JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
3
14%
Mata
0
Geen stemmen
Poulain
1
5%
Mechele
3
14%
Decarli
1
5%
Diatta
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
5
23%
Schrijvers
6
27%
Wesley
1
5%
Rits
2
9%
Cools
0
Geen stemmen
Rezaei
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Maximus »

rambopirou schreef: Cools en Decarli zouden echt nooit meer in een blauw-zwart truitje mogen rondlopen... wat een ramp zeg!
Ik vind hen ook allebei te licht. Maar stonden wel beide tegenvoets...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Leko kijkt soms te veel naar de kwaliteiten en te weinig naar de vorm.
Is Mata beter dan Vlietinck en Cools? Ja. Maar Mata zit nog niet in goede vorm en zou dus beter niet in de basis starten.
Is Vormer beter dan Rits? Ja. Maar Vormer zit nog niet in goede vorm en zou dus beter eens een matchke skippen.
Is Nakamba beter dan Rits? Ja. Maar Nakamba is nog lang niet de oude en zou dus beter niet in de basis starten.

Et cetera.
Remember ook hoe Poulain vorig seizoen na zijn blessure meteen in de basis stond. Leko: "Hij is intrinsiek onze beste verdediger". Waarop Poulain 2-3 matchen liep te knoeien en dan uit terug de ploeg verdween. Kwaliteit is vaak ondergeschikt aan vorm.

Het is niet omdat iemand in theorie beter is, dat hij het in praktijk ook is.
Kijk naar Mechele. Heeft minder kwaliteit dan Mitrovic, maar speelt de laatste weken gewoon stukken beter dan Mitrovic en staat terecht in de ploeg.
Dat moet Leko nu ook eens gaan zien bij andere posities.

Back to basics dus: Rits ipv Nakamba, Vlietinck ipv Mata.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door james »

we hebben ook geen scorende spitsen in ons team , Wesley werkt veel maar zal ook nooit geen topschutter worden ,en dat hebben we nodig ,enkel werkende b-spitsen hebben we .
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door james »

en de commentaren op vanaken hier ,dat begrijp ik niet , is onze beste speler , zonder hem staan we niet bij de eerste zes
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

kingpietro105 schreef: De mauve zouden deze wedstrijd gewonnen hebben.. Verschil tussen ons en hun wij verliezen altijd wanneer we slecht spelen.

Je komt met geluk 1-2 voor en we geven het alsnog weg :facewall:

Wat me vooral zorgen baart is het slappe begin aan de match en aan de 2de helft
Je hebt RSCA-Fenerbahçe niet gezien en de manier waarop ze hun 2-0 voorsprong weggaven?
james schreef: en de commentaren op vanaken hier ,dat begrijp ik niet , is onze beste speler , zonder hem staan we niet bij de eerste zes
Mocht hij spelen zoals we weten dat hij kan spelen, we stonden op kop.

Maar dat geldt evenzeer voor anderen zoals Vormer.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 28 okt 2018, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

al wie hier vanaken zit af te branden kent geen kloten van voetbal...hij is veruit onze beste speler...zonder hem hadden we gisteren geen punt!!!
En de waarheid mag gezegd worden, het was gisteren opnieuw zeer zwak...alsof ze niet veel zin hadden MAAR we misten wel heel wat belangrijke pionnen en een paar zijn echt volledig uit vorm (vormer)!!! Maar als je hier dan weer moet lezen wie ze allemaal zouden verkopen...dat zijn hier toch echte supporters hoor...als ik het allemaal mag geloven dan mogen we in de winter weer 10 spelers kopen want volgens sommigen mag letica vertrekken maar ook nog poulain, decarli, cools en vlietinck (te licht), vormer (op de bank), schrijvers (te licht), rezaei (zijn geld niet waard), wesley (maakt geen goals )...dat zullen dan dezelfde zijn die vorig jaar horvath na 1 misser op de bank wilden en die rafa wilden verkopen omdat zijn beste tijd gepasseerd was!!! En dan nog over vormer, hij speelt werkelijk slecht maar na 4 jaar op hoog niveau te acteren moeten we hem toch een beetje krediet geven want op zo'n moment zouden anderen moeten opstaan en dat doet enkel vanaken (maar die zouden sommigen hier ook verkopen)!!!
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door james »

Cedrinho schreef:
kingpietro105 schreef: De mauve zouden deze wedstrijd gewonnen hebben.. Verschil tussen ons en hun wij verliezen altijd wanneer we slecht spelen.

Je komt met geluk 1-2 voor en we geven het alsnog weg :facewall:

Wat me vooral zorgen baart is het slappe begin aan de match en aan de 2de helft
Je hebt RSCA-Fenerbahçe niet gezien en de manier waarop ze hun 2-0 voorsprong weggaven?
james schreef: en de commentaren op vanaken hier ,dat begrijp ik niet , is onze beste speler , zonder hem staan we niet bij de eerste zes
Mocht hij spelen zoals we weten dat hij kan spelen, we stonden op kop.

Maar dat geldt evenzeer voor anderen zoals Vormer.
hans kan het ook niet allemaal alleen doen , en vormer zou ik even op de bank zetten en af en toe laten invallen , want constant op de bank daar krijg je er ook je goede vorm niet mee terug
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door james »

naka 30 schreef: al wie hier vanaken zit af te branden kent geen kloten van voetbal...hij is veruit onze beste speler...zonder hem hadden we gisteren geen punt!!!
En de waarheid mag gezegd worden, het was gisteren opnieuw zeer zwak...alsof ze niet veel zin hadden MAAR we misten wel heel wat belangrijke pionnen en een paar zijn echt volledig uit vorm (vormer)!!! Maar als je hier dan weer moet lezen wie ze allemaal zouden verkopen...dat zijn hier toch echte supporters hoor...als ik het allemaal mag geloven dan mogen we in de winter weer 10 spelers kopen want volgens sommigen mag letica vertrekken maar ook nog poulain, decarli, cools en vlietinck (te licht), vormer (op de bank), schrijvers (te licht), rezaei (zijn geld niet waard), wesley (maakt geen goals )...dat zullen dan dezelfde zijn die vorig jaar horvath na 1 misser op de bank wilden en die rafa wilden verkopen omdat zijn beste tijd gepasseerd was!!! En dan nog over vormer, hij speelt werkelijk slecht maar na 4 jaar op hoog niveau te acteren moeten we hem toch een beetje krediet geven want op zo'n moment zouden anderen moeten opstaan en dat doet enkel vanaken (maar die zouden sommigen hier ook verkopen)!!!
je kunt toch momenteel niet zeggen dat cools decarli ,poulain en rezai goede aanwinsten zijn ? en Wesley maakt nog veel te weinig goals , dat zijn de feiten nu eenmaal
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

naka 30 schreef: al wie hier vanaken zit af te branden kent geen kloten van voetbal...hij is veruit onze beste speler...zonder hem hadden we gisteren geen punt!!!
En de waarheid mag gezegd worden, het was gisteren opnieuw zeer zwak...alsof ze niet veel zin hadden MAAR we misten wel heel wat belangrijke pionnen en een paar zijn echt volledig uit vorm (vormer)!!! Maar als je hier dan weer moet lezen wie ze allemaal zouden verkopen...dat zijn hier toch echte supporters hoor...als ik het allemaal mag geloven dan mogen we in de winter weer 10 spelers kopen want volgens sommigen mag letica vertrekken maar ook nog poulain, decarli, cools en vlietinck (te licht), vormer (op de bank), schrijvers (te licht), rezaei (zijn geld niet waard), wesley (maakt geen goals )...dat zullen dan dezelfde zijn die vorig jaar horvath na 1 misser op de bank wilden en die rafa wilden verkopen omdat zijn beste tijd gepasseerd was!!! En dan nog over vormer, hij speelt werkelijk slecht maar na 4 jaar op hoog niveau te acteren moeten we hem toch een beetje krediet geven want op zo'n moment zouden anderen moeten opstaan en dat doet enkel vanaken (maar die zouden sommigen hier ook verkopen)!!!
Als vanaken echt de sterspeler is die we hebben dan drag hij zijn ploeg ook in mindere periodes/ Dat heb ik hem nog nooit zien doen. Hij speelde een kutmacht tegen STVV, als ge dat niet ziet kent ge niks van voetbal. Mss eens om int oog te houden voor volgende matchen: als de tegenstander een mannetje zet op vanaken, bak hij erweinig van; geeft teveel passes in de breedt en achteruit voor echt bepalend te zijn. Dat zijn zijn werkpunten,
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door JRut »

Hij scoort, geeft een goeie assist, met een splijtende voorzet, en verricht kilometers loopwerk. En maar blijven kappen op Vanaken. :rofl: Maar inderdaad, hij zou beter dieptepassen geven naar mensen op de flanken die amper diepgang getoond hebben. Dan was het allemaal veel beter geweest!

De dag dat hij vertrekt, verkeert Club in diepe rouw. Al vier jaar lang dé metronoom van onze ploeg, of je het nu wil zien of niet.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: Leko kijkt soms te veel naar de kwaliteiten en te weinig naar de vorm.
Is Mata beter dan Vlietinck en Cools? Ja. Maar Mata zit nog niet in goede vorm en zou dus beter niet in de basis starten.
Is Vormer beter dan Rits? Ja. Maar Vormer zit nog niet in goede vorm en zou dus beter eens een matchke skippen.
Is Nakamba beter dan Rits? Ja. Maar Nakamba is nog lang niet de oude en zou dus beter niet in de basis starten.

Et cetera.
Remember ook hoe Poulain vorig seizoen na zijn blessure meteen in de basis stond. Leko: "Hij is intrinsiek onze beste verdediger". Waarop Poulain 2-3 matchen liep te knoeien en dan uit terug de ploeg verdween. Kwaliteit is vaak ondergeschikt aan vorm.

Het is niet omdat iemand in theorie beter is, dat hij het in praktijk ook is.
Kijk naar Mechele. Heeft minder kwaliteit dan Mitrovic, maar speelt de laatste weken gewoon stukken beter dan Mitrovic en staat terecht in de ploeg.
Dat moet Leko nu ook eens gaan zien bij andere posities.

Back to basics dus: Rits ipv Nakamba, Vlietinck ipv Mata.
Jij was nochtans één van de eerste om de keuze voor Mechele boven Mitrovic in vraag te stellen... Is dan toch blijkbaar goed uitgedraaid.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Bosko »

Mechele op de centrale positie en Mitrovic op de RCV vergelijken is natuurlijk gemakkelijk, andersom is het verschil nog groter.
Ik vond Mitrovic op die centrale positie trouwens beter dan Mechele nu.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Idem, Bosko, maar iedereen hier weet dat Leko nooit of te nimmer Mechele uit de ploeg zal halen en dus is het voor Mitrovic of de bank of de rechterkant.
Ik zou verdomd graag terug een 433 zien met Mitro én Mechele samen centraal, maar gezien we geen linksback in de kern hebben komt dat er sowieso niet van.
Al bij al probeer ik dus gewoon content te zijn met het feit dat Mechele het al bij al ok doet. Bvb zijn match tegen Diego Costa was beresterk.
Maar ik blijf er wel bij dat Mechele in feite voor Club niet meer zou mogen zijn dan een goeie back-up. Met een andere trainer dan Leko speelt Mechele lang niet zo veel.
Gelukkig voor ons doet hij het al bij al goed.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Pica »

Is er hier iemand die denkt dat het allemaal beter gaat zijn met een 4-3-3? Naar het schijnt werkte de 4-4-2 op een lijn ook vré goed nog niet zo heel lang geleden :mrgreen:

Ik durf stellen dat het systeem verre van het probleem is, moeten misschien kijken naar:
1) vormdip bepaalde spelers
2) tactische aanpassingen tegenstanders (heeft lang genoeg op zich laten wachten)
3) invulling van bepaalde personen
4) (lichte) blesssures en gebrek aan wedstrijdritme
5) operatie schone handen
6) ook gewoon pech é

Enkel 3 kan je denk ik als trainer aanpakken, voor discussie vatbaar, maar dat gaat nog even op zich laten wachten vrees ik
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Alethio »

2 moet je ook aanpakken als trainer, hé. Als de tegenstander tactisch een manier vindt om je systeem plat te leggen, moet jij zorgen dat je daar iets aan doet door je systeem aan te passen, of op zijn minst de optie te bieden aan je spelers om dat tijdens de match te doen.
Plaats reactie