JPL SD15 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | za 10/11 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
4
18%
Mata
2
9%
Decarli
1
5%
Mechele
5
23%
Denswil
1
5%
Vlietinck
0
Geen stemmen
Nakamba
1
5%
Rits
1
5%
Vanaken
4
18%
Vormer
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Mitrovic
2
9%
Rezaei
0
Geen stemmen
Schrijvers
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD15 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | za 10/11 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

kingpietro105 schreef: 12 nov 2018, 09:41
JRut schreef: 12 nov 2018, 09:27 Ach kom, we gaan toch echt die excuses niet inroepen, zeker? Veel te simpel voor een topclub dat we pretenderen te zijn.

Gewoon simpelweg te zwak.

Wat wel klopt: wij hebben al uitwedstrijden gehad tegen de volledige linkerkolom, met uitzondering van de mauve. Van onze 8 uitwedstrijden hebben we er dus gehad tegen Genk (1°), Antwerp (3°), STVV (5°), Gent (6°), Standard (7°) en Charleroi (8°), aangevuld met Moeskroen en Zulte-Waregem.

Geen enkele andere topploeg heeft dat al gedaan tot dusver. Genk mag nog naar mauf, mag nog naar ons, naar STVV, naar Charleroi. anderlecht heeft al een uitwedstrijd minder en mag nog op verplaatsing naar Standard, Gent, STVV en Antwerp, om maar enkele te zeggen. Ik denk dat dat, wat uitwedstrijden betreft, al een veel structureler beeld van onze competitie aangeeft.

Om er dan nog de punten aan toe te voegen:
Club haalt 12 op 24 op verplaatsing.
Mauf haalt 12 op 21 op verplaatsing.
Genk haalt 18 op 24 op verplaatsing.
En Antwerp haalt 16 op 21 op verplaatsing.

Gelet op het schema dat wij al gedraaid hebben, vind ik ons puntentotaal op verplaatsing geen schande. Zeker niet gezien de Europese belasting en de Europese prioriteit die dit jaar duidelijk geldt (en terecht). We zitten gewoon aardig op schema.
Ik kijk niet alleen naar de punten maar ook naar het voetbal. En op dat gebied is club brugge wel goed bezig uiteraard hebben we nog steeds non matchen zoals op charleroi maar ik zie toch ook veel matchen met goed voetbal. Als je dat vergelijkt met de mauve spelen echt slecht voetbal en dat kan niet blijven duren.

Die match tegen gent speelde op de counter tegen 10 man dit zorgde ervoor dat gent nog goede kansen kreeg.
Het is wel verwonderlijk dat de mauve zo slecht voetbal spelen en uiteindelijk maar 1 punt achter ons staan in de
rangschikking. Ik heb het gevoel dat we vorig seizoen mindere matchen toch winnend afsloten en dat we in zo`n matchen
dit seizoen het laken uiteindelijk niet naar ons toe trekken.
Ok, in principe zouden dus de uitmatchen in de terugronde (behalve de mauve) iets makkelijker moeten zijn dan deze
die we totnogtoe hebben afgerond.
Hopelijk recupereren we enkele sterkhouders na de interland break, want de ziekenboeg zit behoorlijk vol.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD15 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | za 10/11 - 18:00

Bericht door GenGhibli »

Tiki Taka schreef: 12 nov 2018, 10:00
kingpietro105 schreef: 12 nov 2018, 09:41
JRut schreef: 12 nov 2018, 09:27 Ach kom, we gaan toch echt die excuses niet inroepen, zeker? Veel te simpel voor een topclub dat we pretenderen te zijn.

Gewoon simpelweg te zwak.

Wat wel klopt: wij hebben al uitwedstrijden gehad tegen de volledige linkerkolom, met uitzondering van de mauve. Van onze 8 uitwedstrijden hebben we er dus gehad tegen Genk (1°), Antwerp (3°), STVV (5°), Gent (6°), Standard (7°) en Charleroi (8°), aangevuld met Moeskroen en Zulte-Waregem.

Geen enkele andere topploeg heeft dat al gedaan tot dusver. Genk mag nog naar mauf, mag nog naar ons, naar STVV, naar Charleroi. anderlecht heeft al een uitwedstrijd minder en mag nog op verplaatsing naar Standard, Gent, STVV en Antwerp, om maar enkele te zeggen. Ik denk dat dat, wat uitwedstrijden betreft, al een veel structureler beeld van onze competitie aangeeft.

Om er dan nog de punten aan toe te voegen:
Club haalt 12 op 24 op verplaatsing.
Mauf haalt 12 op 21 op verplaatsing.
Genk haalt 18 op 24 op verplaatsing.
En Antwerp haalt 16 op 21 op verplaatsing.

Gelet op het schema dat wij al gedraaid hebben, vind ik ons puntentotaal op verplaatsing geen schande. Zeker niet gezien de Europese belasting en de Europese prioriteit die dit jaar duidelijk geldt (en terecht). We zitten gewoon aardig op schema.
Ik kijk niet alleen naar de punten maar ook naar het voetbal. En op dat gebied is club brugge wel goed bezig uiteraard hebben we nog steeds non matchen zoals op charleroi maar ik zie toch ook veel matchen met goed voetbal. Als je dat vergelijkt met de mauve spelen echt slecht voetbal en dat kan niet blijven duren.

Die match tegen gent speelde op de counter tegen 10 man dit zorgde ervoor dat gent nog goede kansen kreeg.
Het is wel verwonderlijk dat de mauve zo slecht voetbal spelen en uiteindelijk maar 1 punt achter ons staan in de
rangschikking. Ik heb het gevoel dat we vorig seizoen mindere matchen toch winnend afsloten en dat we in zo`n matchen
dit seizoen het laken uiteindelijk niet naar ons toe trekken.
Ok, in principe zouden dus de uitmatchen in de terugronde (behalve de mauve) iets makkelijker moeten zijn dan deze
die we totnogtoe hebben afgerond.
Hopelijk recupereren we enkele sterkhouders na de interland break, want de ziekenboeg zit behoorlijk vol.
Misten toch veel dreiging van de flanken. Diatta was zooo goed tegen Genk. En dan ook geen Danjuma. Net teveel voor een uitmatch tegen Charleroi. Valt Denswil daar ook nog eens uit. Samen met Mechele niet vervangbaar op de moment. Samenloop van omstandigheden. Net wat kwaliteit te weinig. Kan gebeuren. Hopelijk iedereen recupereren na de break. Dan zijn we nog altijd evenwaardig aan Genk. :thumba:
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD15 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | za 10/11 - 18:00

Bericht door naka 30 »

Nee, dan zijn we beter dan genk... 8-)
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD15 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | za 10/11 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

blijvend zeer in de ploeg: nonchalance! meer niet
Plaats reactie