JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
3
14%
Mata
0
Geen stemmen
Poulain
1
5%
Mechele
3
14%
Decarli
1
5%
Diatta
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
5
23%
Schrijvers
6
27%
Wesley
1
5%
Rits
2
9%
Cools
0
Geen stemmen
Rezaei
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Khas »

Pica schreef: Is er hier iemand die denkt dat het allemaal beter gaat zijn met een 4-3-3? Naar het schijnt werkte de 4-4-2 op een lijn ook vré goed nog niet zo heel lang geleden :mrgreen:

Ik durf stellen dat het systeem verre van het probleem is, moeten misschien kijken naar:
1) vormdip bepaalde spelers
2) tactische aanpassingen tegenstanders (heeft lang genoeg op zich laten wachten)
3) invulling van bepaalde personen
4) (lichte) blesssures en gebrek aan wedstrijdritme
5) operatie schone handen
6) ook gewoon pech é

Enkel 3 kan je denk ik als trainer aanpakken, voor discussie vatbaar, maar dat gaat nog even op zich laten wachten vrees ik
Vormdip is absoluut een probleem, maar meer dan de zwaktes in ons systeem blootleggen doet het niet.
3-5-2, 4-3-3, 10-0-0,... whatever. Dat maakt zo heel veel niet uit. Hoe je dit invult is slechts de eerste stap. Het probleem zit bij hoe er wordt omgegaan met weerstand.
Als... dan... Al te vaak ontbreekt die “dan...”
De rol van een trainer wordt schromelijk onderschat.
Laatst gewijzigd door Khas op 29 okt 2018, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Alethio schreef: 2 moet je ook aanpakken als trainer, hé. Als de tegenstander tactisch een manier vindt om je systeem plat te leggen, moet jij zorgen dat je daar iets aan doet door je systeem aan te passen, of op zijn minst de optie te bieden aan je spelers om dat tijdens de match te doen.
²
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door t4nd »

Vorig seizoen hebben ze ook geprobeerd ons systeem plat te leggen en toen was dat geen probleem omdat er geen (of minder) vormdips waren.

Wat me wél opvalt, vorig seizoen waren we in't begin goed en pakten we enorm veel punten - met als algemene tendens van sommigen hier: we zijn te snel top, het gaat mislukken met de play offs. Nu is het minder terwijl het bij Genk goed is, en plots gaat Genk los kampioen spelen en gaan wij falen... Ik zeg niet dat we goed spelen momenteel, maar een beetje relativeren mag wel. 't Seizoen is nog lang en de play offs zitten er nog bij - zo slecht is het dus nog niet bij ons. Als ik trouwens zie hoe iedereen speelt vrees ik meer voor Standard in de play offs dan voor Genk. Daar kunnen ze zich enkel opladen voor topmatchen, dus in de play offs gaan die er staan en veel punten pakken...
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

t4nd schreef: Vorig seizoen hebben ze ook geprobeerd ons systeem plat te leggen en toen was dat geen probleem omdat er geen (of minder) vormdips waren.

Wat me wél opvalt, vorig seizoen waren we in't begin goed en pakten we enorm veel punten - met als algemene tendens van sommigen hier: we zijn te snel top, het gaat mislukken met de play offs. Nu is het minder terwijl het bij Genk goed is, en plots gaat Genk los kampioen spelen en gaan wij falen... Ik zeg niet dat we goed spelen momenteel, maar een beetje relativeren mag wel. 't Seizoen is nog lang en de play offs zitten er nog bij - zo slecht is het dus nog niet bij ons. Als ik trouwens zie hoe iedereen speelt vrees ik meer voor Standard in de play offs dan voor Genk. Daar kunnen ze zich enkel opladen voor topmatchen, dus in de play offs gaan die er staan en veel punten pakken...
mits ze geen grote achterstand hebben dan is standard een titelkandidaat hebben door hun slechte regulaire competitie een slechte uitgangspositie gehad vorig jaar waardoor brugge zoveel punten mocht laten liggen. Dat is het probleem vorig seizoen zo slechte regulaire competitie tegen middelmatige ploegen.

Standard die op paar punten staat in de play offs is zeer gevaarlijk
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op 29 okt 2018, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

t4nd schreef: Vorig seizoen hebben ze ook geprobeerd ons systeem plat te leggen en toen was dat geen probleem omdat er geen (of minder) vormdips waren.
Bwa. We waren in de tweede seizoenshelft echt niet goed en in de play-offs ook niet. Vorig seizoen hebben we de titel volledig te danken gehad aan een sterk seizoensbegin in de competitie in combinatie met de concurrenten die rotslecht startten aan het seizoen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Pica »

We waren nochtans bar slecht begonnen onder Leko, maar haalden wel punten. Zo is het altijd iets.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

ja, vorig seizoen werden we enkel en alleen kampioen omdat de anderen zo slecht waren...wat zijn we toch een middelmatige ploeg :roll:
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

Wat mer vooral ergerde is het interview van vormer na de match zelf zo slecht spelen en dan je keeper viseren en zeggen " ja hij moet nu toch wel punten pakken voor ons".

Misschien moet je ook is naar jezelf kijken kapitein want je speelt al weken zeer slecht
Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef: We waren nochtans bar slecht begonnen onder Leko, maar haalden wel punten. Zo is het altijd iets.
Het ging hier over de competitie en de titel vorig jaar. Die punten die we pakten, die maakten het verschil aan de eindmeet. Dat is inderdaad wat ik zei.
Ik zeg net dat dat het verschil is met vorig seizoen. Nu spelen we slecht en verliezen we punten, vorig seizoen speelden we ook slecht maar pakten we die punten.
naka 30 schreef: ja, vorig seizoen werden we enkel en alleen kampioen omdat de anderen zo slecht waren...wat zijn we toch een middelmatige ploeg :roll:
Vorig jaar waren we de enige ploeg die de titel verdiende omdat we de enigen waren die in de competitie het constantst gepresteerd hebben en altijd bovenaan stonden. Terwijl andere ploegen hun start volledig misten. Ik zeg niet per se dat we "enkel en alleen" door de zwakte van anderen de titel pakten, maar wel dat het een erg grote rol heeft gespeeld. Want zoals Pica aangaf: zo goed waren we nu ook weer niet toen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door JRut »

kingpietro105 schreef: Wat mer vooral ergerde is het interview van vormer na de match zelf zo slecht spelen en dan je keeper viseren en zeggen " ja hij moet nu toch wel punten pakken voor ons".

Misschien moet je ook is naar jezelf kijken kapitein want je speelt al weken zeer slecht
Ik vind dat het interview van Vormer veel teveel wordt overdreven als zijnde een sneer of wat dan ook. Vind ik eigenlijk niet. Is zelfs positief over Letica, "het is terecht dat de trainer hem opstelt".

Het blijft ne Hollander hé. En als we er van houden als hij "doorgaan! kapotmaken!" zegt tijdens de rust, moeten we dit ook kunnen plaatsen.
#hetishierbeter
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

JRut schreef:
kingpietro105 schreef: Wat mer vooral ergerde is het interview van vormer na de match zelf zo slecht spelen en dan je keeper viseren en zeggen " ja hij moet nu toch wel punten pakken voor ons".

Misschien moet je ook is naar jezelf kijken kapitein want je speelt al weken zeer slecht
Ik vind dat het interview van Vormer veel teveel wordt overdreven als zijnde een sneer of wat dan ook. Vind ik eigenlijk niet. Is zelfs positief over Letica, "het is terecht dat de trainer hem opstelt".

Het blijft ne Hollander hé. En als we er van houden als hij "doorgaan! kapotmaken!" zegt tijdens de rust, moeten we dit ook kunnen plaatsen.
Je hebt gelijk maar ik vind dat hij ook is naar zichzelf moet kijken.
Jeugdscheidsrechter
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door IsO »

kingpietro105 schreef:
JRut schreef:
kingpietro105 schreef: Wat mer vooral ergerde is het interview van vormer na de match zelf zo slecht spelen en dan je keeper viseren en zeggen " ja hij moet nu toch wel punten pakken voor ons".

Misschien moet je ook is naar jezelf kijken kapitein want je speelt al weken zeer slecht
Ik vind dat het interview van Vormer veel teveel wordt overdreven als zijnde een sneer of wat dan ook. Vind ik eigenlijk niet. Is zelfs positief over Letica, "het is terecht dat de trainer hem opstelt".

Het blijft ne Hollander hé. En als we er van houden als hij "doorgaan! kapotmaken!" zegt tijdens de rust, moeten we dit ook kunnen plaatsen.
Je hebt gelijk maar ik vind dat hij ook is naar zichzelf moet kijken.
Want jij weet zeker dat hij zichzelf niet in vraag stelt?
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door GenGhibli »

IsO schreef:
kingpietro105 schreef:
JRut schreef:
kingpietro105 schreef: Wat mer vooral ergerde is het interview van vormer na de match zelf zo slecht spelen en dan je keeper viseren en zeggen " ja hij moet nu toch wel punten pakken voor ons".

Misschien moet je ook is naar jezelf kijken kapitein want je speelt al weken zeer slecht
Ik vind dat het interview van Vormer veel teveel wordt overdreven als zijnde een sneer of wat dan ook. Vind ik eigenlijk niet. Is zelfs positief over Letica, "het is terecht dat de trainer hem opstelt".

Het blijft ne Hollander hé. En als we er van houden als hij "doorgaan! kapotmaken!" zegt tijdens de rust, moeten we dit ook kunnen plaatsen.
Je hebt gelijk maar ik vind dat hij ook is naar zichzelf moet kijken.
Want jij weet zeker dat hij zichzelf niet in vraag stelt?
Doet hij zeker. 100 % van overtuigd. Komt wel goed. Een top Vormer binnen een paar maanden is ook verre van slecht. Als het er echt op aankomt.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door t4nd »

Gewoon het feit dat we de luxe hebben om hem even aan de kant te zetten en gelijkwaardig te vervangen is al goed.
Plaats reactie