JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
6
26%
Mata
1
4%
Mitrovic
2
9%
Mechele
7
30%
Denswil
1
4%
Danjuma
0
Geen stemmen
Rits
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
1
4%
Dennis
0
Geen stemmen
Wesley
2
9%
Vlietinck
0
Geen stemmen
Schrijvers
2
9%
Vossen
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door kingpietro105 »

Ik had deze nederlaag al ingecalculeerd zag je van ver aankomen. Club die zich volledig 100% gegeven heeft in athletico madrid en standard die revanche wilt op de titelviering op hun velt van vorig seizoen.

De supporters maakte er een hell van en de spelers gingen er in mee en grepen club vanaf de 1ste minuut bij de keel. Terwijl club nog in de match moet komen.

Ik ga niet paniekeren Standard speelde 1 van hun beste matchen van het seizoen mischien zelf van het jaar als ze zo blijven spelen gaan veel ploegen hier verliezen.

Kortom niks aan de hand 1 verliespartij in 10 matchen niet slecht.

1 ding is wel duidelijk geworden na deze match Standard gaat mee doen voor de titel dus het is belangrijk om ze niet te dichtbij te laten komen.
Jeugdscheidsrechter
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door kingpietro105 »

DavidVM schreef: Hoe verder het seizoen vordert hoe groter mijn twijfels over Letica worden...
Standard dik verdient gewonnen overigens, op alle vlakken gewoon beter
Are you serious ? :o

Voorkomt in de 1ste helft vaak de 1-0 die onhoudbaar was helaas kwam die er toch. Voorkomt ook vaak de 2-0. Je kan hem in deze match niks verwijten
Jeugdscheidsrechter
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door naka 30 »

je kan het langs 2 kanten bekijken, na 10 speeldagen staan we niet langer eerste, zijn we uitgeschakeld in de beker en verloren we 2 keer in de CL of je kan zeggen dat we na 10 speeldagen enkel gelijkspeelden op antwerp en verloren op standard, de rest hebben we gewonnen met goed voetbal en dat we 2 keer erg sterk voor de dag kwamen in de CL...als we binnen 14 dagen opnieuw eerste staan en we pakken onze eerste punten in de CL tegen monaco denk ik dat we mogen spreken van een zeer goede start dit seizoen!!!
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door james »

heb de match nog eens herbekeken en de manier waarop we overrompeld werden baart me toch zorgen . dit was wel te verwachten na een zware midweekmatch , het probleem is dat er nog een 3 tal moeilijke uitwedstrijden komen na een clmatch . de 4-0 overwinning op gent stelt ook niet zo veel voor als je vandaag genk bezig hebt gezien .
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

kingpietro105 schreef:
DavidVM schreef: Hoe verder het seizoen vordert hoe groter mijn twijfels over Letica worden...
Standard dik verdient gewonnen overigens, op alle vlakken gewoon beter
Are you serious ? :o

Voorkomt in de 1ste helft vaak de 1-0 die onhoudbaar was helaas kwam die er toch. Voorkomt ook vaak de 2-0. Je kan hem in deze match niks verwijten
Die bal die hij voor de lijn wegranselt, op
die eerste fase doet hij het wel dramatisch waardoor hij die save moet maken.
Ik vind hem ook gewoon zo sloom met zn benen reageren. Een topper had die 1-0 ook gewoon tegengehouden.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door The_One »

Het is wel heel makkelijk de keeper te viseren in een match waar hij in een schietkraam met 25 doelkansen gestaan heeft...
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door kingpietro105 »

Vonden jullie het een fout op wesley bij het balverlies dat er voor zorgt dat het 1-0 wordt.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Bosko »

Poll toegevoegd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Khas »

kingpietro105 schreef: Vonden jullie het een fout op wesley bij het balverlies dat er voor zorgt dat het 1-0 wordt.
Nee. Zo’n situatie kan gerust passeren zonder fluiten.
Ik lette meer op dat er geen enkele speler klaar stond om dat balverlies op te vangen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door t4nd »

Zware midweekmatch achter de rug mét veel internationale complimenten.
Spelen op Standard dat de voorbije matchen niet direct een geweldige indruk nagelaten heeft.
Na de vorige CL match bijna met de vingers in de neus gewonnen op Gent met 0-4.
--> Iets te sloom gestart waardoor Standard Club direct bij de keel gegrepen heeft en daarna niet meer kunnen omschakelen.

Foute inschatting van de spelers, kan gebeuren. Mata was onnoemelijk zwak en Danjuma had duidelijk last van de korte opeenvolging van wedstrijden (geen schande, hij komt uit de 2de klasse en moet dus sowieso wat aanpassen). Onze flanken - die één van de sterkste punten zijn én noodzakelijk in ons systeem - moesten daardoor meer verdedigen dan aanvallen waardoor ons middenveld te weinig aanspeelpunten had en ze daar dus ook overlopen werden. Wesley had elke keer twee aannames te veel nodig zodat we ook daar niet snel vooruit konden gaan.
Ik vond Vanaken niet zo slecht, maar zonder beweging / aanspeelpunten kan je moeilijk een geniale doorsteekpas geven. Toch een paar flitsjes gezien tijdens de match.
Mechele was weer solide, Denswil / Mitrovic deden het (wat mij betreft) ook niet slecht.
Vormer zat compleet niet in de match.
Letica misschien niet altijd even katholiek, maar toch een aantal goeie reddingen en (ook weer - wat mij betreft) niet in de fout bij de tegengoals.

Na de interlandbreak recupereren we weer een aantal spelers en zie ik ons met de typeploeg spelen en terug domineren.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door DavidVM »

zegmaardag schreef:
kingpietro105 schreef:
DavidVM schreef: Hoe verder het seizoen vordert hoe groter mijn twijfels over Letica worden...
Standard dik verdient gewonnen overigens, op alle vlakken gewoon beter
Are you serious ? :o

Voorkomt in de 1ste helft vaak de 1-0 die onhoudbaar was helaas kwam die er toch. Voorkomt ook vaak de 2-0. Je kan hem in deze match niks verwijten
Die bal die hij voor de lijn wegranselt, op
die eerste fase doet hij het wel dramatisch waardoor hij die save moet maken.
Ik vind hem ook gewoon zo sloom met zn benen reageren. Een topper had die 1-0 ook gewoon tegengehouden.
Zoals Zegmaardag aangeeft, die tweede fase komt door zijn eigen fout. Ik maak me vooral zorgen om fases zoals bij dat hobbelende schotje van Carcela waarbij hij de bal nog lost... Bij de 3-1 kunt ge ook niet overduidelijker aan de spits tonen waar je gaat duiken.
Ik schuif de nederlaag ook niet in zijn schoenen, het baart me gewoon zorgen dat we tot nu toe nog niet echt hebben gezien waarom dit onze doelman van de toekomst zou zijn. Maar ik hoop het allesinds wel
Gebruikersavatar
Toon
Tester
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 feb 2018, 21:32

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Toon »

t4nd schreef: Vormer zat compleet niet in de match.
Vormer is vooral UIT "dikwijls wat minder".
Vooral tegen ploegen met een groot loopvermogen en als de bal heel snel gaat.
De kans is redelijk groot dat Vormer binnen 3 weken in Genk weer niet in de match zal zitten.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Generaloberst schreef: Hans, ipv u kwaad te maken zou je beter ne stap extra zetten en u wat meer laten gelden in duels....
Echt. Viel op. Geen beetje duelkracht... Zet daar een manneke op en hij kan niks meer doen. Nooit in de match geraakt.
DavidVM schreef:
james schreef: misschien eens een poll houden met de slechtste speler vandaag , meer kandidaten dan andersom
Mijn stem gaat dan toch naar Vormer
Second that. Was helemaal nergens. En als hij geblesseerd was/is, dan moet je hem niet opstellen. Had er al aan de rust af gemogen. Eigenlijk hadden we gewoon moeten starten met een middenveldsdriehoek Nakamba-Rits-Vanaken.
DavidVM schreef: Hoe verder het seizoen vordert hoe groter mijn twijfels over Letica worden...
Standard dik verdient gewonnen overigens, op alle vlakken gewoon beter
Niet akkoord met je eerste zin. Helemaal niet zelfs.

Wel akkoord met je tweede zin. Standard heeft het slim aangepakt en gewoon erg goed gedaan. Club was niet per se slecht, maar is gewoon nooit aan voetballen toe gekomen, want Standard liet het niet toe.
kingpietro105 schreef: Vonden jullie het een fout op wesley bij het balverlies dat er voor zorgt dat het 1-0 wordt.
Ja. Al was het maar omdat Club ooit zelf zo'n goal afgekeurd zag na een vermeende fout van Nakamba op het middenveld. (Vond ik toen wel geen fout, maar als dat toen afgekeurd werd, dan moest deze nu ook afgekeurd worden.)
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door kingpietro105 »

Cedrinho schreef:
kingpietro105 schreef: Vonden jullie het een fout op wesley bij het balverlies dat er voor zorgt dat het 1-0 wordt.
Ja. Al was het maar omdat Club ooit zelf zo'n goal afgekeurd zag na een vermeende fout van Nakamba op het middenveld. (Vond ik toen wel geen fout, maar als dat toen afgekeurd werd, dan moest deze nu ook afgekeurd worden.)
Welke match was dat?
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 08 okt 2018, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door james »

kingpietro105 schreef: Vonden jullie het een fout op wesley bij het balverlies dat er voor zorgt dat het 1-0 wordt.
ja natuurlijk !
Plaats reactie