JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
3
7%
Mata
0
Geen stemmen
Poulain
1
2%
Mechele
0
Geen stemmen
Denswil
1
2%
Diatta
3
7%
Nakamba
1
2%
Rits
6
15%
Vanaken
14
34%
Schrijvers
11
27%
Wesley
0
Geen stemmen
Rezaei
1
2%
Vlietinck
0
Geen stemmen
Amrabat
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Bosko »

Afbeelding Club Brugge KV - KV Oostende Afbeelding
___________________________________________________________________________________________________
Din 30 oktober 2018 om 20u30 - Jupiler Pro League - Speeldag 13 - Jan Breydelstadion, Brugge
Laatst gewijzigd door Bosko op 30 okt 2018, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

Waarom op een dinsdag? en niet woensdag? dan hebben de meeste mensen verlof de dag erna (1 november)

als iemand ene ticketje wil zeg het me ik ga me zitje verkopen.
Jeugdscheidsrechter
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

ik zou ook mijn ticket verkopen, als ik lees dat in het topic van de match tegen stvv dat jij denkt dat de mauves die 1-2 voorsprong nooit zouden weggeven (ze hebben dit seizoen al meer voorsprong weg gegeven dan goals gemaakt) dan zou je misschien op woensdag in brussel kunnen gaan kijken!!!
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

naka 30 schreef: ik zou ook mijn ticket verkopen, als ik lees dat in het topic van de match tegen stvv dat jij denkt dat de mauves die 1-2 voorsprong nooit zouden weggeven (ze hebben dit seizoen al meer voorsprong weg gegeven dan goals gemaakt) dan zou je misschien op woensdag in brussel kunnen gaan kijken!!!
belachelijk reactie sommige mensen moeten werken de dag nadien en moeten vroeg op hun werk zijn voor externe audit dus daarom ga ik niet naar de match niet omdat het slecht gaat.

Reacite is voornamelijk op het laate aanvangsuur doordeweeks


En mijn reactie op forum in STVV gaat ervover dat club het moeilijk heeft om ook slechte matchen te winnen zoals de mauve dat soms doen (niet dit seizoen idd)
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op 28 okt 2018, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

ik moet ook werken, kmoe zelfs opstaan om 4u de woensdagmorgen en kzal der maar tegen 1u inzitten :nice: MAAR ge hebt inderdaad gelijk, ik moet uw rekening niet maken, laten we bij deze vrede sluiten :thumba: Ik ergerde mij trouwens meer aan jouw post in het topic van stvv-club en niet aan het feit dat je de wedstrijd niet kan bijwonen, bij deze min excuses...
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door DavidVM »

Hoe zit het met de gekwetsten van zaterdag? Wie komt er terug?
Ik zou sowieso Horvath zetten (ik geloof echt in die gast), Vormer zou ik er ook uithalen voor Rits en Schrijvers mag blijven staan naast Wesley
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: Hoe zit het met de gekwetsten van zaterdag? Wie komt er terug?
Ik zou sowieso Horvath zetten (ik geloof echt in die gast), Vormer zou ik er ook uithalen voor Rits en Schrijvers mag blijven staan naast Wesley
Ik hoop dat Dennis en/of Danjuma terug beschikbaar zullen zijn. Akkoord met bovenstaande suggesties.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door JRut »

Altijd Letica laten staan, wasmedanu. Kerel is jong en herpakt zich zaterdag ook al bij al degelijk na zijn vroege blunder. Er staat daar (veel meer dan bij Horvath) een kop op met vastberadenheid en wilskracht. Ik geloof erin. We storten ons trouwens in hetzelfde proces als vorig jaar moesten we hem nu slachtofferen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door DavidVM »

Dat proces van vorig jaar is hier al zo vaak aangehaald als een reden om Letica te laten staan, maar daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Het is niet omdat er een paar keepers vorig jaar geflaterd hebben dat de keeper van dit jaar eindeloos krediet heeft toch? Letica is al meermaals fameus in de fout gegaan, heeft gelukkig voor hem niet altijd gevolgen gehad. Van mij mag hij gerust blijven staan en mijn ongelijk bewijzen natuurlijk
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

Ze hebben horvath gewisseld na de match op genk wanneer hij een goal tegenkrijg die veel keepers niet kunnen hebben. erg veel kans heeft die niet gehad.

Ik zou hem nog laten staan en hem een kans geven. we hebben horvath ook te snel afgeschreven voor veel minder eigenlijk.
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op 29 okt 2018, 10:28, 3 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door JRut »

DavidVM schreef: Dat proces van vorig jaar is hier al zo vaak aangehaald als een reden om Letica te laten staan, maar daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Het is niet omdat er een paar keepers vorig jaar geflaterd hebben dat de keeper van dit jaar eindeloos krediet heeft toch? Letica is al meermaals fameus in de fout gegaan, heeft gelukkig voor hem niet altijd gevolgen gehad. Van mij mag hij gerust blijven staan en mijn ongelijk bewijzen natuurlijk
Zeker geen eindeloos krediet, maar wel beseffen dat het heus zo kwaad niet is als nu overal wordt gezegd. Hij heeft ook al punten gepakt, bijvoorbeeld goeie eerste helft in de wedstrijd op Gent. Er is nog werk aan, dat wisten we deze zomer ook al, beste om dat te laten beteren is door hem te laten spelen.
Ben ook nog steeds van mening dat Horvath veel te vroeg werd geslachtofferd vorig jaar. Ook daar was krediet blijven geven de betere optie geweest.
#hetishierbeter
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Polbemol »

:bow: :bow:
naka 30 schreef: ik moet ook werken, kmoe zelfs opstaan om 4u de woensdagmorgen en kzal der maar tegen 1u inzitten :nice: MAAR ge hebt inderdaad gelijk, ik moet uw rekening niet maken, laten we bij deze vrede sluiten :thumba: Ik ergerde mij trouwens meer aan jouw post in het topic van stvv-club en niet aan het feit dat je de wedstrijd niet kan bijwonen, bij deze min excuses...
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

Polbemol schreef: :bow: :bow:
naka 30 schreef: ik moet ook werken, kmoe zelfs opstaan om 4u de woensdagmorgen en kzal der maar tegen 1u inzitten :nice: MAAR ge hebt inderdaad gelijk, ik moet uw rekening niet maken, laten we bij deze vrede sluiten :thumba: Ik ergerde mij trouwens meer aan jouw post in het topic van stvv-club en niet aan het feit dat je de wedstrijd niet kan bijwonen, bij deze min excuses...
Op een normale werkdag ja op een exteren audit over BTW en andere belangrijke zaken best belangrijk dat je fris en goed uitgeslapen op je werk staat zoals afgesproken.
Jeugdscheidsrechter
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Polbemol »

kingpietro105 schreef:
Polbemol schreef: :bow: :bow:
naka 30 schreef: ik moet ook werken, kmoe zelfs opstaan om 4u de woensdagmorgen en kzal der maar tegen 1u inzitten :nice: MAAR ge hebt inderdaad gelijk, ik moet uw rekening niet maken, laten we bij deze vrede sluiten :thumba: Ik ergerde mij trouwens meer aan jouw post in het topic van stvv-club en niet aan het feit dat je de wedstrijd niet kan bijwonen, bij deze min excuses...
Op een normale werkdag ja op een exteren audit over BTW en andere belangrijke zaken best belangrijk dat je fris en goed uitgeslapen op je werk staat zoals afgesproken.
De ' :bow: ' was inderdaad dubbel: Eerst en vooral voor de werkende mens die zijn verantwoordelijkheid neemt (hallo sommige voetballers!?) en ten tweede voor de excuses en de manier waarop deze geuit werden... Mag ook eens gezegd worden. Pluimpje voor deze forumetiquette !
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - KV Oostende | di 30/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef: Hoe zit het met de gekwetsten van zaterdag? Wie komt er terug?
Ik zou sowieso Horvath zetten (ik geloof echt in die gast), Vormer zou ik er ook uithalen voor Rits en Schrijvers mag blijven staan naast Wesley
Wat ik me nu afvraag: Schrijvers ipv Vormer. Zou dat werken? Vormer speelt toch altijd zodanig hoog dat hij als extra aanvaller denkt te moeten fungeren, dan kan je daar even goed Schrijvers zetten die effectief tussen middenveld en aanval speelt én in goeie vorm steekt, toch? En tegelijk kan je dan pakweg Diatta of Dennis voorin plaatsen naast Wesley zodat we wat meer voet aan grond krijgen in de 16.
Plaats reactie