JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
3
14%
Mata
0
Geen stemmen
Poulain
1
5%
Mechele
3
14%
Decarli
1
5%
Diatta
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
5
23%
Schrijvers
6
27%
Wesley
1
5%
Rits
2
9%
Cools
0
Geen stemmen
Rezaei
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Bosko »

Afbeelding K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV Afbeelding
___________________________________________________________________________________________________
Zat 27 oktober 2018 om 20u30 - Jupiler Pro League - Speeldag 12 - Stayen, Sint-Truiden
Laatst gewijzigd door Bosko op 28 okt 2018, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Pica »

Matchen komen nu op een snel tempo toch. Niet ongevaarlijk met de (licht) geblesseerde/net terug uit blessure spelers in de kern.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

6/6 is nu toch wel een must tegen Stvv en Oostende, met in de komende weken nog matchen tegen Genk en Standard
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Hannes »

Ik vind deze ook wel van moeten hoor, al is dit een verraderlijke match. Straks komen de mauves terug op gelijke hoogte, alstublieft zeg...
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

Jullie doen alsof dat STVV een topploeg is normaal gezien moet je hiervan winnen gewoon
Jeugdscheidsrechter
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

starten met wesley in combinatie met openda of schrijvers...met wesley en rezaei zit er te weinig diepgang in ons spel (ze komen beiden in de bal) en dan wordt enkel diep gegaan via de flanken maar als die goed afgedekt zijn en er wordt mandekking gespeeld op vanaken zitten we met een probleem...hoe dan ook moet deze gewonnen worden voor het vertrouwen!!!
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Pica »

naka 30 schreef: starten met wesley in combinatie met openda of schrijvers...met wesley en rezaei zit er te weinig diepgang in ons spel (ze komen beiden in de bal) en dan wordt enkel diep gegaan via de flanken maar als die goed afgedekt zijn en er wordt mandekking gespeeld op vanaken zitten we met een probleem...hoe dan ook moet deze gewonnen worden voor het vertrouwen!!!
Stel je voor dat we een man meer situatie op het middenveld zouden kunnen creëren, de horror.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

vanop het middenveld scoor je geen goals...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

naka 30 schreef: vanop het middenveld scoor je geen goals...
Iets wat ik enorm frustrerend vind trouwens: Geeneen die durft van buiten de rechthoek op doel trappen. Als het vanuit het centrum komt, moet het een een-tweetje of doorsteekpass zijn naar iemand die ergens tussen penaltypunt en kleine rechthoek staat. Anders gaat het ALTIJD via de flanken: een voorzet en dan hopen dat er iemand staat, opnieuw in datzelfde gebied. (Uitzondering: rechtstreekse vrije trappen.)
Nooit eens iemand die zoals Vadis of Jörgensen destijds van buiten de rechthoek op doel durft trappen. Tenzij Nakamba, maar die kan zijn schot nooit kadreren.
Eén van de vele zaken aan het voetbal van Club de laatste jaren waar ik me steendood aan kan ergeren.
(Net zoals bvb het feit dat bij een verdedigende hoekschop nooit een mannetje voorin gelaten wordt of het feit dat er precies een verbod heerst voor doelmannen om een bal vooruit te trappen want die moet altijd gewoon in de voeten van de verdediging gerold worden.)
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door JRut »

Wel straf dat Danjuma al ne keer of vijf heeft gescoord. En trappen van binnen de zestien doet hij niet, hij wil de keeper van de tegenpartij toch nog een kans geven.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Pica »

JRut schreef: Wel straf dat Danjuma al ne keer of vijf heeft gescoord. En trappen van binnen de zestien doet hij niet, hij wil de keeper van de tegenpartij toch nog een kans geven.
Gij met je feiten ook :mrgreen:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

JRut schreef: Wel straf dat Danjuma al ne keer of vijf heeft gescoord. En trappen van binnen de zestien doet hij niet, hij wil de keeper van de tegenpartij toch nog een kans geven.
Die goal van hem tegen SVZW bedoel ik. Dat zie ik te weinig. Schrijvers scoorde er ook zo eentje geloof ik dit seizoen.
Maar waarom durft een Vanaken dat bijvoorbeeld niet? Telkens hij de bal krijgt aan de rand of buiten de zestien en hij de kans krijgt te trappen, legt hij toch maar weer opzij omdat het altijd via de flanken moet. Vormer idem. Rits idem. Nakamba idem.
Het feit dat Danjuma (en Lestienne, Izquierdo en Limbombe voor hem) het wél doet heeft puur te maken met het feit dat ze tegenvoets spelen: als rechtsvoetige op links of omgekeerd, dus naar binnen kappen en trappen. Dan is op doel trappen vaak de meest logische oplossing.
Maar ik doelde dus op de middenvelders, vandaar mijn verwijzing naar Vadis en Jörgensen, want dat waren voor alle duidelijkheid geen aanvallers zoals Danjuma en Schrijvers dat wel zijn.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef:
JRut schreef: Wel straf dat Danjuma al ne keer of vijf heeft gescoord. En trappen van binnen de zestien doet hij niet, hij wil de keeper van de tegenpartij toch nog een kans geven.
Die goal van hem tegen SVZW bedoel ik. Dat zie ik te weinig. Schrijvers scoorde er ook zo eentje geloof ik dit seizoen.
Maar waarom durft een Vanaken dat bijvoorbeeld niet? Telkens hij de bal krijgt aan de rand of buiten de zestien en hij de kans krijgt te trappen, legt hij toch maar weer opzij omdat het altijd via de flanken moet. Vormer idem. Rits idem. Nakamba idem.
Het feit dat Danjuma (en Lestienne, Izquierdo en Limbombe voor hem) het wél doet heeft puur te maken met het feit dat ze tegenvoets spelen: als rechtsvoetige op links of omgekeerd, dus naar binnen kappen en trappen. Dan is op doel trappen vaak de meest logische oplossing.
Maar ik doelde dus op de middenvelders, vandaar mijn verwijzing naar Vadis en Jörgensen, want dat waren voor alle duidelijkheid geen aanvallers zoals Danjuma en Schrijvers dat wel zijn.
Dan moet je niet zeggen dat niemand het doet.
Is ook gewoon niet correct. Vanaken trapt iedere wedstrijd minstens één keer van buiten de zestien meter naar doel. Hell, zelfs Denswil trapt bijna iedere wedstrijd minstens één keer naar doel.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Hannes »

JRut schreef:
Cedrinho schreef:
JRut schreef: Wel straf dat Danjuma al ne keer of vijf heeft gescoord. En trappen van binnen de zestien doet hij niet, hij wil de keeper van de tegenpartij toch nog een kans geven.
Die goal van hem tegen SVZW bedoel ik. Dat zie ik te weinig. Schrijvers scoorde er ook zo eentje geloof ik dit seizoen.
Maar waarom durft een Vanaken dat bijvoorbeeld niet? Telkens hij de bal krijgt aan de rand of buiten de zestien en hij de kans krijgt te trappen, legt hij toch maar weer opzij omdat het altijd via de flanken moet. Vormer idem. Rits idem. Nakamba idem.
Het feit dat Danjuma (en Lestienne, Izquierdo en Limbombe voor hem) het wél doet heeft puur te maken met het feit dat ze tegenvoets spelen: als rechtsvoetige op links of omgekeerd, dus naar binnen kappen en trappen. Dan is op doel trappen vaak de meest logische oplossing.
Maar ik doelde dus op de middenvelders, vandaar mijn verwijzing naar Vadis en Jörgensen, want dat waren voor alle duidelijkheid geen aanvallers zoals Danjuma en Schrijvers dat wel zijn.
Dan moet je niet zeggen dat niemand het doet.
Is ook gewoon niet correct. Vanaken trapt iedere wedstrijd minstens één keer van buiten de zestien meter naar doel. Hell, zelfs Denswil trapt bijna iedere wedstrijd minstens één keer naar doel.
Ik volg Cedrinho wel. Als Denswil trapt, staat per definitie elke tegenstander nog tussen hem en het doel. Centrale middenvelders als Vormer, Rits, Nakamba en Vanaken doen het te weinig. Opmerkelijk trouwens hoe veel Genk op doel schiet.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD12 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | za 27/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Ik ben gewoon stikjaloers op het Engels voetbal. Daar zijn er wekelijks meerdere dergelijke doelpunten. Hier bij ons zijn ze zo zeldzaam dat ze nog als "wereldgoal" bestempeld worden.
Plaats reactie