UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match

Horvath
3
9%
Mata
0
Geen stemmen
Poulain
1
3%
Mechele
12
34%
Denswil
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
Amrabat
8
23%
Nakamba
1
3%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
1
3%
Wesley
0
Geen stemmen
12de man
8
23%
Rits
0
Geen stemmen
Decarli
1
3%
Openda
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 35

GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door GenGhibli »

Cedrinho schreef: 28 nov 2018, 22:53 Datgene gekregen waarvoor we gekomen waren.
Vat het wel goed samen, ja. Toch blij.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Knap, een 0-0 op verplaatsing tegen de top van Duitsland en Europa
(Budget van 400 miljoen euro tegen onze 60)
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door GenGhibli »

vanGentmaarvoorClub schreef: 28 nov 2018, 22:55 Knap, een 0-0 op verplaatsing tegen de top van Duitsland en Europa
(Budget van 400 miljoen euro tegen onze 60)
Nogmaals, wat een discipline. Heel knap resultaat. Dortmund ligt ons precies wel.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door kingpietro105 »

Blij met het velbevochten punt maar ik stel me toch vraagtekens bij bepaalde spelers. Spelen topmatchen in de champions league maar vegen hun voeten aan de competitiematch ervoor.

Wat een rot mentaliteit !!! Al die supporters die je komen steunen teleurstellen.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door The_One »

kingpietro105 schreef: 29 nov 2018, 06:44 Blij met het velbevochten punt maar ik stel me toch vraagtekens bij bepaalde spelers. Spelen topmatchen in de champions league maar vegen hun voeten aan de competitiematch ervoor.

Wat een rot mentaliteit !!! Al die supporters die je komen steunen teleurstellen.
Welke spelers dan?
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

Spelen op resultaat....kamperen voor de 16 en niks bij elkaar voetballen. Trage match tegen trage tegenstander. Geeuw, ok 1 punt, maar dit was geen voetbal. Wij zouden zelf betonvoetbal roepen. Maar nu brugge het doet, spelen we goed?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door JRut »

ILBA!

Wat een ploeg, wat een supporters, wat een club!
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef:Spelen op resultaat....kamperen voor de 16 en niks bij elkaar voetballen. Trage match tegen trage tegenstander. Geeuw, ok 1 punt, maar dit was geen voetbal. Wij zouden zelf betonvoetbal roepen. Maar nu brugge het doet, spelen we goed?
Je kent er echt niets van.

Spelen we met het hol open, krijgen we er 4 in ons mandje en kom je zeggen dat de mentaliteit echt niets is. Nu houden we Dortmund enorm goed af, hoeveel kansen hebben ze eigenlijk echt gekregen? En zelf kwamen we er af en toe uit.

Dortmund de afgelopen maanden Atletico afgedroogd met 4-0, Bayern ingemaakt en een gemiddeld doelpuntensaldo van 3 doelpunten thuis. Maar oh wee, een Club in een mindere periode trekt daartegen een versterkte burcht op, hoe durven ze?
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Tiki Taka »

Als Club supporter was het 94 min. nagelbijten, maar dan toch de opluchting dat de opdracht volbracht is, OEF.
Als neutrale toeschouwer zap je na 10 min. kijken weg want de match was niet om aan te zien.
Soit, dit resultaat moet vertrouwen geven in aanloop naar de resterende matchen toe in 2018.
Amrabat breide een sterk vervolg aan zijn gretige invalbeurt tegen Zulte Waregem, achteraf bleek ook dat hij
top 3 bij Club was wat betreft het meeste aantal gelopen km en pass accuracy. Doe zo voort man !
Ook Dennis vond ik goed en Mechele`s naam zal door menig scout zijn genoteerd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Tiki Taka »

FCB houdt nu al 32 miljoen over aan de CL deelname dit seizoen.
Jawadde dadde !!
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door zegmaardag »

Ik stel voor dat we die General Zuurpruim gewoon negeren.

Het feit dat de spelers dit tactisch zo gedisciplineerd hebben uitgevoerd laat mij geloven dat de spelers echt wel nog achter Leko staan. We hebben momenteel niet de vorm die we 2 maand geleden hadden en dan is het simpel: back to basics.

Qua spektakel een kutmatch, maar toch best fier dat je dat punt kan halen daar.

Ik ben wel voor de 3e of 4e keer teleurgesteld in Mata. Ik hoop dat Danjuma en Diatta snel weer fit mogen zijn.
Amrabat brengt power en snedigheid op het middenveld, al is zijn passing wel beperkt. In de competitie gaat hij met zijn rushes voorbij alles en iedereen lopen tegen de mindere ploegen. Echt een patsertje.

Mechele was wel weer beestig! Die gast mag echt stilaan zijn kans krijgen bij de Duivels.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Tiki Taka schreef: 29 nov 2018, 08:05 FCB houdt nu al 32 miljoen over aan de CL deelname dit seizoen.
Jawadde dadde !!
Klopt dat ? Lijkt me heel veel ..
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Pica »

Op voorhand had ik getekend voor een punt in deze groep.
Gezien de vorm van Monaco denk je wel dat er een 3-4/6 inzit tegen hen.
Dan ook op Dortmund (die in vorm is!!) een punt halen is gewoon knap.

Interessant om te zien dat we de boel ook gewoon kunnen toesmijten als het nodig is. Kan wel eens helpen in de EL.

Nu hopen op een stunt tegen Madrid thuis, zou een leuke match moeten worden gezien alles redelijk vast ligt
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door Hannes »

Simpelweg dikke match gespeeld! Verdedigend ja, maar mogen we?
Als je dit doet Chelsea zijnde (onder Mourinho bvb), is dat een blamage. Maar de context nu was helemaal anders.

Supporters waren simpelweg ongelooflijk! Dit was veruit de meest spectaculaire Europese uitmatch die ik al als supporter meemaakte. Met 5000 man 60.000 Duitsers een héle match overstemmen: R.E.S.P.E.C.T.!!! Was dat op tv eigenlijk duidelijk?

Eén puntje van kritiek: als je vóór de match al weet dat je de 3de stek beet hebt, waarom probeer je op het einde dan niet om alsnog te winnen? Dat het op een diefje zou zijn geweest: who cares? Dat deden die Duitsers bij ons ook, toch? Breng dan in de 80ste minuut Openda er in voor Wesley. Op die manier moest je qua organisatie niks veranderen. Wesley zijn pijp was toch uit, en dan heb je in die 10 resterende minuten alvast nog 3/4 mogelijkheden om Openda diep te sturen. Niemand van die Duitsers centraal achterin kon die bijhouden hoor.
En dat je dan in de 92ste minuut nog tijd wil winnen door een vervanging te doen: geen probleem. Maar breng er dan toch geen koude verdediger als Decarli in zeg. Zo roep je het bijna nog over jezelf af.
Mjaaa, ik ben een fan van Leko, maar zijn vervangingen begrijp ik soms van geen kanten.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: UCL SD05 | Borussia Dortmund - Club Brugge KV | wo 28/11 - 21:00

Bericht door t4nd »

zegmaardag schreef: 29 nov 2018, 08:09 Ik stel voor dat we die General Zuurpruim gewoon negeren.
Graag - don't feed the troll!
Pica schreef: 29 nov 2018, 08:38 Dan ook op Dortmund (die in vorm is!!) een punt halen is gewoon knap.
Dat vat het samen. Wie commentaar geeft op de speelwijze moet eens kijken naar wat Dortmund dit seizoen al gedaan heeft. Eerste in de Bundesliga met 35 doelpunten uit 12 wedstrijden. Onze eerste match tegen hen was tegen een ploeg in opbouw - nu was het tegen een geoliede machine terwijl wij in een vormdip zitten. Gewoon de slimste aanpak en heel gedisciplineerd uitgevoerd van onze spelers.
Plaats reactie