JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
0
Geen stemmen
Mata
0
Geen stemmen
Mitrovic
0
Geen stemmen
Mechele
2
14%
Denswil
0
Geen stemmen
Danjuma
0
Geen stemmen
Rits
1
7%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
8
57%
Vossen
1
7%
Rezaei
0
Geen stemmen
Dennis
1
7%
Wesley
1
7%
Vlietinck
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

Zielloos spel. Mot zit in de ploeg
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door zegmaardag »

Wat een ongelooflijk beperkte spelers zijn Vlietinck, Vossen toch wel niet...

Ik vond vandaag ook weer een viertal keer dat er gewoon geen buffer voor de defensie is, Naka wordt stilaan broodnodig!!!!

Het stond er vandaag niet, misschien mede door die interlandbreak, maar het was er gewoon niet.

Ohja, Hoeveel minuten hebben zij zitten tijdrekken?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Ongelooflijk hoe ongemotiveerd de ploeg was. Geen beetje goesting.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door DavidVM »

We hebben zitten zagen op het uitvoetballen van Poulain, maar dat van Mitrovic was zo mogelijk nog slechter...
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door naka 30 »

zeer zwakke match gisteren, het zal woensdag toch veel beter moeten...
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door james »

het niveau was al een aantal weken aan het zakken , maar gisteren was het erg laag , met het zware programma in het vooruitzicht beloofd het niet veel goeds ,vormer totaal uit vorm en onze aanval stelt ook niet veel voor , en nu nog vossen uit ( niet echt een verlies zoals hij tegenwoordig speelt )
bart_bdv
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 apr 2018, 20:59

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door bart_bdv »

Als je ziet hoe Refa bij antwerp speelt, vraag ik mij af waarom hij hier moest vertrekken...
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

naka 30 schreef: zeer zwakke match gisteren, het zal woensdag toch veel beter moeten...
Woensdag spelen die weer een topmatch zitten met hun hoofd bij de champions league
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

Onbegrijpelijk dat zo'n nonchalance nog steeds in de ploeg zit. Voetballers zijn echt een bende rotverwende gastjes, die zich de moeite niet nemen om op te laden voor één wedstrijd per week. Onze sterke seizoensstart is nu compleet weg.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Zo sterk vind/vond ik onze seizoensstart niet hoor.. Het is niet omdat je wint in de competitie dat het goed zit. We hebben in de competitie 3 topmatchen gespeeld, waarvan 1 verloren (op Standard) en 2 gewonnen tegen ploegen op de sukkel (rsca en gent).
In de beker eruit tegen Deinze. In de Champions League onze beste matchen gespeeld maar tegen betere tegenstanders gebotst. In de competitie... Eigenlijk gewoon gedaan wat verwacht wordt, maar het loopt niet over.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door james »

Cedrinho schreef: Zo sterk vind/vond ik onze seizoensstart niet hoor.. Het is niet omdat je wint in de competitie dat het goed zit. We hebben in de competitie 3 topmatchen gespeeld, waarvan 1 verloren (op Standard) en 2 gewonnen tegen ploegen op de sukkel (rsca en gent).
In de beker eruit tegen Deinze. In de Champions League onze beste matchen gespeeld maar tegen betere tegenstanders gebotst. In de competitie... Eigenlijk gewoon gedaan wat verwacht wordt, maar het loopt niet over.
correcte analyse , en genk is momenteel de beste ploeg en staat verdiend op kop , en binnen 14 dagen moeten we naar daar en zal het verschil nog duidelijker worden vrees ik .
bart_bdv
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 apr 2018, 20:59

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door bart_bdv »

james schreef:
Cedrinho schreef: Zo sterk vind/vond ik onze seizoensstart niet hoor.. Het is niet omdat je wint in de competitie dat het goed zit. We hebben in de competitie 3 topmatchen gespeeld, waarvan 1 verloren (op Standard) en 2 gewonnen tegen ploegen op de sukkel (rsca en gent).
In de beker eruit tegen Deinze. In de Champions League onze beste matchen gespeeld maar tegen betere tegenstanders gebotst. In de competitie... Eigenlijk gewoon gedaan wat verwacht wordt, maar het loopt niet over.
correcte analyse , en genk is momenteel de beste ploeg en staat verdiend op kop , en binnen 14 dagen moeten we naar daar en zal het verschil nog duidelijker worden vrees ik .
Het doel is een aantal punten pakken in de CL, en niet te veel achterstand in de competitie bij nieuwjaar. hopelijk kan er dan na winterstop gepiekt worden richting PO1. Of dat allemaal lukt is afwachten...
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD11 | Club Brugge KV - KV RS Waasland-SK Beveren | vr 19/10 - 20:30

Bericht door JRut »

bart_bdv schreef: Als je ziet hoe Refa bij antwerp speelt, vraag ik mij af waarom hij hier moest vertrekken...
Wie haal je eruit voor Rafa? Het antwoord is nog steeds: niemand.

Trouwens: een Antwerp-Lokeren is nog altijd iets anders dan CL. Niets afdoende van Refaelov, maar vertrek blijft beste optie.
#hetishierbeter
Plaats reactie