UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
1
3%
Vlietinck
1
3%
Poulain
3
8%
Mechele
0
Geen stemmen
Denswil
3
8%
Dennis
6
15%
Nakamba
3
8%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
11
28%
Rezaei
0
Geen stemmen
Wesley
10
26%
Mata
0
Geen stemmen
Openda
1
3%
Diatta
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 39

GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door GenGhibli »

bart_bdv schreef:
IsO schreef:
bart_bdv schreef: Daaraan zie je dat die jongen er niet zal geraken, bij een jonge spits met talent vliegt dat erin. Tegen Dortmund miste hij ook al een dot van een kans... dik ontgoocheld hadden dit ALTIJD moeten winnen.
Gast, die jongen is 18 jaar, en hij stond 2 keer op de juiste plaats.
Er zijn genoeg 18 jarigen die deze er wel inkrijgen, leeftijd is geen excuus...
Idd. Kost ons al 2 maal extra punten. Kritiek is terecht. Maar hem met alle zonden te overladen, gaat ook te ver. En ik zie er echt nog wel iets in. Hier hebben al veel mindere spelers meer krediet gekregen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door DavidVM »

Eerste transfer die ze MOETEN doen in de winter: centrale verdediger die kan opbouwen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: Eerste transfer die ze MOETEN doen in de winter: centrale verdediger die kan opbouwen.
Dit. En Rits opbouwend zeker niet slechter dan de Nakamba van vandaag
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: In de match waar je het meest kans hebt om punten te pakken het minst voor de dag komen. Onbegrijpelijk.

Het puntje is een opluchting, maar we hadden er altijd 3 moeten hebben.

Club Europees is gewoon kut. Fucking gefrustreerd godverdomme. Ik haat voetbalsupporter zijn.
Nu moet jij echt niet ontgoocheld zijn na de afgelopen twee jaar waarin je die 0/18 hebt verfoeid, vind ik. Beetje hypocriet om dan, bij het eerste punt, te komen zeggen dat ze er te weinig voor hebben gespeeld.

Ik vind trouwens ook dat club al bij al goed speelde. Minder dan tegen Dortmund en Atletico, maar gewoon wel een heel erg sterke tweede helft. De eerste was inderdaad moeilijk, iets te weinig lef om de bal vooruit te spelen tegen een tegenstander die nooit is gekomen om te voetballen. In de rust goed aangepakt, heel was opties bijgekregen en daardoor veel meer druk naarvoor. Goeie call van Leko ginder.

Ik snap al het negativisme hier niet zo goed. Uiteraard zelf enorm ontgoocheld, zege was dik verdiend geweest en moest ook voor ons zijn. Maar wel een degelijke prestatie.
#hetishierbeter
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door kingpietro105 »

Goed:
-Wesley wat een beest weegt zwaar op de verdediging.
-Thibault Vlietinck lied weer veel zien aanvallend
-denswill speelde een puike match


slecht:
-Kaveh Rezaei slechte man op het veld wat een miskoop kan geen bal bijhouden
-Karlo Letica Die 0-1 is een fout van de keeper hij moet blijven staan aan de paal maar hij gaat naar de man en zo kan hij m er in schieten
-nakamba niet genoeg wedstrijd ritme
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op 24 okt 2018, 22:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door GenGhibli »

kingpietro105 schreef: Goed:
-Wesley wat een beest weegt zwaar op de verdediging.
-Thibault Vlietinck lied weer veel zien aanvallend
-denswill speelde een puike match


slecht:
-Kaveh Rezaei slechte man op het veld wat een miskoop kan geen bal bijhouden
-Karlo Letica Die 0-1 is een fout van de keeper hij moet blijven staan aan de paal maar hij gaat naar de man en zo kan hij m er in schieten
-nakamba niet genoeg wedstrijd ritme
Denswil is nog altijd zwaar onderschat, stond ook weer te ballen met een dik oog. Wat een prof is dat. Letica vond ik eigenlijk gewoon sterk. Rezaei vind ik ook wat voorbarig om nu al af te schrijven. Maar als je met 2 spitsen speelt, is het geen goede combinatie met Wesley. Eerder met een Schrijvers of Openda.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door Cedrinho »

JRut schreef:
Cedrinho schreef: In de match waar je het meest kans hebt om punten te pakken het minst voor de dag komen. Onbegrijpelijk.

Het puntje is een opluchting, maar we hadden er altijd 3 moeten hebben.

Club Europees is gewoon kut. Fucking gefrustreerd godverdomme. Ik haat voetbalsupporter zijn.
Nu moet jij echt niet ontgoocheld zijn na de afgelopen twee jaar waarin je die 0/18 hebt verfoeid, vind ik. Beetje hypocriet om dan, bij het eerste punt, te komen zeggen dat ze er te weinig voor hebben gespeeld.
Voorlopig overheerst nog de ontgoocheling van het puntenverlies, wetende dat er meer in zat.
Dat we een punt hebben is wel een gigantische pleister op de wonder: dit jaar in elk geval al geen complete internationale afgang.
Kijk, als we nu op de laatste speeldag nog laatste zouden staan met 1 punt en zonder kans om 3e te worden, dan mag Leko zelfs wat gaan roteren en experimenteren en beloften kans geven desnoods, nu is dat mij eender (in vgl met wat MPH deed dus). ;-)

Maar goed, hopelijk zijn de spelers binnen 2 weken toch iets meer gemotiveerd om de match in handen te grijpen. Dat heb ik nu gemist vandaag. Veel balbezit, maar er te weinig mee gedaan. Tegen Dortmund en zelfs tegen Atlético gingen we er vol voor, maar nu was het iets te laks soms. Die pass van Vanaken naar Tielemans bijvoorbeeld, tekenend voor de eerste helft. Starten we de eerste zoals we de tweede spelen, staan we aan de rust 2-0 voor of zo en kunnen we rustig uitspelen. Jammer dat dat niet gebeurde.

Ik zie dat Dortmund 2-0 voor staat tegen Atletico. Hopelijk wint BVB dan ook de terugmatch. Dan zitten we in principe safe voor de 3e plaats met het bezoek aan Dortmund (b-ploeg?) op de slotspeeldag. Op voorwaarde dat we een resultaat halen in Monaco uiteraard.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door james »

kingpietro105 schreef: Goed:
-Wesley wat een beest weegt zwaar op de verdediging.
-Thibault Vlietinck lied weer veel zien aanvallend
-denswill speelde een puike match


slecht:
-Kaveh Rezaei slechte man op het veld wat een miskoop kan geen bal bijhouden
-Karlo Letica Die 0-1 is een fout van de keeper hij moet blijven staan aan de paal maar hij gaat naar de man en zo kan hij m er in schieten
-nakamba niet genoeg wedstrijd ritme
over rezai heb ik ook al sedert zijn transfer grote twijfels ,werkt veel , maar we hebben afwerkers nodig en buiten Wesley hebben we die niet in de kern , en letica kan mij ook nog niet bekoren , we hebben al beter gehad , ik zou vandaag altijd met rits gestart hebben ,naka is nog niet fit genoeg
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door Hannes »

Eerste helft kut. Monaco en daarbij de Franse competitie wordt onderschat hoor: daar kan IEDEREEN een bal controleren, kort draaien en een strakke pass in de voet geven. Dat zijn 3 zaken die de helft van onze ploeg al missen. Ik wil geen namen noemen, maar RV en BP: herpakt ulder! KL, TV en KR: jullie hebben nog krediet, maar ik verlang naar het moment waarop jullie beslissend en dominant worden!

Tweede helft puik. Eindelijk eens sneller diep durven spelen. Diaby hebben we idd gemist.
Dat geklaag over Vanaken zal nooit stoppen, alleen dit: geniet er nog van, want na de zomer gaan we hem heel erg missen.
Ik lees nergens iets over Dennis. Ben ik de enige die zag dat hij een ferme mats speelde? Met foutjes, maar vooral met heeeel veel lef.

Tot zover deze lezing.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door james »

Generaloberst schreef: Zwak. Een match die moet gewonnen worden, tegen een matige tegenstander...Dit fcb is heel zwak.
Vanaken zakt meer door de mand.
Gelukkig eens niet verloren, dat het enige
over vanaken dat begrijp ik niet , misschien nog te licht voor de europese top , maar kan je dit club voorstellen zonder hem , dan gaan we zelden goed spelen en winnen !
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door Khas »

15 passen na elkaar tussen Mechele, Poulain en Denswil zonder dat er ook maar één iemand zich vrijliep of kwam aanbieden. Een tekenender beeld voor ons systeem wanneer Vormer zichzelf niet overstijgd is, heb ik nog niet geweten.
Het duurt veel en veel te lang eer Vanaken bij de bal kan komen. Wanneer hij die krijgt staat er altijd een dubbele muur achter de bal.
Tegen Beveren is dit zo, tegen Monaco is dat niet anders. Als de flanken goed afgedekt zijn, dan hebben we geen enkele optie om op te bouwen.

Al bij al jammer, er zat meer in. De meeste speelden zeker niet slecht en we waren bij momenten ook ongelukkig met de afwerking.

Wesley en Dennis hebben hun nachtrust verdiend. Bakken werk verzet die twee.
Laatst gewijzigd door Khas op 25 okt 2018, 00:24, 2 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door GenGhibli »

Khas schreef: 15 passen na elkaar tussen Mechele, Poulain en Denswil zonder dat er ook maar één iemand zich vrijliep of kwam aanbieden. Een tekenender beeld voor ons systeem wanneer Vormer zichzelf niet overstijgd is, heb ik nog niet geweten.
Het duurt veel en veel te lang eer Vanaken bij de bal kan komen. Wanneer hij die krijgt staat er altijd een dubbele muur achter de bal.
Tegen Beveren is dit zo, tegen Monaco is dat niet anders. Als de flanken goed afgedekt zijn, dan hebben we geen enkele optie om op te bouwen.

Al bij al jammer, er zat meer in. De meeste speelden zeker niet slecht en we waren bij momenten ook ongelukkig met de afwerking.

Wesley en Dennis hebben hun nachtrust verdiend. Bakken werk verzet die twee.
Vormer moet zich overstijgen, really? Red ons op het einde daar nog hoor. Is gewoon niet in vorm.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door Khas »

GenGhibli schreef:
Khas schreef: 15 passen na elkaar tussen Mechele, Poulain en Denswil zonder dat er ook maar één iemand zich vrijliep of kwam aanbieden. Een tekenender beeld voor ons systeem wanneer Vormer zichzelf niet overstijgd is, heb ik nog niet geweten.
Het duurt veel en veel te lang eer Vanaken bij de bal kan komen. Wanneer hij die krijgt staat er altijd een dubbele muur achter de bal.
Tegen Beveren is dit zo, tegen Monaco is dat niet anders. Als de flanken goed afgedekt zijn, dan hebben we geen enkele optie om op te bouwen.

Al bij al jammer, er zat meer in. De meeste speelden zeker niet slecht en we waren bij momenten ook ongelukkig met de afwerking.

Wesley en Dennis hebben hun nachtrust verdiend. Bakken werk verzet die twee.
Vormer moet zich overstijgen, really? Red ons op het einde daar nog hoor. Is gewoon niet in vorm.
Ik leg geen enkele schuld bij Vormer. Het enige wat ik hier probeer aan te tonen is dat ons systeem rekent op een Vormer die buitengewoon goed speelt. Daar kan hij ook niets aan doen, dat is de verantwoordelijkheid van Leko. Zonder Vormer die speelt voor twee, stuikt het systeem in elkaar.
Laatst gewijzigd door Khas op 25 okt 2018, 02:09, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door t4nd »

Als je hier sommige commentaren leest...

De 0 op 12 vorige keer (die laatste 2 matchen negeer ik bewust) was toen onverdiend en deels te wijten aan minder geluk. We krijgen daar een paar keer de eerste kans maar missen, waarna de tegenstander even later wél scoort. Een beetje het omgekeerde als vandaag eigenlijk, waarbij Sylla de 0-2 mist en wij even later gelijk scoren. Zo'n details bepalen veel in voetbal, en soms moet je gewoon geluk hebben. Je kan verwijzen naar de top-campagne van Gent, maar vergeet er dan niet bij te vermelden dat zij wél het geluk hadden in de eerste matchen zodat ze in een goede flow zaten. Goede flows in voetbal = belangrijk, kijk maar naar Real en Monaco waar het niet geweldig draait - of wil je argumenteren dat het slechte ploegen zijn?

De 1 op 9 deze keer is als het ware nog erger dan vorige keer. Tegen Dortmund verdienden we minstens een punt en wat mij betreft zelfs 3. Tegen Atlético verdienden we niet te winnen, maar je kan wél onthouden dat een ploeg uit de top-10 van Europa enkel het verschil kon maken door een individuele speler. Puike prestatie van ons dus. Tegen Monaco verdienden we gewoon de 3 punten.

Belangrijkste is echter dat we een punt gepakt hebben. De pers bleef zich focussen op de 0 op 18 / 21 / 24 / ... en zolang we geen punt pakten zou dat het enige item geweest zijn dat belangrijk was. Hoe we speelden, wat we verdienden, ... allemaal details want "we halen maar 0 punten". Zoiets speelt mee in de hoofden van de spelers en zo'n zaken hebben invloed op "de details" die veel bepalen. Met de 0 van het bord zie ik ons in de komende 3 matchen nog 4 punten pakken zodat we 3de eindigen.

Ow, en de intelligente persoon die aanhaalt dat Openda "het niet heeft" omdat hij een kans mist? Ik stel voor dat Monaco Sylla ook maar meteen bij het huisvuil zet, want die 0-2 had gewoon binnen moeten zijn of hij had er een penalty en rood voor Letica uit moeten halen. Duidelijk een slechte spits die het niet heeft en het nooit gaat maken!
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD03 | Club Brugge KV - AS Monaco FC | wo 24/10 - 18:55

Bericht door Generaloberst »

james schreef:
Generaloberst schreef: Zwak. Een match die moet gewonnen worden, tegen een matige tegenstander...Dit fcb is heel zwak.
Vanaken zakt meer door de mand.
Gelukkig eens niet verloren, dat het enige
over vanaken dat begrijp ik niet , misschien nog te licht voor de europese top , maar kan je dit club voorstellen zonder hem , dan gaan we zelden goed spelen en winnen !
Klopt, vanaken is goed voor club, maar (nog) te licht voor stap hoger
Plaats reactie