JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
3
7%
Mata
0
Geen stemmen
Poulain
1
2%
Mechele
0
Geen stemmen
Denswil
1
2%
Diatta
3
7%
Nakamba
1
2%
Rits
6
15%
Vanaken
14
34%
Schrijvers
11
27%
Wesley
0
Geen stemmen
Rezaei
1
2%
Vlietinck
0
Geen stemmen
Amrabat
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door DavidVM »

james schreef:
DavidVM schreef: Dat proces van vorig jaar is hier al zo vaak aangehaald als een reden om Letica te laten staan, maar daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Het is niet omdat er een paar keepers vorig jaar geflaterd hebben dat de keeper van dit jaar eindeloos krediet heeft toch? Letica is al meermaals fameus in de fout gegaan, heeft gelukkig voor hem niet altijd gevolgen gehad. Van mij mag hij gerust blijven staan en mijn ongelijk bewijzen natuurlijk
geen gevolgen ? 2 punten op antwerp en misschien 2 op stvv
Ik zei niet geen gevolgen, ik zei dat het niet altijd gevolgen had. Ik herinner mij een plukbal tegen anderlecht die hij zomaar door zn armen laat glippen, tegen Beveren een pisballetje die hij laat schieten, die fase waar Monaco 0-2 had kunnen maken...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Khas »

t4nd schreef:
Khas schreef:
Pieter schreef: Letica niet in de selectie wegens "blessure", ben eens benieuwd welke gevolgen dit voorval zal hebben op onze keeperskwestie...
Ik hoop dat dit de waarheid is, anders hebben we een trainerskwestie.
Op zich niet hé. Voor hetzelfde geld hebben ze met Letica gesproken, en samen overeen gekomen om nu 2 matchen even aan de kant te zitten - rust in z'n hoofd terug te vinden - en daarna terug te mogen komen.
In dat geval zeker. Dan zit je met serieuze incompetentie.
Mentale begeleiding is geen grap.
Laatst gewijzigd door Khas op 29 okt 2018, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

ze zullen waarschijnlijk een gesprek met hem gehad hebben met daarin de boodschap hem even te laten rusten en ze zullen afgesproken hebben naar de media toe te communiceren dat het om een blessure gaat...als horvath het goed doet dan zal hij sowieso zijn plaats kwijt zijn...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Qua communicatie naar de buitenwereld toe, is het het ideale scenario:
- Doet Horvath het niet beter, dan neemt Letica gewoon terug over want "terug uit blessure".
- Doet Horvath het wel beter, dan wordt het "ja, Letica is terug, maar goed ja, Horvath doet het goed dus kan je hem moeilijk zomaar terug aan de kant schuiven".

Of het qua mental coaching van Letica de juiste beslissing is, is een andere vraag... (Tenzij hij toch echt geblesseerd is natuurlijk.)
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 29 okt 2018, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Tester
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 jun 2016, 15:24

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Pieter »

Cedrinho schreef: Qua communicatie naar de buitenwereld toe, is het het ideale scenario:
- Doet Horvath het niet beter, dan neemt Letica gewoon terug over want "terug uit blessure".
- Doet Horvath het wel beter, dan wordt het "ja, Letica is terug, maar goed ja, Horvath doet het goed dus kan je hem moeilijk zomaar terug aan de kant schuiven".

Of het qua mental coaching van Letica de juiste beslissing is, is een andere vraag... (Tenzij hij toch echt geblesseerd is natuurlijk.)
Of Horvath doet het niet beter, waardoor Letica meteen terug moet spelen en hij nóg meer druk op zijn schouders krijgt. (Want oh wee als hij opnieuw door de mand valt, dan is het keepersprobleem groter dan ooit...)

Achja, veel zal gewoon afhangen van de mentale sterkte van Karlo, én van het spelniveau van club, want dat kan ook al veel helpen ;)
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: Qua communicatie naar de buitenwereld toe, is het het ideale scenario:
- Doet Horvath het niet beter, dan neemt Letica gewoon terug over want "terug uit blessure".
- Doet Horvath het wel beter, dan wordt het "ja, Letica is terug, maar goed ja, Horvath doet het goed dus kan je hem moeilijk zomaar terug aan de kant schuiven".

Of het qua mental coaching van Letica de juiste beslissing is, is een andere vraag... (Tenzij hij toch echt geblesseerd is natuurlijk.)
De communicatie naar de buitenwereld toe moeten ze zich niet mee bezighouden. De ploeg telt, de buitenwereld niet.
Maar soit, hij zou effectief gekwetst zijn.
Laatst gewijzigd door Khas op 29 okt 2018, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Khas schreef: De communicatie naar de buitenwereld toe moeten ze zich niet mee bezighouden. De ploeg telt, de buitenwereld niet.
Couldn't agree more.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door The_One »

Cedrinho schreef:
Khas schreef: De communicatie naar de buitenwereld toe moeten ze zich niet mee bezighouden. De ploeg telt, de buitenwereld niet.
Couldn't agree more.
Couldn't disagree more.
Het is niet voor de buitenwereld dat ze zo'n communicatie doen. Dat is vooral om Letica te beschermen. Dat is puur om zijn reeds wankelende zelfvetrouwen niet nog meer af te breken dan nodig.

Stel dat je op je werk een taak wordt afgenomen en aan een ander wordt gegeven. De werkgever zegt tegen jou dat die ander het beter kan. Wat denk je dat er beste is voor je vertrouwen: Dat de werkgever tegen de rest van het bedrijf zegt dat je elders nodig bent, of dat je gewoon niet goed genoeg bent...
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door nesnaj713 »

Wat als Letica nu eens gewoon effectief geblesseerd is? :shock:

Die complottheorieën die hier altijd gezocht worden zeg :brechtje:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

naka 30 schreef: ze zullen waarschijnlijk een gesprek met hem gehad hebben met daarin de boodschap hem even te laten rusten en ze zullen afgesproken hebben naar de media toe te communiceren dat het om een blessure gaat...als horvath het goed doet dan zal hij sowieso zijn plaats kwijt zijn...
Idd
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Weer geen spoor te bekennen van Dennis noch Danjuma. Alle aanvallende impulsen zullen weer van Vanaken dienen te komen...
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: Weer geen spoor te bekennen van Dennis noch Danjuma. Alle aanvallende impulsen zullen weer van Vanaken dienen te komen...
Om dan weer te zeggen dat hij slecht speelt als hij scoort en een assist geeft...
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Weer geen spoor te bekennen van Dennis noch Danjuma. Alle aanvallende impulsen zullen weer van Vanaken dienen te komen...
Om dan weer te zeggen dat hij slecht speelt als hij scoort en een assist geeft...
Heb ik niet gezegd. :teach:
En ja, het is een feit dat Club (veel) te afhankelijk is van Vanaken.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

IsO schreef:
Generaloberst schreef:
nesnaj713 schreef: Toch eens wat veranderingen aanbrengen lijkt mij.. Ik zou opteren voor:
Letica in doel.
Mitrovic, Mechele en Denswil centraal vanachter.
Dan afhankelijk wie fit is, maar ik hoop dat Dennis en Danjuma de flanken kunnen doen. Anders zou ik Cools toch nog eens een (laatste) kans geven samen met Diatta.
OP het middenveld Vormer eens een speeldag rust geven en beginnen met Nakamba, Rits en Vanaken.
In de spits zou ik voor Rezaei en Openda gaan. Ik wil Openda eens zien starten en Rezaei is naar een betere vorm aan het groeien.
Rezaei groeit naar een beter vorm? dat mag stilletjesaan wel eens gebeuren he? binnengehaald als direct versterking, want hij kende onze competitie :teach: maar ik heb hem nog niks zien klaarspelen om zijn dure transfer te rechtvaardigen.
Je hebt gelijk. Hij heeft nog niet veel getoond. Maar je maakt daarbij graag abstractie van het feit dat hij hier pas eind augustus toekwam en dus geen kans kreeg om tijdens de voorbereiding te wennen aan het systeem-Leko. En van het feit dat hij van de 12 tot nu toe gespeelde matchen in de JPL er amper 5 voor ons in actie kon komen (de eerste 4 speelde hij nog voor Charleroi, en 3 andere was hij out met een knieprobleem). Of van de mogelijkheid dat hij na dat knieprobleem misschien wel wat tijd nodig heeft om terug volledig wedstrijdfit te raken, maar toch al moest aantreden door het uitvallen van Vossen.

Stel je voor dat de realiteit soms complexer is dan een boutade op een forum. Maar ja, eens kijken naar de context is zo lastig. Doen we beter niet.
Akkoord dat hij zich moet aanpassen aan het systeem, maar hij werd nét gehaald omdat hij onze competitie kent, en een meerwaarde zou zijn. Om de bal in doel te trappen heb je niet veel aanpassing nodig, wel om in het systeem te spelen (maar daar passen momenteel veel spelers van brugge niet in, alsook de zoektocht naar een systeem is mss niet slecht lol).
Laatst gewijzigd door Generaloberst op 30 okt 2018, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef: Weer geen spoor te bekennen van Dennis noch Danjuma. Alle aanvallende impulsen zullen weer van Vanaken dienen te komen...
Wat betekent dat KVO gewoon een mannetje op Vanaken zal plaatsen en zo wordt Club onmondig.
Plaats reactie