.

Club Brugge must win to stay in contention for a top-two finish.

Monaco can finish third but must reduce their gap to Brugge below three points.

Gewoon winnen en hopen dat dortmund verliest van as monaco. of gelijkspeelt tegen monaco als wij met meer dan 1 doelpunt winnen(bv 0-2)
Als we kunnen winnen moeten we dat zeker doen, sowieso. Maar we moeten geen onnodige risico's nemen met uit blessure terugkerende spelers. All I'm saying.
Bosko schreef: 27 nov 2018, 15:22Ben jij diezelfde persoon die nog altijd kwaad is op MPH, omdat hij een match liet schieten waar er echt niets meer op het spel stond?
Dat zal ik altijd blijven.
En zoals ik altijd heb gezegd over die Kopenhagenmatch: als we toen al 1 punt hadden gehad én zeker waren geweest van de laatste plaats, dan had ik MPH begrepen. Maar 1 punt of 0 punten is een wereld van verschil.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Bosko »

Is dat diezelfde Fadiga die morgenmiddag in Youth League gaat spelen?
En een speler die wedstrijdfit is de kans ontnemen om te spelen in het stadion van Dortmund, veel succes daarmee.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Cedrinho »

Het was maar een voorbeeld hé zeg. Zet daar Rits dan of Vanaken of Vormer of Plovie, whatever.
Ik zeg gewoon dat als Atletico wint van Monaco we bij mijn weten zeker zijn van de 3e plaats en we in mijn ogen geen onnodige risico's moeten nemen met spelers die uit blessure terugkeren.
Dat hoeft niets te veranderen aan de wedstrijdingesteldheid of de wil om te winnen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Pica »

Ja want een B ploeg opstellen in de CL is ok é cé :mrgreen:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Cedrinho »

Gast serieus. Lees eerst mijn posts voor je iets zegt, ik heb daar al duizend keer op geantwoord.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Pica »

Dus als je niets meer te winnen hebt is het niet ok om een b ploeg op te stellen.
Als je nog de tweede plaats kan halen is het ok om een b ploeg op te stellen.

Afbeelding

En plus we moeten onze wedstrijdvoorbereiding aanpassen een uur voor de match, in functie van een andere match

Afbeelding

Ook ffkes voor de duidelijkheid, tegen Dortmund win je niet zomaar é, "als we kunnen winnen" is maar een mogelijkheid als iedereen top is, coach/tactiek/uitvoering inclusief. Dus wat een BS uitspraak om te doen. Alsof Club ook zomaar ff een paar miljoen gaat laten liggen, want wat doet het er toe :mrgreen:

Iedere match ga je voluit en stel je de de beste ploeg op, rekening houdend met mentaal/fysiek/... dus opnieuw....

Afbeelding
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Cedrinho »

Ooooeeeeh, gifkes gebruikt. Het caps lock van 2018. Stoer ze.
Noem bullshit al wat ge wilt. Het maakt mijn rekening niet.
Meningen mogen verschillen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Pica »

Cedrinho schreef: 27 nov 2018, 16:17 Ooooeeeeh, gifkes gebruikt. Het caps lock van 2018. Stoer ze.
Noem bullshit al wat ge wilt. Het maakt mijn rekening niet.
Meningen mogen verschillen.
MAAR FEITEN NIET

Afbeelding
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door MattJensen »

Cedrinho schreef:Ooooeeeeh, gifkes gebruikt. Het caps lock van 2018. Stoer ze.
Noem bullshit al wat ge wilt. Het maakt mijn rekening niet.
Meningen mogen verschillen.
Soms is het beter om een mening niet te delen met anderen.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

#ZonderJenne
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Cedrinho »

Care. Ik ga er niet meer op in. Over al jullie punten heb ik mijn uitleg al gedaan. Was het niet vandaag, dan in de voorbije maanden/jaren. Of jullie mankeren de empathie om mijn standpunt te willen (proberen) begrijpen, of jullie hebben gewoon een andere mening. Either way: not my problem.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Clubpolska »

Voor mij is het simpel: de nationale competitie boeit mij matig tot niet, dank u PO's. Deze match is er een die mijn buik nog eens doet kriebelen, dus op zijn minst hun best doen en deze match serieus aanvangen mag ik hopelijk verwachten.

We gaan ze slaan die Duitsers.

En omdat het 2018 is én ik óók stoer ben:

Afbeelding
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Clubpolska »

(wij zijn de Turk en het vlees is dortmund)
Oh Frail.
Plaats reactie